Ασύρματη φόρτιση: Έγινε πραγματικότητα - Πώς λειτουργεί

Ασύρματη φόρτιση: Έγινε πραγματικότητα - Πώς λειτουργεί

Ο πρώτος δρόμος ασύρματης φόρτισης χωρίς καλώδιο της Αμερικής, είναι γεγονός!

Ο κατασκευαστής της αναδυόμενης τεχνολογίας, είναι μια Ισραηλινή εταιρεία που ονομάζεται Electreon, η οποία διαθέτει ήδη λειτουργικούς δρόμους φόρτισης EV στο Ισραήλ και σε μερικές Ευρωπαϊκές χώρες. Επιπλέον, τα περισσότερα νέα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν τα τελευταία χρόνια είναι εξοπλισμένα με ασύρματη βάση φόρτισης, δίνοντας έτσι  ακόμα μεγαλύτερη ελευθερία επιλογής.

Πώς λειτουργεί η επαγωγική φόρτιση δρόμου

Ετσι λοιπόν, το πρώτο τμήμα επαγωγικής φόρτισης δρόμου της Βόρειας Αμερικής αποκαλύφθηκε στο Ντιτρόιτ του Μίσιγκαν. Η τεχνολογία χρησιμοποιεί μια σειρά από εξειδικευμένα πηνία, που τοποθετούνται κάτω από την άσφαλτο, με κάθε μεμονωμένο πηνίο να συνδέεται πίσω με μια σειρά κόμβων διαχείρισης ενέργειας κατά μήκος της πλευράς του δρόμου. Ένας αντίστοιχος δέκτης τοποθετείται επίσης κάτω από το EV και απορροφά ενέργεια, καθώς περνά πάνω από κάθε πηνίο.

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο Ford Tranzit
Η Electreon οδήγησε ένα ηλεκτρικό Ford Tranzit, εξοπλισμένο με τον δέκτη κατά μήκος του νέου δρόμου

Τα πρώτα οχήματα που εστιάζει η εταιρεία

Φυσικά, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να συνεργαστούν με την Electreon, για να έχουν εγκατεστημένους δέκτες στα οχήματα στο μέλλον. Η κύρια εστίαση για την εταιρεία αυτή τη στιγμή είναι λιγότερο στα επιβατικά οχήματα και περισσότερο σε δημόσια λεωφορεία ή σε οχήματα παράδοσης. Αντί να εστιάζει στη μετατροπή αυτοκινητοδρόμων ή άλλων δρόμων υψηλής ταχύτητας σε διαδρόμους φόρτισης, η εταιρεία το θεωρεί πιο πρακτικό και οικονομικό και προσπαθεί να εγκαταστήσει την τεχνολογία,  σε μέρη που μπορούν να χρησιμοποιήσουν περισσότερο χρόνο φόρτισης.

Ο υπέυθυνος της εταιρείας Κος Tongur, πρότεινε φανάρια και στάσεις λεωφορείων ως δύο παραδείγματα τοποθεσιών, που πιστεύει ότι θα ήταν «ώριμες» για αυτήν την τεχνολογία. Αυτό συμβαίνει επειδή η τεχνολογία απαιτεί από κάθε αυτοκίνητο να παραμένει πάνω από τα πηνία για να φορτίσει πραγματικά. Εάν η Electreon μπορεί να εγκαταστήσει φορτιστές σε διασταυρώσεις, όπου τα οχήματα θα είναι ακινητοποιημένα για μεγαλύτερες χρονικές περιόδους, μπορεί να κερδίσουν περισσότερα χρήματα από ό,τι αν τους εγκαταστήσουν σε αυτοκινητόδρομους.

Σε μια επίδειξη για τους τοπικούς παράγοντες και τα μέσα ενημέρωσης, η Electreon οδήγησε ένα ηλεκτρικό Ford Tranzit, εξοπλισμένο με τον δέκτη κατά μήκος του νέου δρόμου. Εκεί οι παρόντες ενδιαφερόμενοι, είδαν τον ρυθμό φόρτισης να φτάνει τα 19 κιλοβάτ κατά τη διάρκεια της παρουσίασης.


About the author


Δείτε επίσης

Αξίζει να αντικαταστήσεις τον κινητήρα στο αυτοκίνητο αν έχει πάθει σοβαρή ζημιά;

Αξίζει να αντικαταστήσεις τον κινητήρα στο αυτοκίνητο αν έχει πάθει σοβαρή ζημιά;

F1: Αίτημα από σε Hamilton και Leclerc για « ειδική τακτική» – Σοβαρό πρόβλημα με το SF-25

F1: Αίτημα από σε Hamilton και Leclerc για « ειδική τακτική» – Σοβαρό πρόβλημα με το SF-25

Γιατί τα δερμάτινα καθίσματα αυτοκινήτου έχουν τρύπες;

Γιατί τα δερμάτινα καθίσματα αυτοκινήτου έχουν τρύπες;

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Νέα πατέντα μπαταριών υπόσχεται 3.000 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 5 λεπτά!

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Νέα πατέντα μπαταριών υπόσχεται 3.000 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 5 λεπτά!

Αυτός είναι ο σωστός τρόπος να καθαρίσεις το χώρο του κινητήρα στο αυτοκινήτου σου

Αυτός είναι ο σωστός τρόπος να καθαρίσεις το χώρο του κινητήρα στο αυτοκινήτου σου

Το επιστημονικά τεκμηριωμένο κόλπο που δροσίζει άμεσα το αυτοκίνητο χωρίς κλιματισμό

Το επιστημονικά τεκμηριωμένο κόλπο που δροσίζει άμεσα το αυτοκίνητο χωρίς κλιματισμό