Γιατί η Hyundai επενδύει σε ηλεκτρικά οχήματα

Γιατί η Hyundai επενδύει σε ηλεκτρικά οχήματα

Η επικεφαλής μάρκετινγκ της Hyundai Motor America Angela Zepeda κατευθύνει την αυτοκινητοβιομηχανία προς ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον.

Το στέλεχος, το οποίο εντάχθηκε στην αυτοκινητοβιομηχανία τον Οκτώβριο του 2019, υπήρξε υπέρμαχος της επιθετικής προώθησης της Hyundai στα ηλεκτρικά οχήματα, βοηθώντας τη μάρκα να γίνει ο δεύτερος μεγαλύτερος πωλητής ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ, αμέσως μετά την Tesla και η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.

cmo-angela-zepeda-hyundai-chief-83788766

Η Zepeda συνομίλησε με το Page Six για το 2024 Cannes Lions σχετικά με το γιατί η Hyundai ποντάρει πολλά στα EVs με μια επένδυση 28 δισεκατομμυρίων δολαρίων την επόμενη δεκαετία στην παραγωγή, καθώς και για το πώς αλλάζει η κουλτούρα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ερ: Θα μπορούσατε να μας μιλήσετε για την προώθηση της Hyundai στα ηλεκτρικά οχήματα και τη λήψη αποφάσεων πίσω από αυτό;

Angela Zepeda: Η δέσμευση της Hyundai για τα ηλεκτρικά οχήματα παραμένει σταθερή και συνεχίζουμε να εκτελούμε τη μακροπρόθεσμη στρατηγική μας για την ηλεκτροκίνηση, η οποία αποτελεί βασικό μέρος του οράματός μας για την πρόοδο της ανθρωπότητας. Παραμένουμε σίγουροι για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της αγοράς EV στις ΗΠΑ, όπως αποδεικνύεται από την επένδυσή μας ύψους 12,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε νέες αποκλειστικές εγκαταστάσεις κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων και μπαταριών στη Γεωργία, καθώς και από τη συνεχή αύξηση των πωλήσεών μας σε EV – κατά 49% μέχρι στιγμής το 2024.

Ενώ άλλοι κατασκευαστές αποσύρονται από τη στρατηγική τους για την ηλεκτροκίνηση, εμείς συνεχίζουμε να επικεντρωνόμαστε στους επιχειρηματικούς μας στόχους για την ηλεκτροκίνηση και στην πιο βραβευμένη σειρά EV της Αμερικής, συμπεριλαμβανομένων των IONIQ 5, IONIQ 5 N, IONIQ 6 και Kona Electric. Μάλιστα, μόλις ξεκινήσαμε μια νέα εθνική καμπάνια μάρκετινγκ που προβάλλει τα σχεδιαστικά και τεχνολογικά πλεονεκτήματα των Hyundai EV, την οποία μπορείτε να δείτε στο Youtube.

Ερ: Ποιος είναι ο βασικός καταναλωτής των EVs σας;

AZ: Ενώ ο κοινό-στόχος μας είναι οι καταναλωτές ηλικίας 21 έως 44 ετών, τα EV είναι για όλους.

Καθώς η αγορά EV περνάει από μια φάση μετάβασης – από τους πρώτους υποστηρικτές σε καταναλωτές μαζικής αγοράς – δεσμευόμαστε να δείξουμε στον αγοραστή που είναι περίεργος για EV πόσο εύκολη μπορεί να είναι η αλλαγή και όλες τις επιλογές που προσφέρει η Hyundai. Όπου κι αν πάνε οι πελάτες μας ή σε ποιο ταξίδι και αν βρίσκονται, η Hyundai το κάνει εφικτό με μια λύση κινητικότητας.

Ερ: Φαίνεται να υπάρχει ζήτηση μεταξύ των νεότερων πελατών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά η τιμή τους μπορεί να είναι απαγορευτική. Πώς γεφυρώνετε το χάσμα;

AZ: Η προσιτότητα γίνεται όλο και πιο σημαντική και αξιολογούμε και προσαρμόζουμε πάντα το φάσμα των προϊόντων μας για να ανταποκριθούμε στη ζήτηση. Η εστίασή μας περιλαμβάνει την αύξηση των επιπέδων εξοπλισμού που ευθυγραμμίζονται με τις προτιμήσεις των καταναλωτών, ενώ παράλληλα συνεχίζουμε να προωθούμε τα χαρακτηριστικά της βραβευμένης γκάμας των IONIQ 5, IONIQ 6 και των καλύτερων στην κατηγορία τους SUV και σεντάν.

Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός στην αγορά και τα κυβερνητικά κίνητρα -συμπεριλαμβανομένων εκείνων του νόμου για τη μείωση του πληθωρισμού στις ΗΠΑ- θα συνεχίσουν να ασκούν πίεση στις τιμές και να φέρνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο εύρος τιμών περισσότερων καταναλωτών.

Οι επιλογές EV διευρύνονται. Πολλοί παίκτες επικεντρώνονται στην καινοτομία των αυτοκινήτων και, αυτό δεν είναι αρκετό. Τα ηλεκτρικά οχήματα μπορεί να είναι εκφοβιστικά και το άγνωστο κόστος της ιδιοκτησίας ηλεκτρικών οχημάτων εξακολουθεί να αποτελεί εμπόδιο για την υιοθέτηση (εκπτώσεις, φόρτιση στο σπίτι, συντήρηση κ.λπ.). Η επέκταση της πρόσβασης στη φόρτιση των EV και η επιτάχυνση της μετάβασης σε οχήματα μηδενικών εκπομπών για όλους, ανεξάρτητα από το είδος του σπιτιού ή της γειτονιάς στην οποία ζουν, αποτελεί μέρος της αποστολής μας, Progress for Humanity.

Καθώς η ηλεκτρονική κινητικότητα βρίσκεται πλέον σε σημείο καμπής και η αγορά αναπτύσσεται, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας μπορούν να επωφεληθούν πλήρως από τα οφέλη των ηλεκτρικών οχημάτων. Η συνεργασία για τη δημιουργία υποδομών EV θα συμβάλει στην αύξηση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών και την υιοθέτηση των EV. Η Hyundai έχει σκεφτεί τα πάντα για να μετατρέψει τη μετάβασή σας στο EV σε μεταμόρφωση του τρόπου ζωής σας. Από την αγορά μέχρι την ιδιοκτησία ενός EV – η Hyundai είναι εκεί σε κάθε βήμα του “ταξιδιού” για να παρέχει σιγουριά (με εξωτερικές λεπτομέρειες, εσωτερικές ανέσεις και διαισθητική τεχνολογία) και ευκολία στην ιδιοκτησία (Hyundai Home, EVOLVE+).

Ερ: Η Hyundai έχει υποστεί έναν σημαντικό μετασχηματισμό. Μπορείτε να μιλήσετε για το πότε ξεκίνησε αυτό και πώς η κουλτούρα της εταιρείας άνοιξε το δρόμο για αυτού του είδους την καινοτομία;

ΑΖ: Είμαστε προσηλωμένοι στο όραμά μας «Πρόοδος για την ανθρωπότητα», εκτιμώντας την κινητικότητα για τους ανθρώπους και εξασφαλίζοντας παράλληλα την ελάχιστη επιβάρυνση του περιβάλλοντος. Έχουμε ένα όραμα για το πώς οι άνθρωποι και τα αγαθά θα μετακινούνται πιο αποτελεσματικά, με περισσότερη ασφάλεια και βιωσιμότητα. Και σε επίπεδο ομίλου, διαθέτουμε τους πόρους για να κάνουμε τις σωστές επενδύσεις για να το κάνουμε πραγματικότητα.

Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει μεγάλη ευθύνη και ευκαιρία να αναλάβει προληπτικές δράσεις κατά της κλιματικής αλλαγής. Από την ηλεκτροκίνηση ολόκληρης της γκάμας μας, μέχρι το λανσάρισμα της μάρκας IONIQ και τα πάνω από 20 χρόνια έρευνας στην τεχνολογία του υδρογόνου, είμαστε σταθερά πρωτοπόροι στην αλλαγή προς μια πιο βιώσιμη αλυσίδα αξίας. Η γκάμα των προϊόντων μας αντικατοπτρίζει αυτή τη νοοτροπία. Για τη Hyundai, η ουδετερότητα του άνθρακα και η βιωσιμότητα δεν είναι τάσεις, αλλά νοοτροπία και επιτακτική ανάγκη για την κοινωνία.

Ερ: Η Hyundai έχει μιλήσει συχνά για τη σημασία της αγοράς των ΗΠΑ. Ποια είναι η στρατηγική της μάρκας για να συνεχίσει την ισχυρή ανάπτυξή της εδώ;

ΑΖ: Οι ΗΠΑ είναι μία από τις πιο σημαντικές αγορές μας και είμαστε ικανοποιημένοι που συνεχίζουμε να βλέπουμε αύξηση στις πωλήσεις EV.

Το Hyundai Motor Group είναι η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, η τρίτη μεγαλύτερη σε λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ και η δεύτερη σε πωλήσεις EV στις ΗΠΑ αμέσως μετά την Tesla.

Μέχρι στιγμής το 2024, οι πωλήσεις EV της Hyundai έχουν αυξηθεί κατά 51% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Διπλασιάζουμε την ηλεκτροκίνηση στις ΗΠΑ, επειδή εκεί βλέπουμε τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη. Παραμένουμε ευέλικτοι στις βραχυπρόθεσμες διακυμάνσεις, αλλά τελικά, βλέπουμε τις δυνατότητες στην αγορά EV. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων Hyundai στις ΗΠΑ διπλασιάστηκαν σε ετήσια βάση το 2023 και βρισκόμαστε σε καλό δρόμο για την επίτευξη του παγκόσμιου στόχου μας για 2 εκατομμύρια πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2030.

Ερ: Ποιες είναι οι προοπτικές σας για την αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ;

AZ: Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το μέλλον. Δεν είναι θέμα του αν αλλά του πότε. Δεδομένου αυτού, πρέπει να ανταποκριθούμε στους πελάτες εκεί που βρίσκονται, οπότε συνεχίζουμε να προσφέρουμε ICE [κινητήρας εσωτερικής καύσης] και υβριδικά οχήματα. Επενδύουμε 28 δισεκατομμύρια δολάρια την επόμενη δεκαετία σε παγκόσμιο επίπεδο, ενισχύοντας την τοπική παραγωγή EVs στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ευρώπη, τη Νότια Κορέα, την Ινδία και αλλού, και είμαστε σε καλό δρόμο για να επιτύχουμε τον στόχο μας για πωλήσεις EVs, δηλαδή 2 εκατομμύρια EVs μέχρι το 2030. Η παγκόσμια ζήτηση EV αυξάνεται ταχύτερα από τις προβλέψεις της αγοράς, όπως αποδεικνύεται από τις πρόσφατες προοπτικές του ΙΕΑ για τα EV για το 2024, όπου σημειώνεται ότι παρά τις βραχυπρόθεσμες διακυμάνσεις, τα στοιχεία για τις πωλήσεις EV παραμένουν ισχυρά.

Ερ: Επιστρέφουν οι διαφημιστικοί προϋπολογισμοί; Ποιες είναι οι προοπτικές σας για τη διαφημιστική βιομηχανία και πώς μπορεί να επηρεάσουν τις επερχόμενες εκλογές;

AZ: Οι οικονομικοί δείκτες έχουν βελτιωθεί και οι αναλυτές προβλέπουν ότι οι έμποροι στις περισσότερες κατηγορίες θα δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για διαφήμιση το 2024 από ό,τι πέρυσι – αυτό ισχύει ακόμη και αν εξαιρέσουμε την πολιτική διαφήμιση. Η ψηφιακή διαφήμιση δεν είναι μόνο ο κύριος μοχλός ανάπτυξης, αλλά τα μέσα λιανικής από τους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου και το ψηφιακό OOH [out of home media] μέχρι τις εφαρμογές και τις κοινωνικές πλατφόρμες διευρύνουν το δίκτυο ευκαιριών μάρκετινγκ.

Δείτε επίσης

Φώτα αυτοκινήτου: Δεν ανάβει η μεγάλη σκάλα – 9 πιθανές αιτίες

Φώτα αυτοκινήτου: Δεν ανάβει η μεγάλη σκάλα – 9 πιθανές αιτίες

Σήμα της Renault: Το κρυφό μήνυμα πίσω από το γαλλικό διαμάντι

Σήμα της Renault: Το κρυφό μήνυμα πίσω από το γαλλικό διαμάντι

Mercedes: Χωρίς… φρένα τα νέα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα

Mercedes: Χωρίς… φρένα τα νέα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα

F1: Σαμποτάζ της Mercedes στον Hamilton; Τι λέει ο διευθυντής της ομάδας

F1: Σαμποτάζ της Mercedes στον Hamilton; Τι λέει ο διευθυντής της ομάδας

Μεταχειρισμένα: Τι προσέχω όταν αγοράζω από «δεύτερο χέρι»;

Μεταχειρισμένα: Τι προσέχω όταν αγοράζω από «δεύτερο χέρι»;

Το κρυφό μήνυμα πίσω από το σήμα της Hyundai – Μήπως νόμιζες οτι ήταν απλά το γράμμα «H»;

Το κρυφό μήνυμα πίσω από το σήμα της Hyundai – Μήπως νόμιζες οτι ήταν απλά το γράμμα «H»;