Honda Civic RS Prototype: Πότε θα μπει στην παραγωγή [Βίντεο]

Honda Civic RS Prototype: Πότε θα μπει στην παραγωγή [Βίντεο]

Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε το μοντέλο στο Tokyo Auto Salon αν και δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με τον κινητήρα που θα φοράει το σπορ hatchback.

Honda Civic RS Prototype: πότε θα μπει στην παραγωγή [Βίντεο]

Η Honda έφερε αρκετά εκθέματα στο Tokyo Auto Salon φέτος, αν και ένα από αυτά είναι πιο ενδιαφέρον για τους Ιάπωνες αγοραστές, καθώς σύντομα θα μπει στην παραγωγή.

Το Honda Civic RS Prototype του 2024, αποτελεί μια σπορ έκδοση hatchback, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, που θα καλύψει το κενό μεταξύ των κανονικών εκδόσεων και του σκληροπυρηνικού Civic Type R, παρόλο που το αμάξωμα και οι ζάντες αλουμινίου, μεταφέρονται από το στάνταρ Civic Hatchback.

Honda Civic RS Prototype: πότε θα μπει στην παραγωγή [Βίντεο]

Το Civic RS, παρουσιάστηκε με ένα ολόμαυρο χρώμα, ενισχύοντας την «stealth» εμφάνισή του. Το αποκορύφωμα στο εξωτερικό του, είναι ο επανασχεδιασμένος μπροστινός προφυλακτήρας, με πιο αιχμηρή επιφάνεια και πιο λεπτές πλευρικές εισαγωγές. 

Honda Civic RS Prototype: πότε θα μπει στην παραγωγή [Βίντεο]

 

Επιπλέον, η Honda πρόσθεσε κόκκινα εμβλήματα RS και στα δύο άκρα που έρχονται σε αντίθεση με τη μαύρη βαφή. 

Honda Civic RS Prototype: πότε θα μπει στην παραγωγή [Βίντεο]

Οι λεπτές οπτικές αναβαθμίσεις, κάνουν τη νέα έκδοση, να μοιάζει με μια έκδοση softcore του Civic, που είναι ήδη διαθέσιμο με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων στην αγορά των ΗΠΑ, αλλά οι Ιάπωνες αγοραστές, περιορίζονται στο αυτόματο CVT. Αυτό θα αλλάξει σίγουρα το φθινόπωρο του 2024, όταν το χειροκίνητο Civic RS, θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία.

Honda Civic RS Prototype: πότε θα μπει στην παραγωγή [Βίντεο]

Η εταιρεία δεν είπε τι κρύβεται κάτω από το καπό, αλλά οι πιθανότητες είναι ότι θα τροφοδοτείται από τον μη ηλεκτροκίνητο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των  1,5 λίτρων. Το πιο σημαντικό, η Honda υποσχέθηκε «περισσότερες βελτιώσεις στη χαρά της οδήγησης», υπονοώντας μια αναθεωρημένη διάταξη πλαισίου, που θα δικαιολογούσε την πιο σπορ εμφάνιση.

Μαντεύοντας ανάμεσα στις γραμμές, το Civic RS προδιαγραφής JDM, θα μπορούσε να αντικατοπτρίζει τις προδιαγραφές του Civic Si των Η.Π.Α. Το τελευταίο, επωφελείται από διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, πιο σκληρά ελατήρια και  αμορτισέρ, παχύτερες ράβδους σταθεροποίησης, μεγαλύτερα φρένα και 202 PS από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,5 λίτρων! Μένουμε συντονισμένοι.

Δείτε περισσότερα εδώ


About the author


Δείτε επίσης

Νέo Citroen 2CV; Τεράστιες δυνατότητες, τεράστια και τα ρίσκα

Νέo Citroen 2CV; Τεράστιες δυνατότητες, τεράστια και τα ρίσκα

Η «super ζώνη» της Volvo μεταμορφώνει την ασφάλεια στο αυτοκίνητο

Η «super ζώνη» της Volvo μεταμορφώνει την ασφάλεια στο αυτοκίνητο

Μικρό, υβριδικό, το ταχύτερο της κατηγορίας του και με κατανάλωση κοντά στα 4 λίτρα: MG3 Hybrid+

Μικρό, υβριδικό, το ταχύτερο της κατηγορίας του και με κατανάλωση κοντά στα 4 λίτρα: MG3 Hybrid+

Audi Q3: Οι πρώτες φωτογραφίες του νέου μοντέλου – Τι μας «τιζάρει» η Audi, πότε θα παρουσιαστεί

Audi Q3: Οι πρώτες φωτογραφίες του νέου μοντέλου – Τι μας «τιζάρει» η Audi, πότε θα παρουσιαστεί

BYD Sealion 7: Ηλεκτρικός λέων με 8 χρόνια εγγύηση για μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα

BYD Sealion 7: Ηλεκτρικός λέων με 8 χρόνια εγγύηση για μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα

F1: «Στα μέτρα» του Hamilton το μονοθέσιο της Ferrari για το 2026;

F1: «Στα μέτρα» του Hamilton το μονοθέσιο της Ferrari για το 2026;