F1:Ο Verstappen πρέπει να αγνοήσει τις «υποσχέσεις» του simulator της Red Bull λέει ο Mark

F1:Ο Verstappen πρέπει να αγνοήσει τις «υποσχέσεις» του simulator της Red Bull λέει ο Mark

F1:Ο Helmut Marko προειδοποιεί τον Verstappen να εμπιστευτεί το ένστικτό του και όχι τα δεδομένα του simulator, μετά τις δυσκολίες στο Suzuka και τα επίμονα προβλήματα στο RB21.

Παρά την pole position και τη νίκη του στο Suzuka για την F1,η πίστα της Ιαπωνίας ήταν «αρκετά δύσκολη« για τον Verstappen, με τον ίδιο να παραδέχεται ότι «τίποτα δεν δούλευε όπως θα θέλαμε».

Ο Marko αποκάλυψε ότι τα προβλήματα ξεκίνησαν από πέρσι στο GP του Μονακό και εξακολουθούν να ταλαιπωρούν την ομάδα. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε:

«Όποτε ο simulator μας υπόσχεται εξαιρετικούς χρόνους, στην πίστα τα πράγματα πάνε προς το χειρότερο. Έτσι έγινε και τώρα.»

«Είπα στον Max να βασιστεί στην εμπειρία του και όχι σε αυτά που του λέει ο simulator.»

F1: Στο οδηγικό ένστικτο του Verstappen βασίζεται η Red Bull

Ο Christian Horner συμφώνησε με τον Marko, λέγοντας:

«Ο καλύτερος αισθητήρας στο μονοθέσιο είναι ο οδηγός. Μετά από τρεις δοκιμές, καταφέραμε να φέρουμε το μονοθέσιο στο παράθυρο απόδοσης. Και ο Max έκανε τη δουλειά του.»

Ο Horner αποκάλυψε μάλιστα πως η Red Bull «ανέτρεψε τα πάντα» στο setup για να βρει τη σωστή ισορροπία για το Suzuka:

«Ο Max είναι ο καλύτερος οδηγός στον κόσμο αυτή τη στιγμή, αλλά δεν είναι μόνος του. Είμαστε ομάδα. Κερδίζουμε και χάνουμε μαζί.»

«Το RB21 έχει τις αδυναμίες του και δουλεύουμε σκληρά για να τις ξεπεράσουμε. Η Suzuka ήταν μια πρόκληση, αλλά οι μηχανικοί μας του έδωσαν επιτέλους κάτι με το οποίο μπορούσε να δουλέψει.»

Verstappen: «Δεν σημαίνει ότι λύθηκαν όλα»

Παρά τη νίκη, ο Verstappen ήταν ξεκάθαρος ότι τα προβλήματα με το RB21 δεν έχουν ξεπεραστεί. Η βασική αδυναμία αφορά την ισορροπία μέσα στη στροφή, καθώς το μονοθέσιο εμφανίζει υποστροφή λόγω της μεταφοράς αεροδυναμικού φορτίου προς τα πίσω όταν αφήνονται τα φρένα.

«Δεν φταίνε τα ελαστικά – είναι η ισορροπία μέσα στη στροφή που είναι δύσκολο να διαχειριστείς. Τουλάχιστον βρήκαμε ένα παράθυρο στο οποίο μπορούσα να πιέσω.»

«Αυτό δεν σημαίνει ότι λύθηκαν όλα. Δεν λέω: “Είμαι πρώτος, όλα είναι τέλεια.” Υπάρχουν ακόμα σαφή προβλήματα που πρέπει να λύσουμε.»

Ο ίδιος παραδέχτηκε πως η Suzuka είναι μια πίστα που αναδεικνύει κάθε μικρό αδύναμο σημείο:

«Σε τόσο γρήγορες πίστες, οποιοδήποτε μικρό πρόβλημα στην ισορροπία μεγεθύνεται. Μπορεί σε κάποιες πίστες να ταιριάζει καλύτερα το μονοθέσιο, σε άλλες όχι τόσο.»

 

Δείτε επίσης

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση

Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση

To smart #2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA

To smart #2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA

Ford Ranger PHEV Platinum: Ανυπέρβλητη ισχύς!

Ford Ranger PHEV Platinum: Ανυπέρβλητη ισχύς!

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναθεωρεί τον στόχο για την πλήρη απαγόρευση πώλησης νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων το 2035

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναθεωρεί τον στόχο για την πλήρη απαγόρευση πώλησης νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων το 2035