Μια αλλαγή λαδιού σε μια Bugatti Veyron κοστίζει περισσότερο από όσο αξίζουν τα αυτοκίνητα των περισσότερων ανθρώπων. Ναι, καλά διαβάσατε!
Ο μεγιστάνας των ακινήτων και συλλέκτης αυτοκινήτων Μάνι Κοσμπίν διαθέτει τρείς Bugatti και μόλις αποκάλυψε πόσα χρήματα ξοδεύει κάθε χρόνο για τη συντήρησή τους.
«Επιτρέψτε μου να σας δώσω μια μικρή εικόνα, δεν είναι ευχάριστο», είπε ο Κοσμπίν.
Κατ’ αρχάς, ο Κοσμπίν είπε ότι η Bugatti συνιστά την ετήσια αντικατάσταση του λαδιού και όλων των υγρών.
Μόνο αυτό, είπε ο Κοσμπίν, του κοστίζει 25.000 $ για τη Veyron του.

Γιατί είναι τόσο ακριβό;
«Επειδή ένα κανονικό αυτοκίνητο έχει μία τάπα αποστράγγισης, αλλά αυτό το αυτοκίνητο διαθέτει 16 διαφορετικές τάπες αποστράγγισης, και μαντέψτε τι, δεν είναι εύκολα προσβάσιμες», είπε.
Ο Κοσμπίν εξήγησε ότι για να αντικαταστήσει τα υγρά, ένας τεχνικός της Bugatti έπρεπε να αφαιρέσει τους πίσω τροχούς, τα πίσω φρένα, την επένδυση των φτερών και την κάτω επένδυση του αυτοκινήτου για να αποκτήσει πρόσβαση στις 16 τάπες αποστράγγισης.
«Δεν σταματάει εκεί, τώρα πάμε στα λάστιχα», είπε ο Κοσμπίν.
Ο Κοσμπίν είπε ότι τα λάστιχα για τη Veyron του κοστίζουν 38.000 $ για αντικατάσταση «και η Bugatti συνιστά να αντικαθίστανται κάθε λίγα χρόνια».
Τα λάστιχα δεν ήταν καν το χειρότερο σημείο. «Οι ζάντες είναι το πιο οδυνηρό κομμάτι», είπε.
Ο επιχειρηματίας των ακινήτων είπε ότι η Bugatti συνιστά την αντικατάσταση των ζαντών κάθε 16.000 χιλιόμετρα (περίπου 10.000 μίλια).
Και για να το κάνετε αυτό, θα σας κοστίσει επιπλέον 50.000 $.
Άρα, αυτό σημαίνει 25.000 $ κάθε χρόνο για την αλλαγή λαδιού και υγρών, 38.000 $ για λάστιχα κάθε δύο με τρία χρόνια και 50.000 $ για τις ζάντες.
Αν τα αθροίσετε, ξεπερνούν τα 100.000 $.
«Το λυπηρό για μένα είναι ότι έχω περισσότερες από μία Bugatti», είπε.
«Αρχίζω να αναρωτιέμαι, χρειάζομαι πραγματικά τρείς Bugatti;’ είναι πολλά λεφτά». αναρωτήθηκε.
Μετά από λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο σκέψης, ο Κοσμπίν απέρριψε τις ανησυχίες του, λέγοντας « δεν υπάρχει τίποτα από το να έχεις και να οδηγείς μια Bugatti, και για να είμαι δίκαιος, και οι τρεις Bugatti είναι τελείως διαφορετικές ».
Δείτε επίσης
Ford Ranger PHEV Platinum: Ανυπέρβλητη ισχύς!
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναθεωρεί τον στόχο για την πλήρη απαγόρευση πώλησης νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων το 2035
Το Fiat Grande Panda αναδείχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026» για την Ελλάδα
Ποια οχήματα επέλεξε το ελληνικό αγοραστικό κοινό τον προηγούμενο μήνα
Επιβλητικό, οικογενειακό και γερμανικό