Fiat Panda: επιστρέφει και μιλάει γαλλικά

Fiat Panda: επιστρέφει και μιλάει γαλλικά

Η στιγμή που η τέταρτη κατά σειρά γενιά του Fiat Panda θα περάσει στην ιστορία έρχεται όλο και πιο κοντά, καθώς μετά από σχεδόν 14 χρόνια το ιταλικό best seller παίρνει τον δρόμο προς τα αποδυτήρια.

Η αντικατάσταση του σημερινού Fiat Panda θα λάβει χώρα μέσα στο 2025, ωστόσο, η αποκάλυψη του στο ευρωπαϊκό κοινό θα πραγματοποιηθεί μέσα στους επόμενους μήνες, χαρίζοντας μια σαφή εικόνα για τις σχεδιαστικές και όχι μόνο προδιαγραφές του αυτοκινήτου που θα κληθεί να σηκώσει το βάρος των πωλήσεων ενός ιδιαίτερα δημοφιλούς κατασκευαστή.

Σε ό,τι αφορά στον σχεδιασμό, το νέο Fiat Panda θα υιοθετήσει στοιχεία από το πρωτότυπο Fiat Centoventi που γνωρίσαμε όλοι το 2019 και έκτοτε έχει μείνει στα συρτάρια των Ιταλών.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το Fiat Panda θα διατηρήσει την ημίψηλη αρχιτεκτονική του και τον πολυχρηστικό χαρακτήρα του, εντάσσοντας σε ένα ευρέως αποδεκτό και προσιτό προφίλ στοιχεία που θα του επιτρέψουν να παραμείνει επίκαιρο και ελκυστικό τα επόμενα χρόνια.

Αυτή τη φορά, η μεγαλύτερη πρόκληση για τους Ιταλούς θα αποτελέσει το γεγονός ότι το νέο Fiat Panda θα έχει αφετηρία την πλατφόρμα πάνω στην οποία έχει δημιουργηθεί το νέο Citroen e-C3.

Μάλιστα με σκοπό τον περιορισμό του κόστους εξέλιξης και κατασκευής, ορισμένα από τα επιμέρους τμήματα πλαισίου και αμαξώματος θα είναι κοινά, θυμίζοντας την περίπτωση του Citroen Ami και των πανομοιότυπων μοντέλων που δημιουργήθηκαν στην γκάμα της Opel και της Fiat.

Κοινά θα είναι άλλωστε και τα μηχανικά μέρη των δύο αυτοκινήτων, καθιστώντας απολύτως εφικτή τη δημιουργία μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης πρότασης που δεν θα υπερβαίνει σε κόστος τα 20.000 ευρώ.

Ακόμα πιο προσιτή θα είναι η γκάμα των εκδόσεων βενζίνης, η οποία θα δημιουργεί βάζοντας στο επίκεντρο το ήπια υβριδικό σύνολο του 1,2 λίτρου.

Το νέο Fiat Panda θα βρεθεί στους δρόμους της Ευρώπης στις αρχές του 2025 ακολουθώντας το εμπορικό λανσάρισμα του Citroen e-C3, το οποίο θα πραγματοποιηθεί εντός του 2024.


About the author


Δείτε επίσης

Abarth: Έχασε 30 κιλά για να σπάσει το ρεκόρ – Η ιστορία πίσω από το νέο συλλεκτικό ρολόι

Abarth: Έχασε 30 κιλά για να σπάσει το ρεκόρ – Η ιστορία πίσω από το νέο συλλεκτικό ρολόι

Η τολμηρή στρατηγική της Audi στην F1: «Παγώνει» το 2026, κοιτάζει το μέλλον

Η τολμηρή στρατηγική της Audi στην F1: «Παγώνει» το 2026, κοιτάζει το μέλλον

BMW M340i 50 Jahre: Η συλλεκτική Σειρά 3 τιμά την ιστορία της με μοναδικό στυλ και μια πολυτελή πρωτιά

BMW M340i 50 Jahre: Η συλλεκτική Σειρά 3 τιμά την ιστορία της με μοναδικό στυλ και μια πολυτελή πρωτιά

Η Tesla «κόβει» την Κίνα: Τέλος τα κινεζικά ανταλλακτικά στα αυτοκίνητα για τις ΗΠΑ

Η Tesla «κόβει» την Κίνα: Τέλος τα κινεζικά ανταλλακτικά στα αυτοκίνητα για τις ΗΠΑ

Αυτό το Jeep Κοστίζει όσο μια Lamborghini: Γνωρίστε το Τέρας των 707 ίππων της Stradale Modena

Αυτό το Jeep Κοστίζει όσο μια Lamborghini: Γνωρίστε το Τέρας των 707 ίππων της Stradale Modena

Κρίση στη VW: Παγώνουν οι επενδύσεις για νέα μοντέλα και εργοστάσια

Κρίση στη VW: Παγώνουν οι επενδύσεις για νέα μοντέλα και εργοστάσια