Camaro 1968 με κινητήρα BMW V8: Μια μοναδική μετατροπή

Camaro 1968 με κινητήρα BMW V8: Μια μοναδική μετατροπή

Είναι μια Camaro του 1968, πάνω σε μια BMW E39 528i, που μετατράπηκε μοτερικά σε 540i, με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και… ζήτω οι μετατροπές!

Ο Ben Kleinfelter, ο άνθρωπος πίσω από αυτόν τον «δράκο», λέει ότι του πήρε 14 μήνες για να ολοκληρωθεί, αν και τρεις από αυτούς, ξοδεύτηκαν απλώς για να ανταλλάξουν τον κινητήρα από το 528i για να στεγάσουν έναν πιο αποδοτικό V8 απο ένα 540i της ίδιας γενιάς Ε39.

Camaro 1968 με κινητήρα BMW V8: Μια μοναδική μετατροπή
Η BMW πάνω στην οποία στηρίχτηκε η Camaro

Camaro 1968 με κινητήρα BMW V8: 286 ίπποι και 44 κιλά ροπής

Σε εργοστασιακή έκδοση, ο κινητήρας V8, παρήγαγε ικανοποιητική ισχύ 286 ίππων και 44 κιλών ροπής.

Ο ιδιόρρυθμος ιδιοκτήτης, συνέχισε λέγοντας «Είναι μια Camaro του 1968. πάνω σε μια E39 528i, που μετατράπηκε σε 540i με ένα χειροκίνητο σασμάν 6 σχέσεων. Το εγχείρημα άρχισε με την αποκοπή του μεγαλύτερου μέρους του άνω μισού της σειράς 5 Touring, έτσι ώστε να χωράει το πίσω άκρο της Camaro.

Camaro 1968 με κινητήρα BMW V8: Μια μοναδική μετατροπή

Το πάτωμα κοντύνθηκε κατά 3-3/8 ίντσες, το αμάξωμα έχει φουσκώσει για να ευθυγραμμιστεί με τα “rockers”, το καπό κοντύνθηκε και αντιστράφηκε, ενώ προστέθηκε ένα προσαρμοσμένο παρμπρίζ. Διατηρεί όλες τις λειτουργίες της BMW και έχει πάει ακόμη και στην αντιπροσωπεία, για επισκευή αερόσακου».

Camaro 1968 με κινητήρα BMW V8: Μια μοναδική μετατροπή
To τελικό αποτέλεσμα

Συνοψίζοντας, το πρωτότυπο custom αυτοκίνητο, ονομάστηκε απο τον ιδιοκτήτη του ZMW, και αποτελείται από ένα σασί 528i Touring station wagon, και έναν V8 των 4,0 λίτρων, ο οποίος προέρχεται από την BMW 540i της ίδιας γενιάς E39, που τυχαίνει να «ζει» μέσα στο  προσαρμοσμένο αμάξωμα μιας Camaro.

Η BMW «δάνεισε» επίσης μέρη του εσωτερικού της, όπως το ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και τα μπροστινά καθίσματα.


About the author


Δείτε επίσης

Το νέο Nissan Leaf κρύβει ένα μυστικό από το θρυλικό 300ZX της δεκαετίας του ’90

Το νέο Nissan Leaf κρύβει ένα μυστικό από το θρυλικό 300ZX της δεκαετίας του ’90

Δοκιμάζουμε το Toyota Sienna 2025: Το πολυμορφικό που έκανε την οικογένειά μου να ξεχάσει το SUV

Δοκιμάζουμε το Toyota Sienna 2025: Το πολυμορφικό που έκανε την οικογένειά μου να ξεχάσει το SUV

Το Ford Ranger PHEV εκπαιδεύει ομάδες αντιμετώπισης καταστάσεων εκτάκτου ανάγκης στη Μαδρίτη

Το Ford Ranger PHEV εκπαιδεύει ομάδες αντιμετώπισης καταστάσεων εκτάκτου ανάγκης στη Μαδρίτη

Το νέο MGS5 EV είναι πλέον διαθέσιμο στη χώρα μας

Το νέο MGS5 EV είναι πλέον διαθέσιμο στη χώρα μας

Audi RSQ8 2025: Δοκιμάζουμε το απόλυτο SUV – Κόβει την ανάσα σε εμφάνιση και επιδόσεις

Audi RSQ8 2025: Δοκιμάζουμε το απόλυτο SUV – Κόβει την ανάσα σε εμφάνιση και επιδόσεις

Renault Filante: Το απίστευτο ρεκόρ αυτονομίας – 1.007 χλμ με μία φόρτιση

Renault Filante: Το απίστευτο ρεκόρ αυτονομίας – 1.007 χλμ με μία φόρτιση