Αποκάλυψη: Το νέο αφεντικό της Audi ήταν επικεφαλής στη Ferrari

Αποκάλυψη: Το νέο αφεντικό της Audi ήταν επικεφαλής στη Ferrari

Η Audi ανακοίνωσε ότι ο πρώην επικεφαλής της ομάδας της Ferrari, Mattia Binotto, επιστρέφει στα Grand Prix ως νέος ηγέτης του έργου της στη Formula 1.

Φέτος, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Audi απέκτησε την πλήρη ιδιοκτησία της Sauber, η οποία θα λειτουργεί υπό τη σημαία της Audi από το 2026, με μια εντελώς νέα μονάδα η οποία αναπτύσσεται αυτήν τη στιγμή εντός της εταιρείας.

Ο Binotto, 54 ετών, θα αναλάβει την ηγεσία της Audi στις 1 Αυγούστου, ως CEO και CTO με έδρα το εργοστάσιο της Sauber στο Hinwil της Ελβετίας και θα αναφέρεται απευθείας στο διοικητικό συμβούλιο.

Στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης, ο πρώην επικεφαλής της ομάδας της McLaren, Andreas Seidl – ο οποίος εντάχθηκε στη Sauber τον Ιανουάριο του 2023 και ήταν διευθύνων σύμβουλος της Audi – αποχωρεί, μαζί με τον εκτελεστικό διευθυντή της Audi, Oliver Hoffmann, ο οποίος εποπτεύει το έργο.

Ο Binotto ήταν τεχνικός διευθυντής στη Ferrari, μέχρι την προαγωγή του σε επικεφαλή της ομάδας το 2019. Έφυγε από το Maranello το 2022 μετά από τρία χρόνια σε αυτή τη θέση, και αφού ήταν στη Scuderia από τα μέσα της δεκαετίας του 1990.

«Είμαι ενθουσιασμένος που καταφέραμε να προσλάβουμε τον Mattia Binotto για το έργο μας στη Formula 1», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Audi Gernot Dollner.

«Με την 25ετή εμπειρία του στην F1, θα μπορέσει να έχει καθοριστική συμβολή στην Audi».

Εξηγώντας την αναδιάρθρωση, ο Dollner πρόσθεσε: «Στόχος μας είναι να αναβαθμίσουμε ολόκληρο το έργο μέσω σαφών δομών διοίκησης, καθορισμένων αρμοδιοτήτων και αποτελεσματικών διαδικασιών λήψης αποφάσεων. Για το σκοπό αυτό, η ομάδα πρέπει να είναι σε θέση να ενεργεί ανεξάρτητα και γρήγορα.»

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Oliver και τον Andreas για το σημαντικό τους έργο στην συμμετοχής μας στην F1 και την αφοσίωσή τους στην προετοιμασία της», είπε.

kick sauber

Ο πρώτος οδηγός που επιβεβαιώθηκε ότι θα συμμετάσχει στο νέο εγχείρημα της Audi, είναι ο Νίκο Χουλκενμπεργκ, ο οποίος θα μετακομίσει από τη Haas στην Kick Sauber στο τέλος της σεζόν σε μια κίνηση που ο Γερμανός χαρακτήρισε ως «ενδιαφέρουσα» και «πολύ συναρπαστική».

«Είναι πραγματικά ένα λευκό χαρτί [για τις αλλαγές κανονισμών του 2026] και από μια πλευρά, νομίζω ότι αυτό είναι καλό», δήλωσε ο Χουλκενμπεργκ, του οποίου ο συμπαίκτης για το 2025 και μετά δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί.

«Δεν είναι μια νέα ομάδα αλλά θα χαρακτηριστεί ως νέα ομάδα γιατί όλη η τεχνογνωσία και το πλεονέκτημα που έχουν οι ομάδες, θα σβηστεί. Νομίζω ότι είναι μια καλή ευκαιρία να γίνουμε ανταγωνιστικοί, αλλά η προσδοκία μας είναι να πετύχουμε το συντομότερο δυνατό».

Ο Φινλανδός οδηγός Βάλτερι Μπότας και ο Κινέζος οδηγός Ζου Γκουανγιού, που εκπροσωπούν την ομάδα  του Hinwil από το 2022, αλλά το μέλλον και των δύο οδηγών είναι άγνωστο, μετά από το τέλος της σεζόν.

Δείτε επίσης

Φώτα αυτοκινήτου: Δεν ανάβει η μεγάλη σκάλα – 9 πιθανές αιτίες

Φώτα αυτοκινήτου: Δεν ανάβει η μεγάλη σκάλα – 9 πιθανές αιτίες

Σήμα της Renault: Το κρυφό μήνυμα πίσω από το γαλλικό διαμάντι

Σήμα της Renault: Το κρυφό μήνυμα πίσω από το γαλλικό διαμάντι

Mercedes: Χωρίς… φρένα τα νέα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα

Mercedes: Χωρίς… φρένα τα νέα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα

F1: Σαμποτάζ της Mercedes στον Hamilton; Τι λέει ο διευθυντής της ομάδας

F1: Σαμποτάζ της Mercedes στον Hamilton; Τι λέει ο διευθυντής της ομάδας

Μεταχειρισμένα: Τι προσέχω όταν αγοράζω από «δεύτερο χέρι»;

Μεταχειρισμένα: Τι προσέχω όταν αγοράζω από «δεύτερο χέρι»;

Το κρυφό μήνυμα πίσω από το σήμα της Hyundai – Μήπως νόμιζες οτι ήταν απλά το γράμμα «H»;

Το κρυφό μήνυμα πίσω από το σήμα της Hyundai – Μήπως νόμιζες οτι ήταν απλά το γράμμα «H»;