Toyota IsoDynamic Seat : το νέο κάθισμα κάνει τα ταξίδια πιο άνετα και ασφαλή

Toyota IsoDynamic Seat : το νέο κάθισμα κάνει τα ταξίδια πιο άνετα και ασφαλή

Η ιστορία ξεκινά το 2016, όταν η Lexus παρουσίασε την φιλοσοφία kinetic seat στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού.

Σχεδιάστηκε για να αντιδρά κινητικά, τόσο στο βάρος του επιβάτη, όσο και στην κίνηση του οχήματος, έτσι ώστε με το να κάθεσαι απλά στο κάθισμα, η κίνηση του κεφαλιού, να μειώνεται και το οπτικό σου πεδίο να σταθεροποιείται. Λίγα χρόνια αργότερα, το 2019, οι μηχανικοί δημιούργησαν το TMNA Garage Concept, το οποίο προώθησε την αρχική ιδέα και το ξαναφαντάστηκαν ως κάτι που θα μπορούσε τελικά να βγει στην παραγωγή

«Ψήνεται» απο την Toyota το «έξυπνο» κάθισμα!

Όλοι όσοι είδαν το κάθισμα, φαίνεται να το λάτρεψαν, συμπεριλαμβανομένων των υψηλότερων στην επετηρίδα της εταιρείας, που ενθάρρυναν τη συνεχή ανάπτυξη.

Το νέο κάθισμα IsoDynamic μειώνει την κούραση και βελτιώνει την εστίαση του οδηγού

Το προκύπτον κάθισμα IsoDynamic, έχει δοκιμαστεί και έχει διανύσει χιλιάδες χιλιόμετρα, σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτό υπόσχεται να βελτιώσει την άνεση και την εστίαση του οδηγού, ενώ παράλληλα μειώνει την κούραση, καθώς η εξάντληση πίσω απο το τιμόνι σε ένα μακρύ ταξίδι, γίνεται γρήγορα αναπόφευκτη.

«Ψήνεται» απο την Toyota το «έξυπνο» κάθισμα!

Το κάθισμα χρησιμοποιεί ένα σύστημα απορρόφησης των κραδασμών, με αέρα πάνω από λάδι, που επιτρέπει την κατακόρυφη καθώς και την πλευρική κίνηση ταυτόχρονα, για να αμβλύνει την κίνηση του σώματος και να σταθεροποιήσει το κεφάλι και το λαιμό, έτσι ώστε να διατηρηθεί η ευθυγράμμιση με τη σπονδυλική στήλη». Το ειδικό «εφέ» απόσβεσης, μπορεί να ρυθμιστεί ανάλογα με το βάρος και τις προτιμήσεις του οδηγού.

«Ψήνεται» απο την Toyota το «έξυπνο» κάθισμα!

Το σύστημα θα συνοδεύεται από μια χειροκίνητη αντλία και ένα μάνουαλ, που θα βοηθάει τον οδηγό να προσδιορίσει τις βέλτιστες ρυθμίσεις. Για παράδειγμα, η Toyota προτείνει στους οδηγούς που ζυγίζουν 77- 91 κιλά, να προσαρμόσουν το κάθισμα σε 65 PSI για την κατακόρυφη ρύθμιση και σε 20 PSI για την πλευρική ρύθμιση.

«Ψήνεται» απο την Toyota το «έξυπνο» κάθισμα!

Παρά τα πρόσθετα χαρακτηριστικά, τα καθίσματα διαθέτουν ρύθμιση ισχύος, ηλεκτρική οσφυϊκή υποστήριξη τεσσάρων κατευθύνσεων, θέρμανση και αερισμό. Το μόνο που λείπει είναι η έλλειψη ανάκλισης ισχύος.

Ενώ τα καθίσματα IsoDynamic θα κάνουν το ντεμπούτο τους στο Tacoma TRD Pro, οι υπεύθυνοι σημείωσαν ότι ήδη εξετάζουν την προσθήκη τους και σε άλλα μοντέλα.


About the author


Δείτε επίσης

Πρώτη οδηγική δοκιμή Fiat 500e 2024: Ένα αξιολάτρευτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Πρώτη οδηγική δοκιμή Fiat 500e 2024: Ένα αξιολάτρευτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Κουίζ: Είσαι λάτρης των αυτοκινήτων; Κάνε το 3/3 και απέδειξε το

Κουίζ: Είσαι λάτρης των αυτοκινήτων; Κάνε το 3/3 και απέδειξε το

Πρόστιμο για καθρέφτη αυτοκινήτου: πόσο θα πληρώσετε εάν λείπει

Πρόστιμο για καθρέφτη αυτοκινήτου: πόσο θα πληρώσετε εάν λείπει

5 κακές συνήθειες που βλάπτουν το κιβώτιο ταχυτήτων σας

5 κακές συνήθειες που βλάπτουν το κιβώτιο ταχυτήτων σας

Cree SAM: Micro EV που πάει 80km και πωλείται μεταχειρισμένο για $3,500

Cree SAM: Micro EV που πάει 80km και πωλείται μεταχειρισμένο για $3,500

Νέο Suzuki Swift: Σβέλτο και αξιόπιστο – Τιμές και χαρακτηριστικά

Νέο Suzuki Swift: Σβέλτο και αξιόπιστο – Τιμές και χαρακτηριστικά