Έτοιμη να κάνει το ντεμπούτο της η ηλεκτρική λιμουζίνα της Huawei

Έτοιμη να κάνει το ντεμπούτο της η ηλεκτρική λιμουζίνα της Huawei

Huawei:Το Maextro S800, η πλήρως ηλεκτρική λιμουζίνα της κινεζικής εταιρίας ετοιμάζεται για πρεμιέρα. Μήκος στα στα 5.48 μέτρα και με έκδοση αυξημένης εμβέλειας.

Το νέο ηλεκτρικό σεντάν Maextro S800, αποτέλεσμα συνεργασίας της Huawei με την JAC μέσω της premium μάρκας Maextro, ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του στην αγορά της Κίνας.

Huawei
Huawei

Huawei Maextro S800: Εστιάζει στην πολυτέλεια, την τεχνολογία και το premium feeling

Το Maextro S800 ξεχωρίζει για το εντυπωσιακό του μέγεθος και τις προηγμένες τεχνολογίες του, ενώ προορίζεται να ανταγωνιστεί πολυτελή μοντέλα, όπως το NIO ET9 (5.32 μέτρα μήκος) και το Maybach S-Class (5.46 μέτρα μήκος). Με μήκος 5.48 μέτρα, πλάτος 2 μέτρα, ύψος 1.53 μέτρα και μεταξόνιο 3.37 μέτρα, το νέο σεντάν είναι από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία του.

Το βάρος χωρίς φορτίο είναι 2,731 κιλά για την έκδοση BEV (Battery Electric Vehicle) και 2,859 κιλά για την έκδοση EREV (Extended-Range Electric Vehicle).

Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του Maextro S800 είναι η ενσωμάτωση τεχνολογιών αιχμής, όπως η αυτόνομη φόρτιση.

Σε βίντεο που κυκλοφόρησε, το όχημα εμφανίζεται να βρίσκει αυτόνομα φορτιστή ηλεκτρικού οχήματος, να παρκάρει δίπλα του χωρίς καμία παρέμβαση από τον οδηγό, ενώ ένας ρομποτικός βραχίονας συνδέει και αποσυνδέει το όχημα από τον φορτιστή μόλις ολοκληρωθεί η φόρτιση.

Πλήρως ηλεκτρικό άλλα και με έκδοση με κινητήρα καύσης για επέκταση αυτονομίας

Huawei
Huawei

Το Maextro S800 θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις: BEV και EREV.

Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση BEV διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες: έναν μπροστινό κινητήρα 218 PS και δύο πίσω κινητήρες 323 PS ο καθένας, με συνολική μέγιστη ισχύ 863 PS. Η έκδοση EREV χρησιμοποιεί έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 1.5 T για επέκταση της εμβέλειας, χωρίς να συνδέεται απευθείας με τους τροχούς.

Στην EREV τώρα υπάρχουν δύο διαμορφώσεις ηλεκτροκινητήρων: μία με διπλομοτέρ (μπροστινός κινητήρας 218 PS και πίσω κινητήρας 313 PS) και μία με τριπλομοτέρ, που διαθέτει την ίδια διάταξη με την BEV, φτάνοντας τη συνδυασμένη μέγιστη ισχύ (μαζί με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης) στα 1,020 PS.

Και οι δύο εκδόσεις χρησιμοποιούν μπαταρίες τύπου NMC (Nickel-Manganese-Cobalt) από την CATL. Η χωρητικότητα της μπαταρίας της BEV έκδοσης δεν έχει ακόμα αποκαλυφθεί, ενώ η EREV έκδοση διαθέτει μπαταρία 63.262 kWh, με αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία που κυμαίνεται μεταξύ 273-370 χιλιόμετρα.

Ήδη διαθέσιμο στην για προ-παραγγελίες στην Κίνα

 

Η Huawei έχει ήδη ανοίξει τις προ-παραγγελίες για το Maextro S800 στην Κίνα. Αν και η τιμή δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, εκτιμάται ότι θα κυμαίνεται μεταξύ 1 και 1.5 εκατομμυρίων γιουάν, δηλαδή περίπου 196.000 €. 

Δείτε επίσης

Ξέρεις πως μπορεί να κάνεις ζημιά στο κιβώτιο αν «πηδάς» ταχύτητες στο σασμάν;

Ξέρεις πως μπορεί να κάνεις ζημιά στο κιβώτιο αν «πηδάς» ταχύτητες στο σασμάν;

F1 – Ο Max Verstappen απαντά στις φήμες για Mercedes: «Εγώ καθορίζω το μέλλον μου»

F1 – Ο Max Verstappen απαντά στις φήμες για Mercedes: «Εγώ καθορίζω το μέλλον μου»

Έχει νόημα να αλλάζεις συχνά το λάδι κινητήρα ; Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα

Έχει νόημα να αλλάζεις συχνά το λάδι κινητήρα ; Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα

Γιατί ορισμένα ελαστικά πρέπει να κυλούν σε συγκεκριμένη κατεύθυνση;

Γιατί ορισμένα ελαστικά πρέπει να κυλούν σε συγκεκριμένη κατεύθυνση;

F1: Η «αστρονομική» τιμή του Max Verstappen σε ενδεχόμενη μεταγραφή στην Mercedes

F1: Η «αστρονομική» τιμή του Max Verstappen σε ενδεχόμενη μεταγραφή στην Mercedes

Είναι όλα τα φίλτρα λαδιού ίδια; Πώς να διαλέξω το σωστό για το αυτοκίνητο μου

Είναι όλα τα φίλτρα λαδιού ίδια; Πώς να διαλέξω το σωστό για το αυτοκίνητο μου