Μπορεί όλη η προσπάθεια της Βαυαρέζικης φίρμας BMW να δείχνει too much για ένα μοντέλο παραγωγής με το λογότυπο Μ, αλλά εμάς μας αρέσει, αφού δημιουργεί αυτόματα στο μυαλό αγωνιστικούς συνειρμούς.
Η εν λόγω αναβάθμιση, μάλλον αποτελεί περισσότερο κίνηση εντυπωσιασμού των απανταχού φίλων της σειράς Μ, παρά ταχύτερη αφαίρεση του τροχού, κάτι που δεν σε απασχολεί ιδιαίτερα στην καθημερινή οδήγηση στο δρόμο. Η εταιρεία όμως επιμένει σε αυτό, λέγοντας ότι, “οι ζάντες των 19 ιντσών μπροστά και 20 ιντσών πίσω με ένα παξιμάδι, επιτρέπουν ιδιαίτερα γρήγορες αλλαγές τροχών και κατά συνέπεια, σύντομα pit stop”.
Αντί για τις συνηθισμένες πέντε βίδες, κάθε τροχός είναι στερεωμένος στην πλήμνη του τροχού με μία μόνο κεντρική βίδα. Εξασφαλίζεται με αυτόν τον τρόπο, εξαιρετικά σταθερή σύνδεση κατά την τοποθέτηση των κεντρικών μπουλονιών, με την εφαρμογή μιας δύναμης ροπής 93 κιλών». Αυτό, για να χαριτολογήσουμε, είναι πάνω από την διπλάσια ροπή του κινητήρα twin-turbo των 3,0 λίτρων που βρίσκεται κάτω από το καπό της M2.
Βάζω στοίχημα ότι το εν λόγω εγχείρημα της BMW, θα το δούμε σίγουρα αρκετά σύντομα και απο άλλους κατασκευαστές, στα κορυφαία τους μοντέλα!
Δείτε επίσης

Τι σημαίνει όταν η μπαταρία του αυτοκινήτου αρχίζει να βγάζει καπνό

Audi: Ο μοναδικός τρόπος που χρησιμοποίει την τεχνητή νοημοσύνη – Εκεί που σίγουρα δεν περιμένες

Νέo Citroen 2CV; Τεράστιες δυνατότητες, τεράστια και τα ρίσκα

Η «super ζώνη» της Volvo μεταμορφώνει την ασφάλεια στο αυτοκίνητο

Μικρό, υβριδικό, το ταχύτερο της κατηγορίας του και με κατανάλωση κοντά στα 4 λίτρα: MG3 Hybrid+
