Ford GT MkII στο «σφυρί»!

Ford GT MkII στο «σφυρί»!

Υπάρχουν μόνο 45 αντίτυπα του Ford GT MkII, φτιαγμένα μόνο για την πίστα και ένα από τα πιο φωτεινά και πολύχρωμα, ψάχνει για νέο ιδιοκτήτη.

Ford GT MkII στο «σφυρί»!

Αναμένεται να φτάσει σε τιμή εκκίνησης μεταξύ 1,55 και 1,7 εκατομμυρίων δολαρίων, καθιστώντας το απατειλό όνειρο, για τους απλούς θνητούς.

Ford GT MkII στο «σφυρί»!

Αυτό το Ford GT MkII του 2020, είναι το 18 απο την σειρά των 45 που κατασκεύασε η Ford Performance Multimatic στον Καναδά. Ενώ μοιράζεται την βάση του με το τυπικό αυτοκίνητο δρόμου, έχει υποστεί σημαντικές τροποποιήσεις, για να βελτιώσει σημαντικά την απόδοσή του. Μεταξύ των αξιοσημείωτων αναβαθμίσεων, οι πιο εμφανείς είναι στον τομέα της αεροδυναμικής.

Ford GT MkII στο «σφυρί»!

Το αυτοκίνητο διαθέτει ένα τεράστιο πίσω φτερό, με σημαντικές ακραίες πλευρές, έναν διακριτικό διαχύτη, μοναδικές πλαϊνές ποδιές και μια εντυπωσιακή νέα μπροστινή, όψη με μεγάλο splitter και canards. Αυτές οι βελτιώσεις, αυξάνουν την κάθετη δύναμη κατά 400%, σε σύγκριση με το αυτοκίνητο δρόμου.

Ford GT MkII στο «σφυρί»!

Επιπλέον, η Ford έχει αντικαταστήσει την αρχική ρυθμιζόμενη ανάρτηση, με ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες Multimatic DSSV, πέντε κατευθύνσεων. Το όχημα κινείται επίσης σε μοναδικές σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου, εξοπλισμένες με ελαστικά της Michelin Pilot Sport GT.

Ford GT MkII στο «σφυρί»!

Το αυτοκίνητο είναι βαμμένο από το εργοστάσιο σε ένα λαμπερό χρωματικό φινίρισμα Golf Heritage Blue με Epic Gulf Orange και μαύρες πινελιές. Την προστασία του χρώματος βοηθάει μια κεραμική επίστρωση και μία ειδική προστατευτική μεμβράνη βαφής.

Κατά την ανάπτυξη του GT MkII, η Ford και η Multimatic, είχαν ως στόχο να παράγουν ένα όχημα παρόμοιο με το αγωνιστικό GT3, που όμως θα μπορούσαν να οδηγήσουν ακόμα και ιδιώτες.

Ford GT MkII στο «σφυρί»!

Ένα βασικό πλεονέκτημα που έχει το MkII έναντι του τυπικού αγωνιστικού αυτοκινήτου, είναι η ελευθερία του από αγωνιστικούς κανονισμούς, επιτρέποντας στον διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 3,5 λίτρων EcoBoost σε διάταξη V6, να αποδίδει 700 ίππους.


About the author


Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari