Ετυμηγορία: Ποιος έφταιγε για τη δραματική σύγκρουση των Max Verstappen και Lando Norris στο GP Αυστρίας;

Ετυμηγορία: Ποιος έφταιγε για τη δραματική σύγκρουση των Max Verstappen και Lando Norris στο GP Αυστρίας;

Ο Max Verstappen και ο Lando Norris συναντήθηκαν κάτω από δραματικές συνθήκες που άφησαν τον Norris εκτός και τον Verstappen στην P5, αλλά ποιος έφταιγε για το συμβάν;

Μετά από μερικούς γύρους μάχης, η κατάσταση ξέφυγε όταν οι δύο τους συναντήθηκαν στη στροφή 3 και εγκατέλειψαν κάθε πιθανότητα να κερδίσει κάποιος από τους δύο τον αγώνα.

Ποιος έφταιγε για τη δραματική σύγκρουση του Lando Norris και του Max Verstappen;

Michelle Foster: Στον Max Verstappen δεν αρέσει να χάνει, ακόμη και με επτά νίκες ήδη στο ενεργητικό του για τη φετινή σεζόν, δεν τα παράτησε για το νούμερο οκτώ και θα προτιμούσε να βγάλει τον Lando Norris εκτός δρόμου παρά να υποχωρήσει.

Αφού έχτισε ένα προβάδισμα που έμοιαζε να κερδίζει τον αγώνα στο πρώτο stint, όπου ήταν πάνω από επτά δευτερόλεπτα μπροστά, τα προβλήματα με τα ελαστικά, ένα αργό pit stop και ένα κλείδωμα επέτρεψαν στον Norris να πλησιάσει την πίσω πτέρυγα του Verstappen.

Και από εκεί και πέρα η απογοήτευση ξεχείλισε, καθώς φάνηκε για πρώτη φορά φέτος ότι ο Verstappen δεν απολάμβανε πραγματικά τη νέα του αντιπαλότητα με τον Norris. Ο οδηγός της McLaren έκανε divebombing, όπως το έθεσε ο Verstappen, και ο Verstappen έκανε κίνηση φρεναρίσματος, όπως το έθεσε ο Norris. Και μπαμ, συγκρούστηκαν, σε ένα ατύχημα που ήταν 100% λάθος του Verstappen.

Henry Valantine: Ο Μαξ Φερστάπεν έχει την φήμη ότι δεν αφήνει εύκολα άλλους να τον προσπερνάνε.

Αν και αυτό είναι ένα αξιοθαύμαστο προσόν, υπάρχει ένα όριο – και ενώ σε αυτή την περίπτωση νομίζω ότι ήταν περισσότερο αγωνιστικό περιστατικό από άλλα στα οποία έχει εμπλακεί τα προηγούμενα χρόνια , αυτή τη φορά ο Norris είχε το δικό του μερίδιο από ευθύνης, όπως το έθεσε ο Verstappen.

Ασυμβίβαστος; Ναι.

Στο όριο; Σίγουρα.

Πέρα από αυτό; Δεν είμαι τόσο σίγουρος γι’ αυτό.

Σαμ Κούπερ: Μικρές στιγμές μπορούν να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και αυτό συνέβη στην Αυστρία.

Αν ο Norris και ο Verstappen δεν είχαν έρθει σε επαφή, θα ακούγαμε πως αυτό είναι το είδος των στενών αγώνων που θέλουμε να δούμε, το είδος που έχουμε να δούμε από το 2021, αλλά έτσι είναι ο τρόπος που οι στενοί αγώνες κατέληξαν σε επαφή. Για ό,τι έγινε, πιστεύω ότι φταίει ο Verstappen.

Αντί απλά να του κλείσει την περιοχή, τον χτύπησε καθώς πλησίαζαν στη στροφή και τον έσπρωξε ξανά φαρδιά πλατιά καθώς έκαναν τον γύρο.

Ο Verstappen κινήθηκε επίσης κατά το φρενάρισμα, κάτι που απαγορεύεται από τους κανονισμούς, αλλά αυτό με το οποίο δεν συμφωνώ είναι ότι το αποτέλεσμα πρέπει να υπαγορεύει την ποινή, όπως φάνηκε να προτείνει ο επικεφαλής της McLaren Andrea Stella. Ναι, είχε χειρότερες συνέπειες για τον Norris από ό,τι για τον Verstappen, αλλά ο ίδιος ο Verstappen ήταν στο λάθος άκρο αυτής της κατάστασης στο Silverstone το 2021.

