Mazda Iconic SP: ηλεκτρικό και Wankel

Mazda Iconic SP: ηλεκτρικό και Wankel

Τι άλλο θα δούμε απο τους ευρηματικούς ανήσυχους Ιάπωνες της Mazda! Το Iconic Sp Concept που έκανε πρεμιέρα στην φετινή έκθεση αυτοκινήτου στο Τόκιο την Japan Mobility Show, άφησε «πικάντικες» εντυπώσεις και αρκετές καινοτόμες υποσχέσεις για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης.

Η εταιρεία απο την Χιροσίμα, «ανέστησε» για άλλη μια φορά τους περιστροφικούς κινητήρες Wankel, αλλά αυτή την φορά με διαφορετικούς ρόλους, εναρμονίζοντάς τους στην νέα «ηλεκτρική» εποχή. Το Mazda Iconic SP Concept, θα διαθέτει ένα σύστημα κίνησης με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία, η οποία ωστόσο εκτός από φόρτιση στην πρίζα, θα παίρνει ενέργεια και από δύο ρότορες.

Οι περιστροφικοί κινητήρες, δεν θα κινούν το αυτοκίνητο, αλλά θα έχουν μόνο το ρόλο της γεννήτριας!  Επιπλέον όπως αναφέρει η Mazda, οι κινητήρες θα μπορούν να λειτουργούν είτε με κανονικό καύσιμο, είτε με υδρογόνο ή ακόμη αν απαιτηθεί και με βιοκαύσιμα. Το Mazda Iconic SP Concept, δεν είναι στην ουσία ένα «φρέσκο» ηλεκτρικό Miata, αλλά περισσότερο ανήκει στην θρυλική κληρονομιά του RX-7, δημιουργώντας το σπορ αυτοκίνητο του σήμερα.

Εξωτερικά το κόνσεπτ Iconic Sp, δείχνει εντελώς έξω απο τις καθιερωμένες συμβατικές σχεδιάσεις, διατηρώντας όμορφες σπορ χυτές γραμμές που αρέσουν, όπως στα περισσότερα μοντέλα της εταιρείας. Οι πόρτες ανοίγουν προς τα πάνω με τρόπο ώστε να μην μοιάζουν με κανέναν άλλον γνώριμο απο άλλα σούπερ σπορ αυτοκίνητα τρόπο, ενώ το Viola Red είναι ένα πολύ έντονο κόκκινο χρώμα, που επιλέχθηκε ακριβώς για να γυρίζει με την μία τα κεφάλια στο δρόμο.

Όσο για τα πίσω εμβληματικά φωτιστικά σώματα, συνδυάζουν συνειρμικά, κάτι απο το MΧ-5 αλλά και από το RX-7. Ο ηλεκτρικός κινητήρας αναμένεται να αποδίδει 370 ίππους, που θα πρέπει να κινήσουν τα 1.450 κιλά που ανακοινώνει η Mazda για το αυτοκίνητο. Με κοντά στα 4 κιλά ανα ίππο, γίνονται αρκετά αισιόδοξες σκέψεις, όσον αφορά τις επιδόσεις. Και  αναμφισβήτητα το βασικότερο που θα προσδίδει σπορ συμπεριφορά στο αυτοκίνητο είναι η κατανομή βάρους 50:50.

Περιμένουμε!


About the author


Δείτε επίσης

Πρέπει όντως να αποφεύγεις να φορτίζεις το ηλεκτρικό σου με ταχυφορτιστή;

Πρέπει όντως να αποφεύγεις να φορτίζεις το ηλεκτρικό σου με ταχυφορτιστή;

F1: Οι ανησυχίες της Red Bull για τον αγώνα του Miami

F1: Οι ανησυχίες της Red Bull για τον αγώνα του Miami

F1:«Gamechanger» της Aston Martin κάνει την υπόθεση Verstappen «πολύ ενδιαφέρουσα»

F1:«Gamechanger» της Aston Martin κάνει την υπόθεση Verstappen «πολύ ενδιαφέρουσα»

F1- Lewis Hamilton: «Δεν θα τα παρατήσω» στη Ferrari παρά το δύσκολο ξεκίνημα

F1- Lewis Hamilton: «Δεν θα τα παρατήσω» στη Ferrari παρά το δύσκολο ξεκίνημα

Γιατί τα φθηνά τακάκια φρένων δεν αξίζουν τα χρήματά σας

Γιατί τα φθηνά τακάκια φρένων δεν αξίζουν τα χρήματά σας

F1 – Σενάρια ανατροπής: Η Mercedes, ο Verstappen και το τελεσίγραφο στον Russell

F1 – Σενάρια ανατροπής: Η Mercedes, ο Verstappen και το τελεσίγραφο στον Russell