Ford GT MkII στο «σφυρί»!

Ford GT MkII στο «σφυρί»!

Υπάρχουν μόνο 45 αντίτυπα του Ford GT MkII, φτιαγμένα μόνο για την πίστα και ένα από τα πιο φωτεινά και πολύχρωμα, ψάχνει για νέο ιδιοκτήτη.

Ford GT MkII στο «σφυρί»!

Αναμένεται να φτάσει σε τιμή εκκίνησης μεταξύ 1,55 και 1,7 εκατομμυρίων δολαρίων, καθιστώντας το απατειλό όνειρο, για τους απλούς θνητούς.

Ford GT MkII στο «σφυρί»!

Αυτό το Ford GT MkII του 2020, είναι το 18 απο την σειρά των 45 που κατασκεύασε η Ford Performance Multimatic στον Καναδά. Ενώ μοιράζεται την βάση του με το τυπικό αυτοκίνητο δρόμου, έχει υποστεί σημαντικές τροποποιήσεις, για να βελτιώσει σημαντικά την απόδοσή του. Μεταξύ των αξιοσημείωτων αναβαθμίσεων, οι πιο εμφανείς είναι στον τομέα της αεροδυναμικής.

Ford GT MkII στο «σφυρί»!

Το αυτοκίνητο διαθέτει ένα τεράστιο πίσω φτερό, με σημαντικές ακραίες πλευρές, έναν διακριτικό διαχύτη, μοναδικές πλαϊνές ποδιές και μια εντυπωσιακή νέα μπροστινή, όψη με μεγάλο splitter και canards. Αυτές οι βελτιώσεις, αυξάνουν την κάθετη δύναμη κατά 400%, σε σύγκριση με το αυτοκίνητο δρόμου.

Ford GT MkII στο «σφυρί»!

Επιπλέον, η Ford έχει αντικαταστήσει την αρχική ρυθμιζόμενη ανάρτηση, με ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες Multimatic DSSV, πέντε κατευθύνσεων. Το όχημα κινείται επίσης σε μοναδικές σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου, εξοπλισμένες με ελαστικά της Michelin Pilot Sport GT.

Ford GT MkII στο «σφυρί»!

Το αυτοκίνητο είναι βαμμένο από το εργοστάσιο σε ένα λαμπερό χρωματικό φινίρισμα Golf Heritage Blue με Epic Gulf Orange και μαύρες πινελιές. Την προστασία του χρώματος βοηθάει μια κεραμική επίστρωση και μία ειδική προστατευτική μεμβράνη βαφής.

Κατά την ανάπτυξη του GT MkII, η Ford και η Multimatic, είχαν ως στόχο να παράγουν ένα όχημα παρόμοιο με το αγωνιστικό GT3, που όμως θα μπορούσαν να οδηγήσουν ακόμα και ιδιώτες.

Ford GT MkII στο «σφυρί»!

Ένα βασικό πλεονέκτημα που έχει το MkII έναντι του τυπικού αγωνιστικού αυτοκινήτου, είναι η ελευθερία του από αγωνιστικούς κανονισμούς, επιτρέποντας στον διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 3,5 λίτρων EcoBoost σε διάταξη V6, να αποδίδει 700 ίππους.


About the author


Δείτε επίσης

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση

Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση

To smart #2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA

To smart #2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA