F1 - Vasseur: «Δεν με νοιάζει τι λέει ο Hamilton στο team radio – Μετράει μόνο το debrief»

F1 - Vasseur: «Δεν με νοιάζει τι λέει ο Hamilton στο team radio – Μετράει μόνο το debrief»

F1:Ο επικεφαλής της Ferrari ξεκαθαρίζει ότι η ένταση στο team radio στο Μαϊάμι δεν τον προβληματίζει, αλλά τον ενδιαφέρει τι λέγεται πίσω από τις κλειστές πόρτες

Ο Fred Vasseur υποβάθμισε τις εντάσεις που παρατηρήθηκαν στο team radio του Lewis Hamilton κατά τη διάρκεια του GP Μαϊάμι, τονίζοντας πως αυτό που τον απασχολεί είναι «το περιεχόμενο του debrief», και όχι τα παράπονα on air ή οι δηλώσεις στα media.

«Δεν με ενοχλεί αν νευριάζουν – αρκεί να συζητάμε μετά»

Ο Hamilton, που εκνευρίστηκε όταν του ζήτησαν να μείνει πίσω από τον Charles Leclerc, χαρακτήρισε την καθυστέρηση στην λήψης της απόφασης της Ferrari για αλλαγή θέσεων σαν «διάλειμμα για τσάι». Όταν τελικά του επετράπη να περάσει, του ζητήθηκε να επιστρέψει τη θέση. Σύμφωνα με τον ίδιο, μετά τον αγώνα είπε στον Vasseur σχετικά με τα ειρωνικά του σχόλια:

«Ηρέμησε, μη γίνεσαι τόσο ευαίσθητος.»

Οι δηλώσεις αυτές τροφοδότησαν σενάρια έντασης στη Ferrari, όμως ο Vasseur ξεκαθάρισε:

«Δεν με πειράζει αυτό, αρκεί να μπορούμε να έχουμε μια καλή συζήτηση μετά. Δεν είναι αυτή η ουσία της ημέρας.»

«Πάνε με 330 χλμ/ώρα, ανάμεσα σε τοίχους και μιλάνε ζωντανά μπροστά σε εκατομμύρια»

Ο Γάλλος επικεφαλής της Scuderia τόνισε ότι οι οδηγοί βρίσκονται σε πίεση την ώρα του αγώνα, γι’ αυτό και είναι φυσιολογικό να αντιδρούν και κάπως πιο έντονα σε ορισμένες περιπτώσεις:

«Δεν είναι πάντα ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα, τη στρατηγική ή το balance του μονοθεσίου. Όμως εκείνη τη στιγμή οδηγούν με 330 χλμ/ώρα ανάμεσα σε τοίχους. Το σημαντικό για μένα είναι τι λέμε στο debrief.»

F1: Η Ferrari πίσω στη βαθμολογία – «το SF-25 δεν είναι στο επίπεδο που περιμέναμε»

Μετά από έξι αγώνες, η Ferrari βρίσκεται 152 βαθμούς πίσω από τη McLaren στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, με τον Leclerc στο -78 και τον Hamilton ακόμη 12 βαθμούς πιο πίσω.

Ο Vasseur παραδέχτηκε:

«Το μονοθέσιο δεν είναι στο επίπεδο που περιμέναμε. Όταν μάλιστα έχεις νέο οδηγό στην ομάδα, είναι ακόμη πιο δύσκολο να προσαρμοστεί σε αυτές τις συνθήκες.»

«Αν κερδίζαμε κάθε εβδομάδα, η προσαρμογή θα ήταν πολύ πιο εύκολη. Όμως η συνεργασία είναι θετική και χτίζουμε κατανόηση. Πιστεύω ότι πηγαίνουμε προς τη σωστή κατεύθυνση.»

Το βλέμμα στην Ισπανία – Ελπίδες με τις νέες ευέλικτες εμπρός πτέρυγες

Με τις ριζικές αλλαγές του 2026 να πλησιάζουν, δεν υπάρχουν περιθώρια για μεγάλες αναβαθμίσεις. Ωστόσο, ο Vasseur έχει ελπίδες για ανατροπή:

«Η Ισπανία θα είναι σημαντική, γιατί αλλάζει ο κανονισμός για την εμπρός πτέρυγα. Αυτό ίσως αλλάξει την εικόνα στο πρωτάθλημα, όχι στη βαθμολογία, αλλά σε επίπεδο καθαρής απόδοσης.»

«Ίσως να αποτελέσει ένα προσωρινό reset για το ποιος είναι πιο γρήγορος.»

 

Δείτε επίσης

Μπορείς να φορτίσεις την μπαταρία του αυτοκινήτου χωρίς να την αποσυνδέσεις; Ναι – και να πώς

Μπορείς να φορτίσεις την μπαταρία του αυτοκινήτου χωρίς να την αποσυνδέσεις; Ναι – και να πώς

F1: Έκανε το Nürburgring σε κάτω από 8 λεπτά με μια Ferrari GT3 ο Verstappen

F1: Έκανε το Nürburgring σε κάτω από 8 λεπτά με μια Ferrari GT3 ο Verstappen

F1 – Toto Wolff: «Οι κατηγορίες για την McLaren είναι αβάσιμες – πρέπει να βελτιωθούμε, όχι να γκρινιάζουμε»

F1 – Toto Wolff: «Οι κατηγορίες για την McLaren είναι αβάσιμες – πρέπει να βελτιωθούμε, όχι να γκρινιάζουμε»

7 μύθοι για την βενζίνη και την κατανάλωση που πρέπει να σταματήσεις να παίρνεις στα σοβαρά

7 μύθοι για την βενζίνη και την κατανάλωση που πρέπει να σταματήσεις να παίρνεις στα σοβαρά

Μπορεί να ανάψει το check engine λόγω χαμηλής στάθμης λαδιού;

Μπορεί να ανάψει το check engine λόγω χαμηλής στάθμης λαδιού;

F1:Ο πρόεδρος της FIA Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγιέμ πιέζει για αμφιλεγόμενες αλλαγές στους κανονισμούς εκλογής προέδρου

F1:Ο πρόεδρος της FIA Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγιέμ πιέζει για αμφιλεγόμενες αλλαγές στους κανονισμούς εκλογής προέδρου