Νέο Toyota GR Yaris: Έπιασε τα 0-100 σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα [βίντεο]

Νέο Toyota GR Yaris: Έπιασε τα 0-100 σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα [βίντεο]

Στην κούρσα της μίας ανάσας, το Toyota GR Yaris απέδειξε στην πράξη ότι οι αναβαθμίσεις που δέχθηκε έπιασαν τόπο.

Το ντεμπούτο του ανανεωμένου Toyota GR Yaris στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, επανέφερε το ιαπωνικό hot hatch στα πρωτοσέλιδα του ειδικού Τύπου, ανοίγοντας έναν νέο κύκλο συζητήσεων για το αν μια πρόταση με μήκος μόλις τεσσάρων μέτρων μπορεί να υπηρετήσει τον ρόλο ενός υψηλών επιδόσεων αυτοκινήτου.

Yaris four

Όπως και στο παρελθόν έτσι και τώρα, οι απαντήσεις δίνονται στην άσφαλτο, μετά και την αναβάθμιση του τρικύλινδρου κινητήρα των 1.618 κ.εκ. και την παρουσία ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων στον κατάλογο του προαιρετικού εξοπλισμού του ανανεωμένου Toyota GR Yaris.

Το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο του 1,6 λίτρου αποδίδει πλέον 280 ίππους και 390 Nm ροπής, έχοντας κερδίσει, χάρη στην αύξηση της πίεσης ψεκασμού καυσίμου, το ανθεκτικότερο σύστημα χρονισμού και τα ελαφρύτερα πιστόνια, 19 ίππους και 30 Nm ροπής.

Yaris four

Η επιπλέον ισχύς, σε συνδυασμό με τις ταχύτερες αλλαγές σχέσεων που εξασφαλίζει το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων, κάνουν το νέο Toyota GR Yaris πολύ πιο γρήγορο απ’ ότι ήταν στο παρελθόν.

Όχι μόνο στα χαρτιά αλλά και στην πράξη, όπως θα παρακολουθήσετε στο video που ακολουθεί παρακάτω.

Στην πραγματικότητα το νέο Toyota GR Yaris αποδεικνύεται ταχύτερο σε σχέση με το παρελθόν, τόσο στην έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων είτε με το αυτόματο των οκτώ σχέσεων.

Πιο συγκεκριμένα, η διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα σε ρεαλιστικές συνθήκες ολοκληρώθηκε σε 5,78 δευτερόλεπτα από το νέο και ισχυρότερο GR Yaris, ενώ το προγενέστερο μοντέλο σταμάτησε το χρονόμετρο στα 6,37 δευτερόλεπτα.
Yaris four

Ακόμα ταχύτερο αποδείχθηκε το ιαπωνικό hot hatch με το αυτόματο κιβώτιο, ολοκληρώνοντας τη διαδικασία σε μόλις 5,41 δευτερόλεπτα.

Με λίγα λόγια, η ανανέωση του Toyota GR Yaris δεν αποτελεί, όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις ένα μαρκετινίστικο τρικ, ενισχύοντας και μάλιστα σημαντικά τις ούτως ή άλλως εντυπωσιακές επιδόσεις του race-ready ιαπωνικού supermini.

Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari