Cupra Tavascan: ξεκινά στην Κίνα η παραγωγή

Cupra Tavascan: ξεκινά στην Κίνα η παραγωγή

Ένα ακόμη ηλεκτρικό αυτοκίνητο που προορίζεται για την Ευρωπαϊκή αγορά, ξεκίνησε επίσημα το ταξίδι παραγωγής του στην Κίνα.

Μια κινεζική κοινοπραξία που ανήκει στον όμιλο Volkswagen, η Volkswagen Anhui Automotive, ξεκίνησε στην πραγματικότητα τη συναρμολόγηση του πρώτου της οχήματος: του κουπέ με μπαταρία Cupra Tavascan, του οποίου το ντεμπούτο στις αντιπροσωπείες στη Γηραιά Ήπειρο αναμένεται στα τέλη του πρώτου τριμήνου.

Η κοινοπραξία, η Volkswagen Anhui Automotive η οποία εδρεύει στο Hefei, στην ανατολική επαρχία Anhui, είναι η τρίτη Kινεζική κοινοπραξία του κατασκευαστή απο το Wolfsburg, αλλά έχει διαφορετική δομή μετοχών και διακυβέρνησης από τις άλλες δύο την Saic και τη Faw.

Iδρύθηκε το 2017 ως κοινοπραξία με την Jianghuai Automobile (Jac) και ήδη το 2020, οι Γερμανοί πήραν το πράσινο φως από το Πεκίνο, για αύξηση του μεριδίου από 50% σε 75%. Η Volkswagen έχει πλέον την απόλυτη πλειοψηφία και τον πλήρη διαχειριστικό έλεγχο της Volkswagen Anhui Automotive.

Το εργοστάσιο της κοινής επιχείρησης, αφιερωμένο στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων με βάση την πλατφόρμα MEB, θα πρέπει να έχει ετήσια παραγωγή 350 χιλιάδων οχημάτων, εκ των οποίων 70 χιλιάδες θα αφορούν το Tavascan. Προς το παρόν, το σπορ κουπέ θα πρέπει να είναι το μόνο ηλεκτρικό, που παράγεται στο Anhui και το οποίο φτάνει στην Ευρώπη.

Σε κάθε περίπτωση, με το νέο μοντέλο Cupra, ο όμιλος Volkswagen ενώνεται με άλλους δυτικούς κατασκευαστές, όπως η BMW, η Renault και η Tesla, που χρησιμοποιούν κινεζικά εργοστάσια, για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά. 


About the author


Δείτε επίσης

Μεταμόρφωση για τη Lamborghini Temerario: Έγινε αγνώριστη και πιο επιθετική από ποτέ

Μεταμόρφωση για τη Lamborghini Temerario: Έγινε αγνώριστη και πιο επιθετική από ποτέ

Ram 1500 2026: Οδηγούμε τον θρυλικό V8 Hemi που επέστρεψε! Αξίζει η νοσταλγία;

Ram 1500 2026: Οδηγούμε τον θρυλικό V8 Hemi που επέστρεψε! Αξίζει η νοσταλγία;

Ο πεντακύλινδρος της Audi γίνεται 50: Η ιστορία του κινητήρα-θρύλου

Ο πεντακύλινδρος της Audi γίνεται 50: Η ιστορία του κινητήρα-θρύλου

Πιο προσιτό το Nissan Juke

Πιο προσιτό το Nissan Juke

Suzuki Jimny Αγροτικό: Ο λόγος που η Suzuki λέει οριστικά «όχι»

Suzuki Jimny Αγροτικό: Ο λόγος που η Suzuki λέει οριστικά «όχι»

Mercedes: Έρχεται το τέλος για τα πίσω φρένα; Η νέα τεχνολογία που αλλάζει τα πάντα

Mercedes: Έρχεται το τέλος για τα πίσω φρένα; Η νέα τεχνολογία που αλλάζει τα πάντα