MINI Cooper: νέο, πεντάθυρο και οικογενειακό

MINI Cooper: νέο, πεντάθυρο και οικογενειακό

Το MINI Cooper Hatch ποτέ δεν φημιζόταν για την ευρυχωρία και την πρακτικότητά του, κάτι που άλλαξε στην τρίτη γενιά του αυτοκινήτου, όταν και απέκτησε πεντάθυρες εκδόσεις και αυτομάτως την ικανότητα να μετακινεί με μεγαλύτερη άνεση ανθρώπους και αποσκευές.

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που στρίμωξαν τις απαιτήσεις τους ώστε να μπορούν να απολαμβάνουν τόσο τον χαρακτηριστικό σχεδιασμό ενός MINI όσο και την αξεπέραστη οδηγική συμπεριφορά του, επιλέγοντας την πεντάθυρη εκδοχή του.

Η επιλογή αυτή στην γκάμα του MINI Hatch όπως όλα δείχνουν θα διατηρηθεί, μιας και πληροφορίες θέλουν τους Βρετανούς να έχουν ήδη πάρει την απόφαση να επαναφέρουν στην παραγωγή το πεντάθυρο MINI.

Όπως και στην απερχόμενη γενιά του πεντάθυρου ΜΙΝΙ Hatch, έτσι και σε εκείνη που πρόκειται να αποκαλυφθεί μέσα στους επόμενους μήνες, οι τεχνικές προδιαγραφές δεν θα διαφέρουν από εκείνες του τρίθυρου μοντέλου.

Αυτό συνεπάγεται ότι το πεντάθυρο MINI θα ξεκινήσει την καριέρα του ως μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση, η οποία θα προσφέρεται σε τουλάχιστον δύο διαμορφώσεις ισχύος και θα εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία 400 χιλιομέτρων.

Ειδικότερα, η «βασική» έκδοση του αυτοκινήτου (Cooper E) θα αποδίδει 184 ίππους και η ισχυρότερη (Cooper SE) 218 ίππους

Με τις μπαταρίες χωρητικότητας 54,2 kWh τοποθετημένες στο δάπεδο του αμαξώματος, οι διαθέσιμοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές αναμένεται να παραμείνουν ανεπηρέαστοι. Έτσι στα 211 λίτρα του διαμερίσματος αποσκευών της τρίθυρης έκδοσης πρόκειται να προστεθούν τουλάχιστον 100 λίτρα επιπλέον, αυξάνοντας τον συνολικό όγκο στα επίπεδα ενός τυπικού supermini.

Αν και η πιθανότητα παρουσίας συμβατικών εκδόσεων βενζίνης δεν έχει μέχρι σήμερα αποκλειστεί, κάθε χρόνος που θα περνά θα καθιστά όλο και πιο δύσκολη την προσθήκη κινητήρων εσωτερικής καύσης στην γκάμα του νέου MINI Hatch.


About the author


Δείτε επίσης

WRC: Xρόνια Πολλά Σεμπαστιέν Λεμπ! (video)

WRC: Xρόνια Πολλά Σεμπαστιέν Λεμπ! (video)

Formula1: Gentlemen! Start your engines!

Formula1: Gentlemen! Start your engines!

Porsche 356A Speedster: «Στο σφυρί!» μοντέλο – «κόσμημα» του 1958 [Βίντεο]

Porsche 356A Speedster: «Στο σφυρί!» μοντέλο – «κόσμημα» του 1958 [Βίντεο]

Formula1: Ούτε ένας πρωτάρης φέτος στην F1!

Formula1: Ούτε ένας πρωτάρης φέτος στην F1!

Ιμάντας χρονισμού: Συμπτώματα βλάβης, πότε θέλει αλλαγή και πόσο κοστίζει

Ιμάντας χρονισμού: Συμπτώματα βλάβης, πότε θέλει αλλαγή και πόσο κοστίζει

Audi – Verizon Business: Νέα τεχνολογία σε πίστα δοκιμών

Audi – Verizon Business: Νέα τεχνολογία σε πίστα δοκιμών