Ο όμιλος Renault εκτιμά ότι το κινεζικής παραγωγής, αμιγώς ηλεκτρικό Dacia Spring θα χάσει το δικαίωμα επιδότησης EV στη Γαλλία, καθώς η κυβέρνηση του προέδρου Εμμανουήλ Μακρόν προχωρά στην αναθεώρηση του συστήματος, δήλωσαν στελέχη.
Το Spring κατασκευάζεται στην Κίνα από την eGT, μια κοινοπραξία των Renault, Dongfeng και Nissan και είναι ένα success story για την Dacia με τις πωλήσεις του φέτος να αγγίζουν τις 42.000 μονάδες. Είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη, με βασική τιμή περίπου 21.000 ευρώ στη Γαλλία, αλλά με τα κίνητρα πέφτει σε λιγότερο από 16.000 ευρώ
Οι μισές από τις συνολικές πωλήσεις του Spring σημειώνονται στη Γαλλία, η οποία προσφέρει μερικά από τα πιο γενναιόδωρα πακέτα κινήτρων EV στην Ευρώπη. Οι αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων αξίας 47.000 ευρώ ή λιγότερο λαμβάνουν 5.000 ευρώ, ενώ επιπλέον υπάρχουν κίνητρα απόσυρσης που συνδέονται με το εισόδημα.
Η ΕΕ ξεκίνησε έρευνα σχετικά με τη στήριξη της κινεζικής κυβέρνησης για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων εν μέσω φόβων ότι η ευρωπαϊκή αγορά θα μπορούσε να κατακλυστεί με αυτοκίνητα χαμηλότερου κόστους από την Κίνα.
Η γαλλική κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι με το νέο μοντέλο επιδότησης θα λαμβάνεται υπόψη το συνολικό αποτύπωμα άνθρακα ενός αυτοκινήτου – κάτι το οποίο θα δυσκολέψει τις Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, λόγω της εξάρτησής τους από τον άνθρακα.
Η τελική λίστα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων που θα δικαιούνται των γαλλικών επιδοτήσεων θα ανακοινωθεί στις 15 Δεκεμβρίου, αλλά ο οικονομικός διευθυντής του ομίλου Renault Thierry Pieton και ο επικεφαλής της μάρκας Dacia Denis Le Vot εκτιμούν ότι το Spring δεν θα βρίσκεται στη λίστα.
Δείτε επίσης

Με αυτή τη μεθόδο θα κρατήσεις ποντίκια και έντομα μακριά από το αυτοκίνητο σου

F1:Η Red Bull αντικαθιστά τον Liam Lawson με τον Yuki Tsunoda για το GP Ιαπωνίας

F1: Η Ferrari κινδύνευει να χάσει την εμπιστοσύνη του Lewis Hamilton

Tesla: Συνεχίζουν οι πτώσεις των πωλήσεων και τον Φεβρουάριο

Λάδι κινητήρα 0W-8: Γιατί είναι πιο ακριβό και ποια αυτοκίνητα το χρησιμοποιούν;
