F1: Τι είπε ο Charles Leclerc για το ξέσπασμα του Hamilton στο team radio της Ferrari

F1: Τι είπε ο Charles Leclerc για το ξέσπασμα του Hamilton στο team radio της Ferrari

F1: Πώς σχολίασε ο Charles Leclerc τα όσα ειπώθηκαν από το Hamilton προς τον μηχανικό της Ferrari στην εσωτερική ενδοεπικοινωνία της ομάδας

Το Grand Prix του Μαϊάμι επιβεβαίωσε για άλλη μία φορά το πόσο δύσκολα περνά η Ferrari στη φετινή χρονιά, όχι μόνο από πλευράς ρυθμού, αλλά και ως προς την δυναμική μεταξύ των οδηγών της. Παρά τις εντολές από το pit wall και τις αμοιβαίες αλλαγές θέσεων μεταξύ Charles Leclerc και Lewis Hamilton, το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό, με τον Leclerc να τερματίζει 7ος και τον Hamilton 8ος, χωρίς να κερδίσουν ουσιαστικά τίποτα. Ωστόσο, ο Leclerc ξεκαθάρισε πως δεν κρατά κακία στον νέο του team-mate και πως η μεταξύ τους σχέση παραμένει ανεπηρέαστη.

F1:Το στρατηγικό μπέρδεμα της Ferrari και η αμοιβαία αμηχανία

Η Ferrari αποφάσισε να χωρίσει στρατηγικά τους δύο οδηγούς της στον αγώνα του Μαϊάμι, επιλέγοντας σκληρή γόμα για τον Hamilton και μεσαία για τον Leclerc. Μετά τα πρώτα πιτ στοπ, ο Hamilton βρέθηκε πίσω από τον Μονεγάσκο με θεωρητικά πιο φρέσκα και αποδοτικά ελαστικά. Ζήτησε να περάσει, η ομάδα αρχικά τον κράτησε πίσω, αλλά τελικά έδωσε εντολή στον Leclerc να παραχωρήσει τη θέση. Ο Hamilton όμως δεν κατάφερε να απομακρυνθεί, με αποτέλεσμα ο Leclerc να ζητήσει… πίσω την ίδια χάρη. Η σκηνή δεν απέφερε τίποτα ουσιαστικό πέρα από σύγχυση και φανέρωσε για άλλη μία φορά την έλλειψη ξεκάθαρης ηγεσίας στο εσωτερικό της ομάδας.

Leclerc: «Καμία κακή διάθεση απέναντι στον Lewis»

Παρά το αδιέξοδο στον αγώνα, ο Leclerc θέλησε να δώσει τέλος σε οποιαδήποτε σενάρια εσωτερικής έντασης. Μιλώντας στα media, ξεκαθάρισε πως δεν ένιωσε ποτέ ενόχληση από τις ενέργειες του Hamilton:

«Καμία κακή διάθεση προς τον Lewis. Καταλαβαίνω απόλυτα ότι ήθελε να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό. Θα έκανα το ίδιο αν ήμουν στη θέση του. Και οι δύο θέλουμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τις δυνατότητες του μονοθεσίου, αλλά το μονοθέσιο έχει απλά αυτό το ταβάνι – κι αυτό είναι που απογοητεύει

Ο Leclerc δήλωσε επίσης ότι δεν είχαν χρόνο για ουσιαστική συζήτηση μετά τον αγώνα, καθώς ο Hamilton αποχώρησε γρήγορα για να αλλάξει ρούχα, με τους δυο τους να ανταλλάσσουν απλώς ένα γρήγορο βλέμμα στα paddock.

Το πραγματικό πρόβλημα είναι η απόδοση

Το περιστατικό με τις αλλαγές θέσεων δεν είναι τίποτα άλλο από σύμπτωμα μιας μεγαλύτερης ασθένειας που «τρώει» την Scuderia, την έλλειψηε ανταγωνιστικότητας. Ο Leclerc το παραδέχθηκε ξεκάθαρα, λέγοντας ότι η ένταση στον ασύρματο είναι απόρροια της απογοήτευσης από το γεγονός ότι… η Ferrari πάλευε για την 8η θέση. Ούτε McLaren, ούτε Red Bull, ούτε Mercedes είναι αυτή τη στιγμή εντός βεληνεκούς για τη Ferrari, και οι 152 βαθμοί διαφοράς από την κορυφή του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών το αποδεικνύουν αμείλικτα.

Αν η ομάδα από το Μαρανέλλο δεν βρει γρήγορα τον δρόμο προς την απόδοση και την αποτελεσματική διαχείριση των οδηγών της, η σεζόν κινδυνεύει να εξελιχθεί σε μία από τις πιο αμήχανες της σύγχρονης ιστορίας της.

 

Δείτε επίσης

Μπορεί να σβήσει από μόνο του το «Check Engine» στο ταμπλό;

Μπορεί να σβήσει από μόνο του το «Check Engine» στο ταμπλό;

F1 – Red Bull : «Αποκαρδιωτικό» το χάσμα από τη McLaren

F1 – Red Bull : «Αποκαρδιωτικό» το χάσμα από τη McLaren

F1: Τα συμπεράσματα μας από τον αγώνα στο Μαϊάμι

F1: Τα συμπεράσματα μας από τον αγώνα στο Μαϊάμι

Μπορείς να βάλεις LED σε φανάρια αλογόνου; Αν ναι, πώς και κατά πόσο είναι νόμιμο;

Μπορείς να βάλεις LED σε φανάρια αλογόνου; Αν ναι, πώς και κατά πόσο είναι νόμιμο;

Αυτοί οι απλοί έλεγχοι θα διατηρήσουν την ανάρτηση του αυτοκινήτου σου σε άριστη κατάσταση

Αυτοί οι απλοί έλεγχοι θα διατηρήσουν την ανάρτηση του αυτοκινήτου σου σε άριστη κατάσταση

F1 – Lewis Hamilton: «Δεν ήταν θυμός – απλώς ήθελα να πάρουμε μια απόφαση» το σχόλιο του για την ένταση με το μηχανικό του

F1 – Lewis Hamilton: «Δεν ήταν θυμός – απλώς ήθελα να πάρουμε μια απόφαση» το σχόλιο του για την ένταση με το μηχανικό του