F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Ο Μαξ Φερστάπεν, χτύπησε το τιμόνι του από θυμό μετά από μια αργή στάση στα pit stop στο Grand Prix της Ιταλίας, που επιδείνωσε τα προβλήματα του Σαββατοκύριακου

Ξεκινώντας έβδομος στο grid της Monza, ο Φερστάπεν παραδέχτηκε ότι θα ήταν δύσκολο να ανέβει στις θέσεις που δίνουν πολλούς βαθμούς, δεδομένου του «μη οδηγήσιμου» RB20.

Μαξ Φερστάπεν: Δεν υπάρχουν δικαιολογίες

Κέρδισε μια θέση στον πρώτο γύρο, καθώς ωφελήθηκε από την έξοδο του Ράσελ στα προστατευτικά λάστιχα της στροφής 1/2, αλλά από εκεί και πέρα βρέθηκε πίσω από τον Χάμιλτον.

Η Red Bull του είπε να μην ανησυχεί, καθώς ξεκινώντας με τα σκληρά ελαστικά, θα έτρεχε περισσότερο και θα κέρδιζε θέσεις καθώς ο αγώνας συνεχιζόταν.

Ωστόσο, αυτό δεν συνέβη, εξαιτίας μίας καθυστέρησης στα pit stop, καθώς οι μηχανικοί της Red Bull δυσκολεύτηκαν να βγάλουν το πίσω δεξί ελαστικό.

Ακινητοποιημένος για 6,2 δευτερόλεπτα, ο Φερστάπεν καταγράφηκε να χτυπάει το τιμόνι του δύο φορές καθώς κατέβαινε τη λωρίδα των πιτ για να ξαναμπεί στον αγώνα, πίσω από τον Χάμιλτον.

Όταν ρωτήθηκε εάν η Red Bull δεν λειτουργούσε σε όλους τους κυλίνδρους, απάντησε: «Νομίζω ότι σήμερα και αυτό το Σαββατοκύριακο ήμασταν αδύναμοι σε πολλά μέτωπα. Και μια στάση στα πιτ σαν κι αυτή δεν είναι ιδανική».

Ο Φερστάπεν τερμάτισε στην έκτη θέση, διασχίζοντας τη γραμμή 38 δευτερόλεπτα πίσω από τη νικήτρια Ferrari του Λεκλέρ.

Με τέτοια προβλήματα καθ’ όλη τη διάρκεια του 53-γύρου Grand Prix, αποδείχθηκε ένας μοναχικός αγώνας για τον Φερστάπεν.

«Το αυτοκίνητο είναι άοπλο», λέει ο Φερστάπεν. «Είναι ένα τεράστιο πρόβλημα ισορροπίας που έχουμε. Και φυσικά, όχι μόνο σε έναν γύρο, αλλά και στον αγώνα.

«Δεν έχει σημασία πόσες εβδομάδες, πρέπει απλώς να συνεχίσουμε να πιέζουμε και να το λύσουμε.

«Δεν υπάρχουν δικαιολογίες».

Τα προβλήματά του, ωστόσο, δεν τελείωσαν με ένα προβληματικό αυτοκίνητο και μια αργή στάση στα πιτ, είχε επίσης προβλήματα μπαταρίας που οδήγησαν σε ένα γρήγορο μήνυμα προς τη Red Bull.

«Μπορούν οι άνθρωποι στο παρασκήνιο να ξυπνήσουν; Ξέρω ότι αυτή είναι μια κακή θέση, αλλά είναι σημαντική», είπε ο Φερστάπεν μέσω του ασυρμάτου.

Όταν του ζητήθηκε να εξηγήσει αυτό, είπε: «Είχε να κάνει με το ποσοστό της μπαταρίας μου, επειδή υπάρχουν ορισμένα επίπεδα στα οποία βρίσκεστε σε ορισμένες λειτουργίες που χρησιμοποιείτε. Και βασικά βλέπω την μπαταρία, φυσικά, να συμπληρώνεται και σε κάποιο σημείο μπορεί να μπείτε σε μια πιο γρήγορη λειτουργία.

«Έτσι ρώτησα και μετά μου λένε, ‘Ναι, μπορείς’.»

«Ελάτε τώρα Αυτά είναι προφανή πράγματα που πρέπει να έχουν υπόψη τους. Ξέρω ότι δεν αγωνίζομαι με κανέναν, αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Είναι ένας αγώνα της F1 όπου πρέπει να δώσεις τα πάντα».

Σημειώνοντας οκτώ βαθμούς έναντι των 16 του Νόρις, το προβάδισμα του Φερστάπεν στη βαθμολογία των Οδηγών μειώθηκε στους 62 πόντους, ενώ η Red Bull είναι μόλις οκτώ μπροστά από τη McLaren με οκτώ αγώνες να απομένουν.

Δείτε επίσης

Επιστολή των κατασκευαστών στην Ευρωπαϊκή Ένωση: Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τις συνέπειες της Πράσινης Συμφωνίας

Επιστολή των κατασκευαστών στην Ευρωπαϊκή Ένωση: Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τις συνέπειες της Πράσινης Συμφωνίας

Ποια μοντέλα διακρίθηκαν ως τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα του 2024;

Ποια μοντέλα διακρίθηκαν ως τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα του 2024;

Dacia Duster: Νέα υβριδική έκδοση με τετρακίνηση το 2025

Dacia Duster: Νέα υβριδική έκδοση με τετρακίνηση το 2025

Το Subaru Impreza WRX STI επιστρέφει 

Το Subaru Impreza WRX STI επιστρέφει 

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Τα μεγαλύτερα προβλήματα με τα EVs που οι εταιρείες δεν έχουν λύσει ακόμη

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Τα μεγαλύτερα προβλήματα με τα EVs που οι εταιρείες δεν έχουν λύσει ακόμη

Ακριβές ζημίες αυτοκινήτου: 8 απαγορευτικά προβλήματα για εσένα και την τσέπη σου

Ακριβές ζημίες αυτοκινήτου: 8 απαγορευτικά προβλήματα για εσένα και την τσέπη σου