Ferrari: Η στιγμή στο βρετανικό GP που έκανε την κακή πορεία χειρότερη

Ferrari: Η στιγμή στο βρετανικό GP που έκανε την κακή πορεία χειρότερη

Ο Martin Brundle, χαρακτήρισε τον αποκλεισμό από την Haas, ως ένα «ιδιαίτερα οδυνηρό» χαμηλό για τη Ferrari, σε μία ήδη «απογοητευτική πορεία».

Τα σημάδια έδειχναν πολύ ελπιδοφόρα για τη Ferrari, όταν ο Λεκλέρ βρισκόταν συνεχόμενα στο βάθρο των νικητών, μαζί με μια εμφατική νίκη στο Grand Prix του Μονακό, έναν αγώνα εντός έδρας για αυτόν. Αλλά από τότε, η Ferrari έχει υποστεί μια ανησυχητική πτώση.

Ο Martin Brundle αξιολογεί την «απογοητευτική πορεία» της Ferrari

Με τον Κάρλος Σάινθ να βρίσκεται στο μοναδικό βάθρο της ομάδας στους επόμενους τέσσερις αγώνες, μία 3η θέση στην Αυστρία, ο Λεκλέρ  επλήγη περισσότερο, πήρε πόντους μόλις μία φορά μετά τον θρίαμβό του στο Μονακό.

Η Ferrari επέστρεψε στην εκδοχή Imola SF-24 για το Grand Prix της Μεγάλης Βρετανίας, αφήνοντας απ’ έξω το πακέτο αναβαθμίσεων που εισήχθη στην Ισπανία, αν και η ομάδα δεν ήταν σε θέση να διεκδικήσει τη νίκη στις μεταβαλλόμενες συνθήκες του Silverstone, ενώ και οι δύο Ferrari έχασαν στα προκριματικά από τον Νίκο Χούλκενμπεργκ της Haas.

«Η Ferrari δεν είχε το απόλυτο τέμπο και έχει μια κακή πορεία μετά από την νίκη στο Μονακό, αναγκαζόμενη ακόμη και να κάνει οπισθοδρόμηση στις αεροδυναμικές της ενημερώσεις για να αποφύγει τις αναπηδήσεις», έγραψε ο Brundle.

«Ο Λεκλέρ περνάει μια ιδιαίτερα δύσκολη φάση, έχοντας πάρει πόντους μόλις μία φορά στους τέσσερις αγώνες μετά το Μονακό.»

«Για τη Ferrari, ο αποκλεισμός από την Q3 από τη Haas και τον Χούλκενμπεργκ ήταν ιδιαίτερα οδυνηρός. Ωστόσο, η ομάδα πιστεύει ότι σύντομα θα ξεπεράσει τα προβλήματα.»

Ο Λεκλέρ  θεώρησε ότι ήταν η «σωστή επιλογή» για τη Ferrari, να επιστρέψει στην προδιαγραφή Imola στο Silverstone για μεγαλύτερη «συνέπεια», καθώς η έξτρα απόδοση του νέου πακέτου αναβαθμίσεων έφερε περισσότερα τραντάγματα στο μονοθέσιο.

Ωστόσο, παραδέχεται ότι βρίσκονται σε μια «δύσκολη κατάσταση» μετά τον τερματισμό του στην 14η θέση.

Μιλώντας στα μέσα ενημέρωσης, ο Λεκλέρ  δήλωσε: «Ναι, είναι μια δύσκολη κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή.»

«Η αναβάθμιση μάς έδωσε τους αριθμούς που περιμέναμε, αλλά μας έφερε και αρκετά τραντάγματα στις υψηλές ταχύτητες και για μια πίστα σαν αυτή, αποφασίσαμε ότι ήταν μάλλον καλύτερο να έχουμε λίγο λιγότερη απόδοση, αλλά περισσότερη σταθερότητα. Και πιστεύω ότι ήταν η σωστή επιλογή.»

«Θα αναλύσουμε όλα τα δεδομένα που έχουμε και θα προσπαθήσουμε να καταλάβουμε αν υπάρχει κάτι που δεν έχουμε καταλάβει ακόμα.»

Και αυτή η ανάλυση θα καθορίσει αν η Ferrari θα επαναφέρει τις τελευταίες αναβαθμίσεις, για το επερχόμενο Grand Prix της Ουγγαρίας.

«Είναι μια πολύ διαφορετική πίστα», είπε ο Λεκλέρ  για τη Hungaroring, «γι’ αυτό πιστεύω ότι πρέπει να αξιολογήσουμε όλες τις πληροφορίες που έχουμε για το νέο και το παλιό πακέτο και να πάρουμε τη σωστή απόφαση.»

Η Ferrari παραμένει 2η στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, με τη McLaren να απέχει πλέον μόνο 7 βαθμούς.

Δείτε επίσης

Γιατί ο κλιματισμός του αυτοκινήτου βγάζει ζεστό αέρα;

Γιατί ο κλιματισμός του αυτοκινήτου βγάζει ζεστό αέρα;

Rolls-Royce: Ο νέος κινητήρας που μπορεί να αλλάξει τα πάντα

Rolls-Royce: Ο νέος κινητήρας που μπορεί να αλλάξει τα πάντα

Grand Prix Ουγγαρίας 2024: Νικητές και χαμένοι

Grand Prix Ουγγαρίας 2024: Νικητές και χαμένοι

Google Maps: Η νέα ρύθμιση στα κινητά – Τώρα ξέρει πότε παραβιάζετε το νόμο

Google Maps: Η νέα ρύθμιση στα κινητά – Τώρα ξέρει πότε παραβιάζετε το νόμο

Κουίζ: Πόσα ξέρεις για τους 4 τροχούς; Μόνο το 3% κάνει το 3/3

Κουίζ: Πόσα ξέρεις για τους 4 τροχούς; Μόνο το 3% κάνει το 3/3

Ευθυγράμμιση ελαστικών αυτοκινήτου: Τί είναι και πότε πρέπει να γίνεται

Ευθυγράμμιση ελαστικών αυτοκινήτου: Τί είναι και πότε πρέπει να γίνεται