Ararkis Sandstorm: Τo hypercar με τη μεγαλύτερη επιτάχυνση στον κόσμο - Πότε θα κυκλοφορήσει

Ararkis Sandstorm: Τo hypercar με τη μεγαλύτερη επιτάχυνση στον κόσμο - Πότε θα κυκλοφορήσει

Το μοντέλο Sandstorm από την Ararkis Automobili, αποτελεί τον τελευταίο διεκδικητή στον άτυπο «αγώνα» υπεραυτοκινήτων εξαιρετικών επιδόσεων. Η φιλόδοξη εταιρεία, στοχεύει να διεκδικήσει τον τίτλο του ταχύτερα επιταχυνόμενου αυτοκινήτου παραγωγής στον κόσμο, με χρόνο 0-100 χλμ/ώρα, σε μόλις 1,5 δευτερόλεπτο, κάτι που ξεπερνά το Rimac Nevera. Φυσικά, το Nevera υπάρχει στην πραγματικότητα ενώ αυτό όχι, τουλάχιστον όχι ακόμη, καθώς η Ararkis, έχει ανακοινώσει σχέδια για την παραγωγή μόνο 20 μονάδων του Sandstorm, με τιμές που ξεκινούν από τα 2 εκατομμύρια δολάρια.

Η Ararkis Automobili, ιδρύθηκε από τον Νοτιοαφρικανό επιχειρηματία Priven Reddy και εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτή η startup εταιρεία, βουτά με το κεφάλι στην «αρρένα» των υπεραυτοκίνητων. Αλλά κακά τα ψέμματα, η πρώτη τους δημιουργία, το Sandstorm, βρίσκεται επί του παρόντος αποκλειστικά στην ψηφιακή σφαίρα.

Σχεδίαση

Οι επίσημες αποδόσεις, απεικονίζουν ένα χαμηλών τόνων όχημα, με τεράστιο παρμπρίζ. Άλλα κυριώτερα σημεία περιλαμβάνουν, τα σχηματικά φαινόμενα LED που τοποθετούνται στα φτερά, τις μεγάλες πλαϊνές εισαγωγές, το ενεργό πίσω φτερό και τα πίσω φώτα που θυμίζουν την Aston Martin Vulcan.

Είναι ενδιαφέρον ότι το πίσω μέρος διαθέτει επίσης δύο ορθογώνια στοιχεία, που μοιάζουν με διπλούς σωλήνες εξάτμισης, παρά το γεγονός ότι το hypercar είναι πλήρως ηλεκτρικό. Το επίδοξο υπεραυτοκίνητο, θα διαθέτει ένα προσαρμοσμένο πλαίσιο, κατασκευασμένο από ένα μείγμα ανθρακονημάτων και σύνθετων υλικών αλουμινίου.

Μηχανικά

Κάτω από το καπό, ή μάλλον κάτω από το αμάξωμα, το Sandstorm, θα κινείται με διπλούς προσαρμοσμένους κινητήρες EV υψηλής απόδοσης, που θα συμπληρώνονται από ένα σύγχρονο κιβώτιο μονής ταχύτητας. Ωστόσο, οι λεπτομέρειες σχετικά με την απόδοση ισχύος και ροπής, παραμένουν καλυμμένες απο μυστήριο. Σύμφωνα με την εταιρεία, το υγρόψυκτο πακέτο των μπαταριών ιόντων λιθίου, θα διαθέτει χωρητικότητα 115 kWh, υπόσχεται εκτιμώμενη αυτονομία 500 χλμ και γρήγορη φόρτιση από 0 έως 80 τοις εκατό, σε μόλις 30 λεπτά.

Επιδόσεις

Εκτός από την εντυπωσιακή επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα των 1,5 δευτερολέπτων, η εταιρεία στοχεύει επίσης σε μια τελική ταχύτητα των 300 χλμ/ώρα. Αυτό είναι πολύ λιγότερο απο το Rimac Nevera, που έχει αποδεδειγμένη τελική ταχύτητα 412 χλμ/ώρα και μπορεί να κάνει επίσης 275,74 χλμ/ώρα με την όπισθεν.

Εσωτερικό

Λέγεται ότι η καμπίνα θα φιλοξενεί «έναν επιλεγμένο αριθμό επιβατών», που το πιθανότερο σημαίνει 2 ή 3 τυχερούς επιβάτες. Επίσης τα καθίσματα θα διαθέτουν ένα φανταχτερό μείγμα από κράμα μαγνησίου-αλουμινίου, CFRM και Alcantara. Θα υπάρχει επίσης μια «γενναιόδωρη» οθόνη αφής infotainment, σε συνδυασμό με ένα εντυπωσιακό ηχοσύστημα της Bose. Επιπλέον, το cruise control και μια οθόνη γύρω από την προβολή διατίθενται στάνταρ, ενώ άλλα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού είναι ακόμα στη μελέτη τους.

Η επίσημη ιστοσελίδα της Ararkis, δεν παρέχει ημερομηνία-στόχο για την επίσημη κυκλοφορία του μοντέλου. Μένει να δούμε αν κάποιος θα είναι διατεθειμένος να αποχωριστεί 2 εκατομμύρια δολάρια για ένα Ararkis, αντί να επιλέξει ένα hypercar από καθιερωμένες μάρκες, πως η Ferrari, η Lamborghini, η Koenigsegg και η Pagani.


About the author


Δείτε επίσης

F1:Pole ξανά ο Russell στον Καναδά – Πλήρωσε το λάθος του ο Norris

F1:Pole ξανά ο Russell στον Καναδά – Πλήρωσε το λάθος του ο Norris

Μπορείς όντως να ανοίξεις παράθυρο αυτοκινήτου με ταινία συσκευασίας;

Μπορείς όντως να ανοίξεις παράθυρο αυτοκινήτου με ταινία συσκευασίας;

Γιατί τα Cabrio είναι σχεδόν πάντα δίπορτα

Γιατί τα Cabrio είναι σχεδόν πάντα δίπορτα

Τι συμβαίνει αν πεθάνει η μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα στα υβριδικά αυτοκίνητα;

Τι συμβαίνει αν πεθάνει η μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα στα υβριδικά αυτοκίνητα;

Σύγχρονα αυτοκίνητα: Οι επισκευές μετά από τρακαρίσματα κοστίζουν ακριβά λόγω ζημιών στα ηλεκτρικά κυκλώματα λέει νέα έρευνα

Σύγχρονα αυτοκίνητα: Οι επισκευές μετά από τρακαρίσματα κοστίζουν ακριβά λόγω ζημιών στα ηλεκτρικά κυκλώματα λέει νέα έρευνα

Τεστ στα συστήματα υποβοήθησης στην οδήγηση από το Euro NCAP: Macan, bZ4X και Kia EV3 έσκισαν – «Παραπλανητική» η Tesla

Τεστ στα συστήματα υποβοήθησης στην οδήγηση από το Euro NCAP: Macan, bZ4X και Kia EV3 έσκισαν – «Παραπλανητική» η Tesla