Μπορεί όλη η προσπάθεια της Βαυαρέζικης φίρμας BMW να δείχνει too much για ένα μοντέλο παραγωγής με το λογότυπο Μ, αλλά εμάς μας αρέσει, αφού δημιουργεί αυτόματα στο μυαλό αγωνιστικούς συνειρμούς.
Η εν λόγω αναβάθμιση, μάλλον αποτελεί περισσότερο κίνηση εντυπωσιασμού των απανταχού φίλων της σειράς Μ, παρά ταχύτερη αφαίρεση του τροχού, κάτι που δεν σε απασχολεί ιδιαίτερα στην καθημερινή οδήγηση στο δρόμο. Η εταιρεία όμως επιμένει σε αυτό, λέγοντας ότι, “οι ζάντες των 19 ιντσών μπροστά και 20 ιντσών πίσω με ένα παξιμάδι, επιτρέπουν ιδιαίτερα γρήγορες αλλαγές τροχών και κατά συνέπεια, σύντομα pit stop”.
Αντί για τις συνηθισμένες πέντε βίδες, κάθε τροχός είναι στερεωμένος στην πλήμνη του τροχού με μία μόνο κεντρική βίδα. Εξασφαλίζεται με αυτόν τον τρόπο, εξαιρετικά σταθερή σύνδεση κατά την τοποθέτηση των κεντρικών μπουλονιών, με την εφαρμογή μιας δύναμης ροπής 93 κιλών». Αυτό, για να χαριτολογήσουμε, είναι πάνω από την διπλάσια ροπή του κινητήρα twin-turbo των 3,0 λίτρων που βρίσκεται κάτω από το καπό της M2.
Βάζω στοίχημα ότι το εν λόγω εγχείρημα της BMW, θα το δούμε σίγουρα αρκετά σύντομα και απο άλλους κατασκευαστές, στα κορυφαία τους μοντέλα!
Δείτε επίσης

Αυτό είναι το βαθύτερο υποθαλάσσιο τούνελ στον κόσμο – Που βρίσκεται, πόσα χλμ. είναι και πόσο κοστίζει συνολικά το έργο;

Ελαστικά: Είναι όλες οι τάπες των βαλβίδων ίδιες— και πόσο σημαντικές είναι τελικά;
Lewis Hamilton: «Δεν θέλω να φτάσω στο σημείο να σας αγνοώ» – Αιχμές για τη στρατηγική της Ferrari στην F1

Αξίζει να αγοράσεις μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα με πολλά χιλιόμετρα; Τι πρέπει πάντα να προσέχω

Audi: «Ο κόσμος δεν θα αφήσει τους πολιτικούς να του επιβάλλουν τι αυτοκίνητα να οδηγεί»
