Ασύρματη φόρτιση: Έγινε πραγματικότητα - Πώς λειτουργεί

Ασύρματη φόρτιση: Έγινε πραγματικότητα - Πώς λειτουργεί

Ο πρώτος δρόμος ασύρματης φόρτισης χωρίς καλώδιο της Αμερικής, είναι γεγονός!

Ο κατασκευαστής της αναδυόμενης τεχνολογίας, είναι μια Ισραηλινή εταιρεία που ονομάζεται Electreon, η οποία διαθέτει ήδη λειτουργικούς δρόμους φόρτισης EV στο Ισραήλ και σε μερικές Ευρωπαϊκές χώρες. Επιπλέον, τα περισσότερα νέα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν τα τελευταία χρόνια είναι εξοπλισμένα με ασύρματη βάση φόρτισης, δίνοντας έτσι  ακόμα μεγαλύτερη ελευθερία επιλογής.

Πώς λειτουργεί η επαγωγική φόρτιση δρόμου

Ετσι λοιπόν, το πρώτο τμήμα επαγωγικής φόρτισης δρόμου της Βόρειας Αμερικής αποκαλύφθηκε στο Ντιτρόιτ του Μίσιγκαν. Η τεχνολογία χρησιμοποιεί μια σειρά από εξειδικευμένα πηνία, που τοποθετούνται κάτω από την άσφαλτο, με κάθε μεμονωμένο πηνίο να συνδέεται πίσω με μια σειρά κόμβων διαχείρισης ενέργειας κατά μήκος της πλευράς του δρόμου. Ένας αντίστοιχος δέκτης τοποθετείται επίσης κάτω από το EV και απορροφά ενέργεια, καθώς περνά πάνω από κάθε πηνίο.

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο Ford Tranzit
Η Electreon οδήγησε ένα ηλεκτρικό Ford Tranzit, εξοπλισμένο με τον δέκτη κατά μήκος του νέου δρόμου

Τα πρώτα οχήματα που εστιάζει η εταιρεία

Φυσικά, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να συνεργαστούν με την Electreon, για να έχουν εγκατεστημένους δέκτες στα οχήματα στο μέλλον. Η κύρια εστίαση για την εταιρεία αυτή τη στιγμή είναι λιγότερο στα επιβατικά οχήματα και περισσότερο σε δημόσια λεωφορεία ή σε οχήματα παράδοσης. Αντί να εστιάζει στη μετατροπή αυτοκινητοδρόμων ή άλλων δρόμων υψηλής ταχύτητας σε διαδρόμους φόρτισης, η εταιρεία το θεωρεί πιο πρακτικό και οικονομικό και προσπαθεί να εγκαταστήσει την τεχνολογία,  σε μέρη που μπορούν να χρησιμοποιήσουν περισσότερο χρόνο φόρτισης.

Ο υπέυθυνος της εταιρείας Κος Tongur, πρότεινε φανάρια και στάσεις λεωφορείων ως δύο παραδείγματα τοποθεσιών, που πιστεύει ότι θα ήταν «ώριμες» για αυτήν την τεχνολογία. Αυτό συμβαίνει επειδή η τεχνολογία απαιτεί από κάθε αυτοκίνητο να παραμένει πάνω από τα πηνία για να φορτίσει πραγματικά. Εάν η Electreon μπορεί να εγκαταστήσει φορτιστές σε διασταυρώσεις, όπου τα οχήματα θα είναι ακινητοποιημένα για μεγαλύτερες χρονικές περιόδους, μπορεί να κερδίσουν περισσότερα χρήματα από ό,τι αν τους εγκαταστήσουν σε αυτοκινητόδρομους.

Σε μια επίδειξη για τους τοπικούς παράγοντες και τα μέσα ενημέρωσης, η Electreon οδήγησε ένα ηλεκτρικό Ford Tranzit, εξοπλισμένο με τον δέκτη κατά μήκος του νέου δρόμου. Εκεί οι παρόντες ενδιαφερόμενοι, είδαν τον ρυθμό φόρτισης να φτάνει τα 19 κιλοβάτ κατά τη διάρκεια της παρουσίασης.


About the author


Δείτε επίσης

Είναι η αλλαγή λαδιών και η συμπλήρωση το ίδιο πράγμα;

Είναι η αλλαγή λαδιών και η συμπλήρωση το ίδιο πράγμα;

Παρκάρισμα σε κατηφόρα: Κάνεις ζημιά στα φρένα και το χειρόφρενο σου;

Παρκάρισμα σε κατηφόρα: Κάνεις ζημιά στα φρένα και το χειρόφρενο σου;

Δεν θα γίνει τελικά η συγχώνευση μεταξύ Stellantis και Renault

Δεν θα γίνει τελικά η συγχώνευση μεταξύ Stellantis και Renault

F1: Έξαλλος ο Alonso μετά το GP στην Ίμολα – «Είμαι ο πιο άτυχος οδηγός στον κόσμο»

F1: Έξαλλος ο Alonso μετά το GP στην Ίμολα – «Είμαι ο πιο άτυχος οδηγός στον κόσμο»

F1: «Δεν με νοιάζει τι κάνει ο Hamilton» είπε ο Leclerc σε έντονη συνομιλία με τους μηχανικούς της Ferrari

F1: «Δεν με νοιάζει τι κάνει ο Hamilton» είπε ο Leclerc σε έντονη συνομιλία με τους μηχανικούς της Ferrari

Γιατί μερικά αυτοκίνητα έχουν κόκκινες δαγκάνες φρένων; Τι κάνουν;

Γιατί μερικά αυτοκίνητα έχουν κόκκινες δαγκάνες φρένων; Τι κάνουν;