Κινεζική απόβαση

Κινεζική απόβαση

Έχασαν το παιχνίδι οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες ή ακολουθούν από κοινού μια νέα στρατηγική για να αντιμετωπίσουν πιο αποτελεσματικά την κινέζικη εισβολή στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων;

Οι κινέζοι κατάφεραν να μειώσουν την λάμψη των γερμανικών μαρκών; Οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις θα δράσουν άμεσα για να στηρίξουν την πιο πολύτιμη βιομηχανία τους; Ποια μηνύματα κρύβονται πίσω από τις δηλώσεις του Ομοσπονδιακού Καγκελάριου της Γερμανίας Όλαφ Σολτς, που έκανε τα εγκαίνια της επίθεσης με «λουκ πειρατή », λόγω του τραυματισμού του στο τζόκινγκ; Αυτά τα ερωτήματα με απασχόλησαν στη δημοσιογραφική αποστολή για να καλύψω το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου IAA Mobility 2023.

Μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι οι γερμανικές μάρκες με την στάση τους ουσιαστικά παραδέχθηκαν την ήττα τους, μέσα στο γήπεδο τους. Ακόμη και οι φημισμένες premium γερμανικές φίρμες έχουν υποτονική παρουσία στη γερμανική έκθεση. Πρόσεξα ότι το VW Group επέλεξε σημαντικά μικρότερο σε έκταση περίπτερο από την κινεζική μάρκα BYD. Η Mercedes και η BMW εκπροσωπούνται με σχετικά μικρά περίπτερα όταν δίπλα τους άγνωστες κινέζικες μάρκες προβάλλονται σε μεγάλες εγκαταστάσεις.

Όσο για την Opel, εκτιμώ ότι η Stellantis την αδίκησε κατάφορα. Ένα τόσο μικρό περίπτερο δεν ταιριάζει στην αγαπημένη μάρκα εκατομμυρίων οδηγών. Συγχαρητήρια στη Renault – η μοναδική μη γερμανική μάρκα – γιατί δεν έχασε την ευκαιρία να προβληθεί και να δημιουργήσει ένα μικρό ανάχωμα στην πρωτοφανή κινεζική επίθεση. Εκτιμώ ότι οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις κινδυνεύουν να χάσουν την πιο πολύτιμη βιομηχανία τους. Ο Όλαφ Σολτς, προσπάθησε να τονώσει το ηθικό των γερμανικών μαρκών, τονίζοντας ότι «ο ανταγωνισμός πρέπει να μας ωθεί, αλλά όχι να μας τρομάζει». Παρηγοριά στη πληγωμένη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, που θέλει να ξεχάσει την φετινή διοργάνωση.


About the author


Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari