Formula1: Grand Prix Αυστραλίας: Ο Κάρλος Σάινθ επέστρεψε!

Formula1: Grand Prix Αυστραλίας: Ο Κάρλος Σάινθ επέστρεψε!

Ο οδηγός της Ferrari περίμενε τη σημερινή μέρα για να μπορέσει να δει, αν θα καταφέρει να οδηγήσει στον αγώνα της Aυστραλίας. Ο Κάρλος Σάινθ έμεινε έξω από τον προηγούμενο αγώνα, διότι έπρεπε να του αφαιρεθεί η σκωληκοειδής απόφυση. Ο Ισπανός δέκα μέρες μετά την εγχείρηση ξεπέρασε τα τεστ της FIA, πήρε μέρος και στις δύο ελεύθερες δοκιμές σήμερα και μάλιστα ήταν τρίτος, πίσω από τους Λεκλέρ και Φερστάπεν, στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών.

Δεν πίεσα!
Ο Σάινθ είχε δηλώσει, πως, αν δεν ένοιωθε έτοιμος δεν θα τολμούσε να πάρει μέρος στον αγώνα. “Δεν είμαι βλάκας. Αν δεν μπορώ δεν θα οδηγήσω” έτσι έλεγε ο Ισπανός πριν ξεκινήσουν τα ελεύθερα δοκιμαστικά. Ο Σάινθ πλέον μετά την πρώτη μέρα είπε: “Αν μου έλεγαν, πριν μια εβδομάδα να οδηγήσω, η απάντηση θα ήταν σαφέστατα αρνητική. Μέρα με τη μέρα, όμως η κατάσταση μου καλυτέρευε και σήμερα ήμουν έτοιμος να δοκιμάσω, να οδηγήσω. Δεν πίεσα 100% ούτε το αυτοκίνητό μου, ούτε και το σώμα μου. Αύριο θα είμαι ακόμα πιο γρήγορος. Δούλεψα πάρα πολύ για να καταφέρω να είμαι σε θέση να μπω σήμερα στο μονοθέσιο και να τρέξω”.

Ες αύριον τα σπουδαία!
Ο Κάρλος Σάινθ σήμερα στο πρώτο μέρος των ελεύθερων δοκιμών ήταν πίσω από τον Σαρλ Λεκλέρ, ενώ στο δεύτερο μέρος ήταν τρίτος πίσω από τον Μαξ Φερστάπεν. Αύριο θα είναι μια ακόμα δοκιμασία για τον Ισπανό κυρίως στις κατατακτήριες που πρέπει να τα δώσει όλα!

Δείτε επίσης

Αυτός είναι ο σωστός τρόπος να καθαρίσεις το χώρο του κινητήρα στο αυτοκινήτου σου

Αυτός είναι ο σωστός τρόπος να καθαρίσεις το χώρο του κινητήρα στο αυτοκινήτου σου

Το επιστημονικά τεκμηριωμένο κόλπο που δροσίζει άμεσα το αυτοκίνητο χωρίς κλιματισμό

Το επιστημονικά τεκμηριωμένο κόλπο που δροσίζει άμεσα το αυτοκίνητο χωρίς κλιματισμό

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις συμβατικό ψυκτικό υγρό σε κινητήρα diesel ;

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις συμβατικό ψυκτικό υγρό σε κινητήρα diesel ;

Τι είναι τα μεταλλικά πλέγματα που βλέπουμε στα μονοθέσια της F1;

Τι είναι τα μεταλλικά πλέγματα που βλέπουμε στα μονοθέσια της F1;

F1: Οι πέντε πιο πιθανοί «γρίφοι» στο παζλ των μεταγραφών για το 2026

F1: Οι πέντε πιο πιθανοί «γρίφοι» στο παζλ των μεταγραφών για το 2026

Γιατί τα φορτηγά έχουν ακόμη ταμπούρα αντί για δισκόφρενα;

Γιατί τα φορτηγά έχουν ακόμη ταμπούρα αντί για δισκόφρενα;