Thomas Maher:  Ενώ η Διεύθυνση Αγώνων έκρινε υπεύθυνο τον Verstappen για το ατύχημα, δεν πιστεύω ότι φταίει μόνο εκείνος.

Χρειάστηκε να δω τις επαναλήψεις πάνω από 100 φορές για να βγάλω το συμπέρασμά μου, αλλά κατά τη γνώμη μου, ο Verstappen άφησε αρκετό χώρο στον Norris εξωτερικά και δεν άλλαξε πορεία με επικίνδυνο ή άδικο τρόπο.

Είναι αλήθεια ότι έπαιζε με τα όρια στις κινήσεις του κατά το φρενάρισμα, αλλά μόνο μέχρι του σημείου που να πλησιάζει επικίνδυνα τα αποδεκτά – δεν νομίζω όμως ότι τα ξεπέρασε.

Ο Norris κι αυτός δεν έκανε σχεδόν κανένα λάθος, αλλά βρέθηκε στριμωγμένος σε ένα σημείο που πίστευε ότι ο Verstappen θα είχε ήδη αρχίσει να στρίβει, πράγμα που σημαίνει ότι δεν άνοιξε την πορεία του για να έχει περισσότερο χώρο.

Όμως, ο Verstappen δεν ήταν τόσο προβλέψιμος, και έτσι συνέβη η σύγκρουση που προκάλεσε ζημιές και στα δύο μονοθέσια.

Ήταν μια σύγκρουση που θα συνέβαινε αργά ή γρήγορα. Πιστεύω ότι ο Norris πρέπει να αρχίσει να βλέπει τον Verstappen σαν αντίπαλο για να κάνει το μεγάλο ψυχολογικό άλμα που χρειάζεται για να γίνει κορυφαίος οδηγός.

Στον τελευταίο αγώνα της Αυστρίας, ο Verstappen φαινόταν να χάνει την ψυχραιμία του, ίσως επειδή αισθάνεται πίεση για πρώτη φορά.

Τα σκληρά ελαστικά που του έβαλαν τον δυσκόλεψαν πολύ. Η αλλαγή ελαστικών που τον έβγαλε από την πρώτη θέση τον απογοήτευσε.

Ο Norris τον πίεζε συνεχώς με λάθος προσπεράσματα που δεν μπορούσε να ολοκληρώσει.

Ενώ θεωρώ ότι η στρατηγική του Norris ήταν κακή και θα έπρεπε να περίμενε για μια πιο σίγουρη προσπέραση, δεν φταίει μόνο εκείνος.

Ο Verstappen νιώθει την πίεση και δεν διαχειρίζεται καλά τα νεύρα του. Η οδήγησή του στην Αυστρία θύμιζε έναν παλιό, πιο επιθετικό Verstappen και παραλίγο να τραυματίσει και τα δύο μονοθέσια.

Δείτε επίσης

Εντοπισμός κινητού μέσω Google Maps: Όλη η διαδικασία αναλυτικά

Εντοπισμός κινητού μέσω Google Maps: Όλη η διαδικασία αναλυτικά

Το superyacht του ιδρυτή των Zara – Κόστισε 300 εκ δολάρια

Το superyacht του ιδρυτή των Zara – Κόστισε 300 εκ δολάρια

Αποκάλυψη: Το νέο αφεντικό της Audi ήταν επικεφαλής στη Ferrari

Αποκάλυψη: Το νέο αφεντικό της Audi ήταν επικεφαλής στη Ferrari

4 καλοκαιρινοί προορισμοί κοντά στην Αθήνα με αμάξι +1 κρυφό διαμάντι για μονοήμερο ταξίδι

4 καλοκαιρινοί προορισμοί κοντά στην Αθήνα με αμάξι +1 κρυφό διαμάντι για μονοήμερο ταξίδι

Κουίζ: Σου αρέσουν τα γρήγορα αυτοκίνητα; Μόνο το 6% κάνει το 3/3

Κουίζ: Σου αρέσουν τα γρήγορα αυτοκίνητα; Μόνο το 6% κάνει το 3/3

Πάρκινγκ στο αεροδρόμιο: Πώς να κρατήσετε ασφαλές το αυτοκίνητο

Πάρκινγκ στο αεροδρόμιο: Πώς να κρατήσετε ασφαλές το αυτοκίνητο