Σας καταλαβαίνω απόλυτα, αντιλαμβάνομαι την δυσκολία που αντιμετωπίζετε να μάθετε και να αποκρυπτογραφήσετε τις καινούργιες κινέζικες μάρκες αυτοκινήτων που εισέρχονται με φόρα στην ΕΕ και στην ιδιόμορφη ελληνική αγορά. Και καλά στην ΕΕ έχουν την δυνατότητα οι κινέζοι να παίξουν το δικό τους παιχνίδι αλλά στην ασθμαίνουσα ελληνική αγορά τι γυρεύουν;
Σας διαβεβαιώνω ότι ξέρουν τι κάνουν και στην ελληνική αγορά. Μετράνε συνεχώς ακόμη και την ανάσα μας, προγραμματίζουν τις δραστηριότητες τους με εξαιρετικό τρόπο, έχουν αυστηρό χρονοδιάγραμμα. Προβλέπουν ότι η ελληνική αγορά έχει δυναμική και πως οι υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτων θα εκτιμήσουν τις δικές τους προτάσεις.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο του Σπύρου Ρέκκα στο Ένθετο για το Αυτοκίνητο, Real Auto, μαζί με τη Realnews της Κυριακής
Δείτε επίσης

Fiat 600 Hybrid: Mild υβριδικό, με πλούσιο εξοπλισμό, 5 χρόνια εγγύησης και φινετσάτο γιατί… ιταλικό.

Μπορείς να καθαρίσεις και να χρησιμοποιήσεις ξανά ένα φίλτρο λαδιού;

H Nissan ετοιμάζεται να πουλήσει τα κεντρικά της γραφεία

F1: «Σχεδόν παίζαμε Mario Kart» είπε ο Verstappen για το GP του Μονακό

F1- GP Μονακό: Τα συμπεράσματα μας από τον αγώνα της Κυριακής
