Η Ferrari αύξησε τις προβλέψεις της για τα έσοδα και τα βασικά κέρδη του έτους, επικαλούμενη τα εξαιρετικά αποτελέσματα του β’ τριμήνου και τις ισχυρές παραγγελίες.
Οι προσοδοφόρες εξατομικεύσεις, μεταξύ των οποίων ένα συνολικό φινίρισμα από ανθρακονήματα και ένα ισχυρό προϊοντικό μίγμα, βρίσκονται πίσω από τις ελαφρώς βελτιωμένες προβλέψεις της Ferrari, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Benedetto Vigna.
Οι εξατομικεύσεις είναι οι πινελιές που ζητά ο πελάτης και που καθιστούν το μοντέλο πιο κατάλληλο για τα γούστα του, από κάθε άποψη.
Η Ferrari δήλωσε ότι η τιμολογιακή ισχύς συνέβαλε επίσης σε αυτό που αποκάλεσε «εξαιρετικά αποτελέσματα β’ τριμήνου», όταν τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 32% σε 589 εκατομμύρια ευρώ, υποστηριζόμενα από τη ζήτηση για τα μοντέλα Daytona SP3, 812 Competizione και SF90.
«Το βιβλίο παραγγελιών μας παραμένει εντυπωσιακά υψηλό σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές και σε όλη τη γκάμα προϊόντων χάρη στην ισχυρή εισροή παραγγελιών», δήλωσε ο Vigna.
Το δεύτερο τρίμηνο πραγματοποιήθηκαν οι πρώτες παραδόσεις της νέας 12κύλινδρης τετράθυρης και τετραθέσιας Purosangue, οι τιμές της οποίας ξεκινούν από περίπου 400.000 ευρώ.
Ο Vigna δήλωσε ότι η Purosangue – στα ιταλικά σημαίνει «Καθαρόαιμη» – θα παραμείνει φέτος κάτω από τα επίπεδο του 10% επί της συνολικής παραγωγής της Ferrari. Πρόσθεσε ότι η Ferrari σχεδιάζει να συνεχίσει να δέχεται παραγγελίες για το μοντέλο, για το οποίο οι λίστες αναμονής φτάνουν ήδη μέχρι το 2026.
«Πηγαίνει πολύ καλά. Το αυτοκίνητο συνεχίζει να είναι πολύ δημοφιλές», δήλωσε ο Vigna.
Αν και η Ferrari δεν χρησιμοποιεί τον όρο «SUV» για την Purosangue, εν τούτοις ανταγωνίζεται επάξια παρόμοια μοντέλα όπως η Lamborghini Urus.
Ο Vigna πρόσθεσε ότι η Ferrari σχεδιάζει να παρουσιάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό όχημα τους τελευταίους τρεις μήνες του 2025.
Η εταιρεία προέβλεψε ότι τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) θα αυξηθούν σε 2,19 έως 2,22 δισ. ευρώ φέτος, έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για 2,13 έως 2,18 δισ. ευρώ.
Δείτε επίσης
Η Skoda εισέρχεται στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας
Audi A6 E-Tron 2025: Δοκιμάζουμε την ηλεκτρική επανάσταση με κίνηση πίσω!
Porsche Carrera GT: Αναγεννήθηκε στα 20 της χρόνια με εμφάνιση θρύλου του Le Mans
VW ID. Buzz: Παύση για το 2026, αλλά επιστρέφει δυναμικά το 2027
Οδηγούμε το Νέο Nissan Pathfinder 2026: Ανανεωμένο, αλλά είναι αυτό που περιμέναμε;