H Nissan ετοιμάζεται να πουλήσει τα κεντρικά της γραφεία

H Nissan ετοιμάζεται να πουλήσει τα κεντρικά της γραφεία

Nissan: Τα οικονομικά προβλήματα δεν σταματούν, με τη Nissan να είναι διατεθειμένη να πουλήσει τα κεντρικά της γραφεία σε ένα deal που μπορεί να φτάσει τα 700 εκατομμύρια.

Οι ακραίες καταστάσεις απαιτούν ακραία μέτρα.

Και αυτή φαίνεται να είναι μια συλλογιστική που η Nissan φαίνεται να ακολουθεί στην νέα της απόφαση. Ανάμεσα στις διάφορες περικοπές που αναμένεται να κάνει η Ιαπωνική εταιρεία, εξετάζεται σοβαρά και η πώληση του κτιρίου που στεγάζει τα κεντρικά της γραφεία.

Η βάση της Nissan βρίσκεται στην Yokohama από το 2009, από όταν, δηλαδή, η εταιρεία αποφάσισε να μεταφέρει τα κεντρικά της εκεί από το Tokyo. Το κτίριο βρίσκεται στην συνοικία Minato-Mirai 21 ενώ η αξία του κτιρίου υπολογίζεται σε πάνω από 100 δις γιεν ή αλλιώς 700 εκατομμύρια δολάρια(616 εκατ. ευρώ). 

Nissan: Προς πώληση η βάση της σύμφωνα με δημοσιεύματα στην Ιαπωνία

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Nikkei Asia, το κεντρικό κτίριο της Nissan εμφανίζεται σε μια λίστα από περιουσιακά στοιχεία που η ιαπωνική μάρκα είναι διατεθειμένη να έχει πωλήσει ως το τέλος του Μαρτίου του 2026. Ο νέος CEO της εταιρείας, Ivan Espinosa, έχει ήδη ανακοινώσει πωλήσεις κεφαλαίων, ωστόσο δεν έχει αναφερθεί συγκεκριμένα στο εν λόγω συγκρότημα.

Σύμφωνα με το NHK, εθνικός φορέας ραδιοφωνίας και τηλεόρασης της Ιαπωνίας, το κτίριο βρίσκεται ήδη προς πώληση.

Τα ρεπορτάζ λένε πως ακόμα και αν η Nissan πωλήσει το κτίριο που στεγάζει τα κεντρικά της γραφεία, μπορεί να συνεχίζει να εδρεύει εκεί, αν καταφέρει να βρει μια συμφωνία μίσθωσης με τον αγοραστή. Αυτό δεν θα ήταν η πρώτη φορά που συνέβη αυτό, αφού και η McLaren είχε κάνει μια παρόμοια συμφωνία για τα κεντρικά της στο Woking.

Η πώληση των κεντρικών γραφείων της θα ήταν ακόμη ένα μέτρο περικοπών, μετά τη ζημία ύψους 4.5 δις που σημείωσε η ιαπωνική μάρκα την περασμένη χρονιά. Μεταξύ των περικοπών, συμπεριλαμβάνεται και το κλείσιμο 7 εργοστασίων, μεταξύ των οποίων και δύο στην Ιαπωνία(αυτό της Oppama και αυτό του Shonan, όπως μεταδίδουν ρεπορτάζ από την Ιαπωνία). Μάλιστα, η Nissan παύει την εξέλιξη συγκεκριμένων μοντέλων για να περιορίσει ακόμα περισσότερο τα έξοδα. Ταυτόχρονα, κόβει 6 πλατφόρμες και μειώνει την πολυπλοκότητα των εξαρτημάτων της κατά 70%.  

Μετά την αποτυχία συγχώνευσης με την Honda, η Nissan πρέπει να βρει τρόπο να επιβιώσει μόνη της.

 

Δείτε επίσης

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση

Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση

To smart #2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA

To smart #2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA