Εκτός από το λανσάρισμα του R2 SUV και του Crossover R3, η Rivian ανακοίνωσε το πρώτο της αυτοκίνητο επιδόσεων. Αυτό θα ήταν το R3X, μια παραλλαγή του R3, εμπνευσμένη από τα ράλι, που φαίνεται έτοιμη και για διαδρομές εκτός δρόμου.
Όπως το βασικό R3, το R3X βασίζεται σε μια συντομευμένη έκδοση της πλατφόρμας που χρησιμοποιείται στο νέο μεσαίου μεγέθους R2 SUV. Το R3X, προχωρά ένα βήμα παραπέρα, προσθέτοντας στοιχεία με στυλ απο τα ράλι μέσα και έξω.
Αυτό πιθανώς περιλαμβάνει κάποιο είδος αναβάθμισης και ρύθμισης της ανάρτησης που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, αλλά ο Διευθύνων Σύμβουλος της Rivian RJ Scaringe λέει, ότι «το αυτοκίνητο που προκύπτει παρέχει ένα επίπεδο απόδοσης εντός και εκτός δρόμου που θα μας ενθουσιάσει όλους πολύ».
Οι λεπτομέρειες σχετικά με το τι κάνει το R3X σε ότι αφορά τις επιδόσεις είναι προς το παρόν «καμουφλαρισμένες», αλλά ο Rivian επιμένει ότι «η έκδοση επιδόσεων του R3 ειναι εμπνευσμένη από τα ράλι». Το βασικό R3 αναμένεται να είναι διαθέσιμο σε διάταξη μονοκινητήρα, διπλού κινητήρα και τρικινητήρων, με τα πιο γρήγορα μοντέλα με τρεις κινητήρες, να είναι ικανά να φτάσουν τα 0-100 χλμ/ώρα από στάση σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.
Το R3X θα έχει την ταχύτερη επιλογή, καθιστώντας το αρκετά ισχυρό για ένα καυτό crossover, με φιλοδοξίες εκτός δρόμου. Οι κρατήσεις για το R2 έχουν ξεκινήσει πριν από τις παραδόσεις στις αρχές του 2026. Οι παραδόσεις για τα R3, και τα μοντέλα R3X, πρόκειται να ξεκινήσουν μετά την κυκλοφορία του R2. Δεδομένου του πόσο μακρύ είναι αυτό το χρονοδιάγραμμα, η Rivian ενδέχεται να μην κοινοποιήσει πλήρεις λεπτομέρειες σχετικά με το τι κάνει το κομψό R3X, για τα επόμενα ένα ή δύο χρόνια.
Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;
