Aston Martin DB6: ηλεκτρική και πλήρως οικολογική

Aston Martin DB6: ηλεκτρική και πλήρως οικολογική

Η Lunaz, είναι μια φιλόδοξη εταιρεία που εξειδικεύεται στο να μετατρέπει εμβληματικά αυτοκίνητα, σε ηλεκτρικά χρησιμοποιώντας παράλληλα αναδυόμενα υλικά!

Με 748.000 ευρώ, το πλήρως ηλεκτρικό restomod, θεωρείται ότι είναι η πιο βιώσιμη Aston Martin που κατασκευάστηκε ποτέ.

Στο εσωτερικό, είναι ντυμένο με διάφορα φιλικά προς το περιβάλλον υλικά. Για να πετύχει αυτό τον άθλο, η Lunaz έχει συμπεριλάβει καπλαμά από κοχύλια, ενώ το δέρμα έχει αντικατασταθεί με διαφορετικο υλικό απο προιόντα μήλου.

Το μεγαλύτερο μέρος του πλαστικού έχει επίσης αφαιρεθεί και έχει αντικατασταθεί απο προιόντα καλαμποκιού και ινών ξύλου, ενώ η Lunaz συνέχισε και εδώ την παράδοσή της να προμηθεύει χαλιά υφασμένα από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια. Η εταιρεία που έχει έδρα στο Silverstone, λέει ότι αυτά τα υλικά έχουν επίσης επιλεγεί ειδικά για την «πολυτελή» εμφάνισή τους, η οποία βοηθά την DB6 να διατηρήσει το μεγαλείο της. Η πρόσοψη του ταμπλό, ο μοχλός ταχυτήτων και η γυάλινη λαβή τριών τετάρτων, έχουν όλα φινιριστεί σε βιοαποικοδομήσιμο σύνθετο υλικό, κατασκευασμένο από δεμένα τσόφλια αυγών και καρύδια, το οποίο αντικαθιστά τα πλαστικά με βάση το λάδι. Οι πόρτες είναι κατασκευασμένες με μείγμα ανανεώσιμων φυτικών υλικών, όπως καλαμπόκι και ίνες ξυλοπολτού.

Η Lunaz λέει ότι αυτή η πολυστρωματική κατασκευή «μειώνει τον αριθμό των πρώτων υλών που απαιτούνται, χωρίς να θυσιάζεται η ανθεκτικότητα ή η ευκολία συντήρησης». Στη συνέχεια, ένα διπροϊόν από μηλίτη και χυμό μήλου, χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή διαφόρων τμημάτων σωληνώσεων με έμφαση στο εσωτερικό, ενώ μερικά από τα υφάσματα συνδυάζουν έως και 66 τοις εκατό μεταβιομηχανικό ανακυκλωμένο βαμβάκι και 27 τοις εκατό πολυεστέρα. Στην ουσία, το τρίψιμο του κάτω μέρους του σώματος στα καθίσματα, θα προκαλέσει λιγότερη ζημιά με αυτό το υλικό. Υπάρχουν πολλά περισσότερα που εμπλέκονται πίσω από το ήθος της βιωσιμότητας, αλλά η ουσία μέχρι τώρα είναι ότι αυτό το DB6 δεν μοιάζει με κανένα άλλο.

Η κίνηση παρέχεται από ένα πλήρως ηλεκτρικό αρθρωτό σύστημα μετάδοσης της κίνησης που αναπτύχθηκε εσωτερικά από τη Lunaz και χρησιμοποιεί μπαταρίες και κινητήρες OEM Tier 1, που έχουν απόδοση σε αυτονομία 410 χλμ και ονομαστική ισχύ 375 ίππων.

Ο ιδρυτής της εταιρείας, David Lorenz, δήλωσε: «Αυτό το έργο ανακύκλωσης, παρέχει μια θαυμάσια έκθεση για αναδυόμενα υλικά και καινοτόμα προϊόντα, τα οποία ανοίγουν νέες δυνατότητες σε όλο τον κόσμο της πολυτελείας. Όπως δείχνει αυτή η υπέροχη Aston Martin DB6, μπορούμε να δημιουργήσουμε αυθεντικούς, πραγματικά πολυτελείς εσωτερικούς χώρους, αντάξιους των πιο διάσημων μαρκών, χρησιμοποιώντας υλικά με τις μικρότερες δυνατές περιβαλλοντικές επιπτώσεις».


About the author


Δείτε επίσης

F1: Η «αστρονομική» τιμή του Max Verstappen σε ενδεχόμενη μεταγραφή στην Mercedes

F1: Η «αστρονομική» τιμή του Max Verstappen σε ενδεχόμενη μεταγραφή στην Mercedes

Είναι όλα τα φίλτρα λαδιού ίδια; Πώς να διαλέξω το σωστό για το αυτοκίνητο μου

Είναι όλα τα φίλτρα λαδιού ίδια; Πώς να διαλέξω το σωστό για το αυτοκίνητο μου

Φρένα: Πώς να καθαρίσεις μόνος σου τους δίσκους των φρένων

Φρένα: Πώς να καθαρίσεις μόνος σου τους δίσκους των φρένων

Ηλεκτρικό Dacia Duster: Έρχεται στο άμεσο μέλλον

Ηλεκτρικό Dacia Duster: Έρχεται στο άμεσο μέλλον

Υβριδικά: Πως ακριβώς λειτουργεί το κιβώτιο e-CVT της Toyota;

Υβριδικά: Πως ακριβώς λειτουργεί το κιβώτιο e-CVT της Toyota;

Νέα Ferrari Amalfi με 640 ίππους: Ο διάδοχος της Roma είναι εδώ

Νέα Ferrari Amalfi με 640 ίππους: Ο διάδοχος της Roma είναι εδώ