Mitsubishi D:X Concept: ηλεκτρικό crossover MPV

Mitsubishi D:X Concept: ηλεκτρικό crossover MPV

Το Cult αυτό van, επιστρέφει ως MPV εκτός δρόμου, με ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης.

Το νέο D:X Concept που παρουσιάστηκε στο Japan Mobility Show στο Τόκιο, υπάρχει στην πραγματικότητα στην Ευρωπαική και Αμερικάνικη αγορά από το 1968, αλλά είναι η τέταρτη γενιά αυτή που πρόκειται να βγει τώρα στην παραγωγή.

Εξοπλίζεται με χοντρά ελαστικά, με ένα σύστημα ανύψωσης της ανάρτησης, καθώς και με ένα πλούσιο κιτ μετατροπής του σε τροχόσπιτο! Η σχεδίαση περιλαμβάνει ογκώδεις καμάρες, φουτουριστικό φωτισμό λέιζερ και έξι ξεχωριστά άνετα καθίσματα στο εσωτερικό του.

Η Mitsubishi λέει ότι είναι μια εξαιρετικά ευρύχωρη καμπίνα που βασίζεται σε μια σχεδιαστική φιλοσοφία γνωστή ως «Μέγιστος χώρος και ασφάλεια για τον άνθρωπο, μέγιστη απόλαυση εκτός δρόμου για μια περιπέτεια χωρίς όρια».

Ωστόσο, τα οχήματα μεταφοράς μιας οικογένειας ή μιας παρέας, στη φύση, είναι πολύ πιο αποτελεσματικά και χρηστικά από τα SUV. Το D:X Concept, διαθέτει άφθονη προστασία κάτω από το αμάξωμα και ένα plug-in υβριδικό σύστημα, που στέλνει ικανοποιητική ποσότητα ισχύος και στους τέσσερις τροχούς (μέχρι στιγμής η ισχύς παραμένει ακόμα μυστική).

Διαθέτει επίσης ένα πρωτοποριακό ταμπλό, που μπορεί να ξεχωρίσει τα εμπόδια εκτός δρόμου και ακόμη να δείχνει προς ποια κατεύθυνση είναι στριμμένοι οι μπροστινοί τροχοί. Πανέξυπνο θα λέγαμε!

Μια άπλετη επιφάνεια γυαλιού περιμμετρικά, διασφαλίζει ότι η καμπίνα είναι  φωτεινή και ευάερη, ενώ τα μπροστινά καθίσματα μπορούν να περιστρέφονται, όταν οι επιβάτες σταματούν για διάλειμμα, ώστε να δημιουργήσουν έναν προσεγμένο σαλόνι ανάπαυσης.

Και το πιο καινοτόμο: κάθε ένα από αυτά τα καθίσματα έχει ηχεία στο προσκέφαλο του, χάρη σε μια συνεργασία με το τμήμα ήχου της Yamaha.


About the author


Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari