Αβέβαιο το μέλλον  του Daniel Ricciardo στη Red Bull

Αβέβαιο το μέλλον του Daniel Ricciardo στη Red Bull

Το ενδιαφέρον της Audi για την υπογραφή των Yuki Tsunoda και Liam Lawson για τη σεζόν 2025 της F1 βρίσκεται πίσω από τη νέα αβεβαιότητα σχετικά με το μέλλον του Daniel Ricciardo στη Red Bull, ισχυρίζονται τα τοπικά μέσα ενημέρωσης.

Ο Ricciardo, 35 ετών, έχει αγωνιστεί σε μεγάλο βαθμό από τότε που επέστρεψε στην F1 με την RB (τότε AlphaTauri) πέρυσι, συγκεντρώνοντας βαθμούς σε μόλις τρεις αγώνες -συμπεριλαμβανομένης της ένατης θέσης στην Αυστρία το περασμένο Σαββατοκύριακο- σε grand prix.

Η «πίεση» στην αγορά οδηγών της Audi αφήνει τον Daniel Ricciardo υπό απειλή;

Αφού ο συμπαίκτης του Tsunoda επιβεβαιώθηκε ως οδηγός της RB για την F1 2025 στο Γκραν Πρι του Καναδά τον περασμένο μήνα, η μάχη για τη δεύτερη θέση είναι πιθανό να γίνει μεταξύ του Ricciardo και του εφεδρικού οδηγού της Red Bull Lawson, ο οποίος εντυπωσίασε σε πέντε αγώνες αντικαθιστώντας τον τραυματία Ricciardo στην F1 2023.

Ο μακροχρόνιος σύμβουλος της Red Bull Helmut Marko αποκάλυψε νωρίτερα φέτος ότι μια ρήτρα στο συμβόλαιο του Lawson θα επιτρέψει στον 22χρονο να αποχωρήσει εντελώς από τη Red Bull, αν δεν προαχθεί σε μόνιμη θέση για την F1 2025.

Και μιλώντας στην αυστριακή έκδοση Kleine Zeitung ενόψει του αυστριακού Grand Prix, ο Marko αποκάλυψε ότι η RB «θα πρέπει» να προωθήσει τον Lawson σε θέση για αγώνα στο εγγύς μέλλον, κατόπιν εντολής των μετόχων της Red Bull, οι οποίοι επιθυμούν να δουν την ομάδα με έδρα τη Faenza να επιστρέφει στις ρίζες της ως ομάδα εκπαίδευσης νέων οδηγών.

Ο Μάρκο ανέφερε: «Οι μέτοχοι έχουν ξεκαθαρίσει ότι πρόκειται για μια ομάδα νέων και πρέπει να ενεργήσουμε ανάλογα.»

«Ο στόχος ήταν ότι ο Ρικιάρντο θα εξεταζόταν για τη Red Bull Racing με εξαιρετικές επιδόσεις. Αυτή η θέση ανήκει πλέον στον Sergio Perez, ο οποίος πρόσφατα υπέγραψε νέο διετές συμβόλαιο, οπότε αυτό το σχέδιο δεν ισχύει πλέον.»

«Θα πρέπει να βάλουμε έναν νεαρό οδηγό εκεί σύντομα. Αυτός θα είναι ο Liam Lawson».

Δημοσίευμα της ελβετογερμανικής έκδοσης Blick αποκάλυψε ότι το ενδιαφέρον της Audi τόσο για τον Tsunoda όσο και για τον Lawson βρίσκεται πίσω από την αυξημένη πίεση στον Ricciardo, αναγκάζοντας τη Red Bull να αντισταθεί στις προτάσεις του Γερμανού κατασκευαστή για το ζευγάρι.

Η Audi, η οποία θα αναλάβει την υπάρχουσα ομάδα της Sauber εγκαίρως για τις αλλαγές στους κανονισμούς της F1 2026, ανακοίνωσε τον Απρίλιο την απόκτηση του Nico Hulkenberg από τη Haas, με τη δεύτερη θέση του Γερμανού κατασκευαστή για την F1 2025 να είναι προς το παρόν κενή.

Η ομάδα με έδρα το Hinwil είναι γνωστό ότι ενδιαφέρεται εδώ και καιρό για τον απερχόμενο οδηγό της Ferrari, Carlos Sainz, ο οποίος έχει επίσης συνδεθεί με τη Williams και την Alpine τις τελευταίες εβδομάδες.

Υποστηρίζεται ότι ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Christian Horner, προχώρησε στην ενεργοποίηση της οψιόν επέκτασης του συμβολαίου του Tsunoda με την RB, αφού έμαθε ότι ο Ιάπωνας οδηγός είχε ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με την Audi.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, «το ίδιο παιχνίδι παίζεται τώρα» με τον Lawson, γεγονός που έχει αυξήσει την επείγουσα ανάγκη της Red Bull να τον προωθήσει σε μόνιμη θέση στη θέση του Ricciardo.

Η επιλογή της Red Bull να προωθήσει τον Lawson σε μόνιμη θέση για την F1 2025 λέγεται ότι λήγει τον Σεπτέμβριο.

Με το ενδιαφέρον της Audi για τον Νεοζηλανδό να γίνεται «πολύ μεγάλο», ο Μάρκο φέρεται να «χτύπησε άμεσα παρά το βέτο του φίλου του Ρικιάρντο, Χόρνερ». Ο Marko δήλωσε στο Blick ότι η Red Bull «θα δάνειζε τον καλύτερο οδηγό μας στη Formula 2, τον Isack Hadjar». Ο οδηγός της Campos, Hadjar, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας της F2, έχοντας κατακτήσει δύο νίκες μέχρι στιγμής στη φετινή σεζόν.

Έρχεται αφού ο Marko ισχυρίστηκε νωρίτερα φέτος ότι η Audi ασκούσε «πίεση» κατά τη διάρκεια της ανόητης σεζόν, σχολιάζοντας ότι «είναι λίγο περίεργο για έναν νεοεισερχόμενο να ασκεί πίεση στην αγορά οδηγών».

Μιλώντας στα μέσα ενημέρωσης, μεταξύ των οποίων και το PlanetF1.com, στην Αυστρία, ο Ricciardo επέμεινε ότι δεν έλαβε κανένα τελεσίγραφο από την ιεραρχία της Red Bull και ότι διατηρεί την υποστήριξη του Horner και του Laurent Mekies, του διευθυντή της ομάδας RB.

Ωστόσο, ο Αυστραλός αναγνώρισε ότι είναι απίθανο να διατηρηθεί για την επόμενη σεζόν αν δεν βελτιωθούν οι επιδόσεις του, αφού χρειάστηκε να φτάσει μέχρι το πρόσφατο GP του Καναδά για να καταγράψει τον πρώτο του τερματισμό στους βαθμούς της F1 2024, εκτός από την τέταρτη θέση στον αγώνα σπριντ του Μαϊάμι. Η ένατη θέση του Ricciardo στην Αυστρία σημαίνει ότι έχει τερματίσει μπροστά από τον Tsunoda σε κάθε έναν από τους τρεις τελευταίους αγώνες, αλλά έχει αποκλειστεί από τον team-mate του οκτώ φορές σε 11 αγώνες μέχρι στιγμής φέτος και υπολείπεται του Tsunoda κατά οκτώ βαθμούς στη βαθμολογία των οδηγών.

Σε ερώτηση για το αν είχε κάποια ένδειξη ότι η θέση του κινδυνεύει, είπε: «Όχι, δεν έχω ακούσει τίποτα».

«Δεν υπήρξε καμία πίεση, τελεσίγραφο, τίποτα τέτοιο».

«Αλλά είμαι επίσης πολύ καιρό στο άθλημα και ξέρω ότι αν κάθε Σαββατοκύριακο με τσακίζουν, κάποια στιγμή κάποιος θα πει: ‘Φίλε, ανέβα πιο πολύ, αλλιώς…».

«Δεν μου έχει συμβεί κάτι τέτοιο, αλλά γνωρίζω ότι το να έχω έναν καλό αγώνα κάθε τόσο δεν είναι αρκετό και επίσης δεν είναι το σημείο που θέλω να βρίσκομαι. Δεν θέλω να έχω ένα περίεργο υψηλό επίπεδο και μετά ένα σωρό χαμηλά επίπεδα».

«Νομίζω ότι είχα καλή υποστήριξη προφανώς από τον Christian, τον Laurent, από όλους».

«Προφανώς κάνουν ό,τι μπορούν, αλλά κάποια στιγμή είμαι εγώ στο αυτοκίνητο και πρέπει να πατήσω το γκάζι λίγο πιο δυνατά».

Στην ερώτηση αν φοβάται ότι η τελική απόφαση από την RB θα ανακοινωθεί πολύ αργά για να βρει άλλο αυτοκίνητο για την επόμενη σεζόν, ο Ricciardo είπε: «Όχι».

«Δεν θέλω να είμαι αδιάφορος, γιατί προφανώς με ενδιαφέρει πολύ, αλλά δεν ξέρω».

«Ίσως είμαι σε ένα σημείο όπου ό,τι είναι να γίνει θα γίνει. Και απλά θα βάλω ό,τι μπορώ στο τραπέζι από πλευράς προσπάθειας και απόδοσης».

«Και αν αυτό είναι αρκετά καλό για να μου εξασφαλίσει μια θέση, υπέροχα. Αν όχι, τότε εντάξει. Έκανα ό,τι μπορούσα, αλλά…»

«Νομίζω ότι όσον αφορά τα πράγματα με τις μουσικές καρέκλες, αν επικεντρωθώ σε αυτά, τότε έχω πρόβλημα.Πρέπει να δώσω όλη μου την προσοχή εδώ. Τόσο απλά.»

Δείτε επίσης

F1: GP Βελγίου 2024 – Πού και πότε θα το δούμε

F1: GP Βελγίου 2024 – Πού και πότε θα το δούμε

Αγορά αυτοκινήτου: Πώς κινήθηκε το πρώτο εξάμηνο του 2024

Αγορά αυτοκινήτου: Πώς κινήθηκε το πρώτο εξάμηνο του 2024

Κουίζ: Έχεις πάθος με την ταχύτητα; Μπορείς να κάνεις το 3/3;

Κουίζ: Έχεις πάθος με την ταχύτητα; Μπορείς να κάνεις το 3/3;

Ζυγοστάθμιση ελαστικών αυτοκινήτου: Πώς θα καταλάβετε εάν υπάρχει πρόβλημα

Ζυγοστάθμιση ελαστικών αυτοκινήτου: Πώς θα καταλάβετε εάν υπάρχει πρόβλημα

Γιατί ο κλιματισμός του αυτοκινήτου βγάζει ζεστό αέρα;

Γιατί ο κλιματισμός του αυτοκινήτου βγάζει ζεστό αέρα;

Rolls-Royce: Ο νέος κινητήρας που μπορεί να αλλάξει τα πάντα

Rolls-Royce: Ο νέος κινητήρας που μπορεί να αλλάξει τα πάντα