Μία Ferrari 330 LM / 250 GTO του 1962, δημιούργημα του διάσημου Ιταλού καροσερίστα Scaglietti, πωλήθηκε έναντι 51,7 εκατομμυρίων δολαρίων (47,8 εκατομμύρια ευρώ) σε δημοπρασία του οίκου RM Sotheby’s στις 13 Νοεμβρίου στη Νέα Υόρκη.
Το εμβληματικό αυτοκίνητο είχε στην κατοχή του ο διάσημος συλλέκτης στο Οχάιο Jim Jaeger επί σχεδόν τέσσερις δεκαετίες. Ο νέος ιδιοκτήτης δεν κατονομάστηκε.
Η τιμή με το τελικό πέσιμο του σφυριού ήταν 47 εκατομμύρια δολάρια – και με τις πρόσθετες χρεώσεις-αμοιβές υπέρ της RM Sotheby’s ύψους 10%, η συνολική τιμή ανήλθε σε 51,7 εκατομμύρια δολάρια. Παρά το ρεκόρ, η τελική τιμή πώλησης ήταν χαμηλότερη από την αναμενόμενη καθώς ο οίκος RM Sotheby’s είχε καταχωρίσει την αξία του οχήματος «πάνω από» τα 60 εκατομμύρια δολάρια.
Το αυτοκίνητο πουλήθηκε σε λιγότερο από 20 λεπτά και η τιμή εκκίνησης ήταν 34 εκατομμύρια δολάρια.
Βαμμένη σε κόκκινο χρώμα και φέροντας τον αριθμό ‘7’, είναι η μοναδική Ferrari GTO που αρχικά ήταν εξοπλισμένη με κινητήρα 4,0 λίτρων και η μοναδική εργοστασιακή GTO Tipo 1962 με την οποία έχει αγωνιστεί η Scuderia Ferrari. Το 1962, κέρδισε τη νίκη στην κατηγορία και τη δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη στον αγώνα των 1.000 χλμ. του Nürburgring. Το 2012, απέσπασε το βραβείο Best in Show στο Amelia Island Concours d’Elegance στη Φλόριντα.
Το προηγούμενο ρεκόρ κατείχε μία Ferrari 250 GTO του 1962, η οποία πλειοδοτήθηκε έναντι του ποσού των 48,4 εκατομμυρίων δολαρίων σε δημοπρασία του οίκου RM Sotheby’s το 2018.
Το γεγονός όμως ότι η αυτή η GTO με τον αριθμό πλαισίου 3765, αποτέλεσε το άρμα για την εργοστασιακή συμμετοχή της Ferrari στις 24 ώρες του Le Mans το 1962, σε συνδυασμό με τη νίκη που απέσπασε στην κατηγορία της στο Nürburgring και τις πολλαπλές συμμετοχές της ως εργοστασιακό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Scuderia, την καθιστά απολύτως μοναδική.
Δείτε επίσης

Αυτό είναι το βαθύτερο υποθαλάσσιο τούνελ στον κόσμο – Που βρίσκεται, πόσα χλμ. είναι και πόσο κοστίζει συνολικά το έργο;

Ελαστικά: Είναι όλες οι τάπες των βαλβίδων ίδιες— και πόσο σημαντικές είναι τελικά;
Lewis Hamilton: «Δεν θέλω να φτάσω στο σημείο να σας αγνοώ» – Αιχμές για τη στρατηγική της Ferrari στην F1

Αξίζει να αγοράσεις μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα με πολλά χιλιόμετρα; Τι πρέπει πάντα να προσέχω

Audi: «Ο κόσμος δεν θα αφήσει τους πολιτικούς να του επιβάλλουν τι αυτοκίνητα να οδηγεί»
