Σας καταλαβαίνω απόλυτα, αντιλαμβάνομαι την δυσκολία που αντιμετωπίζετε να μάθετε και να αποκρυπτογραφήσετε τις καινούργιες κινέζικες μάρκες αυτοκινήτων που εισέρχονται με φόρα στην ΕΕ και στην ιδιόμορφη ελληνική αγορά. Και καλά στην ΕΕ έχουν την δυνατότητα οι κινέζοι να παίξουν το δικό τους παιχνίδι αλλά στην ασθμαίνουσα ελληνική αγορά τι γυρεύουν;
Σας διαβεβαιώνω ότι ξέρουν τι κάνουν και στην ελληνική αγορά. Μετράνε συνεχώς ακόμη και την ανάσα μας, προγραμματίζουν τις δραστηριότητες τους με εξαιρετικό τρόπο, έχουν αυστηρό χρονοδιάγραμμα. Προβλέπουν ότι η ελληνική αγορά έχει δυναμική και πως οι υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτων θα εκτιμήσουν τις δικές τους προτάσεις.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο του Σπύρου Ρέκκα στο Ένθετο για το Αυτοκίνητο, Real Auto, μαζί με τη Realnews της Κυριακής
Δείτε επίσης

F1 – GP Μονακό: Ο Norris κέρδισε, η FIA απέτυχε

F1: Το μάθημα που Antonelli μετά το ακριβό λάθος στις κατατακτήριες του GP Μονακό

Nissan: Δουλεύει πάνω σε νέο GT-R

Ελαστικά: Φθείρονται πιο γρήγορα σε αυτοκίνητα με τετρακίνηση;

F1: Στο παιχνίδι διεκδίκησης τίτλου η Red Bull; «Μάθαμε ένα πολύτιμο μάθημα» είπε ο Verstappen
