Η νέα ειδική έκδοση βασίζεται στο cabriolet και διατίθεται αποκλειστικά σε δύο χρωματισμούς, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η παλιά καλή σειρά Abarth 595, ζει και βασιλεύει, παρόλο που η εταιρεία έχει στρέψει την προσοχή της, στο ηλεκτρικό Abarth 500e. Ωστόσο, το τελευταίο Abarth που κινείται με ICE, δεν είναι έτοιμο να εγκαταλείψει ακόμα, καθώς χρησιμεύει ως βάση για μια νέα ειδική έκδοση που ονομάζεται F595C, η οποία περιορίζεται σε 160 μονάδες αποκλειστικά για την Ιαπωνία.
Με βάση την έκδοση cabriolet, το F595C, δεν διαθέτει οπτικές αναβαθμίσεις σε σχέση με το τυπικό μοντέλο, επομένως η μόνη διαφορά, είναι η παρουσία ενός ηλεκτρονικά αναδιπλούμενου υφασμάτινου επάνω μέρους.
Στο πίσω μέρος, βρίσκουμε τους τέσσερις σωλήνες της αρκετά δυνατής εξάτμισης Record Monza, χαρακτηριστικό γνώρισμα του μοντέλου. Για το εξωτερικό, οι αγοραστές έχουν την επιλογή μεταξύ των αποχρώσεων Rosso Passione και Grigio Record, οι οποίες σύμφωνα με την Abarth, αποδείχθηκαν αρκετά δημοφιλείς στη στάνταρ έκδοση. Και τα δύο χρώματα συνδυάζονται με ένα σετ ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών.
Στο εσωτερικό, η μόνη συναρπαστική πινελιά, είναι το premium ηχοσύστημα της Beats, το οποίο συνήθως προορίζεται για την ακριβότερη σειρά 695, αλλά πλέον περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό της F595C.
Η F595C, διαθέτει επίσης τον ίδιο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα των 1,4 λίτρων, που σε αυτή την περίπτωση αποδίδει 165 PS και 21,0 κιλά ροπής. Η ισχύς μεταδίδεται στον εμπρός άξονα, αποκλειστικά μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων, καθώς η Abarth επέλεξε να μην προσφέρει το αυτόματο στη συγκεκριμένη έκδοση.
Η Abarth θα κατασκευάσει 160 εκδόσεις του F595C, χωρισμένες ισομερώς εξίσου σε παρτίδες, που θα έχουν είτε τα χρώματα Rosso Passione είτε Grigio Record. Όλα προσφέρονται στην ίδια πικάντικη τιμή των 30.250 ευρώ, για περιορισμένο χρονικό διάστημα 12 μηνών. Αυτό το καθιστά φθηνότερο από το πλήρως ηλεκτρικό Abarth 500e.
Δείτε επίσης

Audi Q3: Οι πρώτες φωτογραφίες του νέου μοντέλου – Τι μας «τιζάρει» η Audi, πότε θα παρουσιαστεί

BYD Sealion 7: Ηλεκτρικός λέων με 8 χρόνια εγγύηση για μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα

F1: «Στα μέτρα» του Hamilton το μονοθέσιο της Ferrari για το 2026;

F1 – Τελευταία νέα: Ο Steiner απαντά στον Hamilton, νέο υλικό για Verstappen, «μπελάδες» για τη Red Bull

10 μύθοι για τα φρένα που πρέπει να σταματήσεις να πιστεύεις
