H Porsche 911 του 2025 είναι το πιο αθόρυβο αυτοκίνητο 700 ίππων που δεν θα ακούσετε ποτέ να έρχεται.

H Porsche 911 του 2025 είναι το πιο αθόρυβο αυτοκίνητο 700 ίππων που δεν θα ακούσετε ποτέ να έρχεται.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche, Oliver Blume, δήλωσε με ενθουσιασμό ότι το “2024 θα είναι μια χρονιά γεμάτη παρουσιάσεις προϊόντων” για την καταξιωμένη γερμανική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Έχοντας ολοκληρώσει το οικονομικό έτος 2023 με αύξηση των εσόδων από τις πωλήσεις κατά 7,7% στα 40,5 δισεκατομμύρια ευρώ, η Porsche θα αποκαλύψει τέσσερα νέα μοντέλα το 2024 για να ενισχύσει την αυξανόμενη γκάμα της.

Ανάμεσα σε αυτά είναι η Panamera τρίτης γενιάς, το ηλεκτρικό sportcar Taycan επόμενης γενιάς, η ολοκαίνουργια Macan και το παράγωγό της με μπαταρία, και το πολυαναμενόμενο και πρώτο υβριδικό supercar 911.

Οι φήμες δείχνουν προς έναν κωδικό ονομασίας σειράς 992.2 για το υβριδικό 911 της Porsche του 2025, και θα φέρει οπλοστάσιο από γρήγορη ηλεκτρική μαγεία χάρη στη Rimac, στην οποία η Porsche έχει μειοψηφικό μερίδιο 45%.

«Άλλη μια φορά, χρησιμοποιούμε τεχνολογία σε μοντέλα σειριακής παραγωγής που την έχουμε αποκτήσει από τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού», πρόσθεσε ο Blume, «και οι πελάτες μας μπορούν να ανυπομονούν για περαιτέρω τεχνολογικές καινοτομίες προς αυτή την κατεύθυνση».

Η Porsche 911 Hybrid του 2025: Τι να περιμένουμε.

Porsche 911

Η επερχόμενη Porsche 911 Hybrid θα κάνει επίσημα το ντεμπούτο της στα τέλη του 2024 για τη χρονιά 2025, εγκαίρως για την ανανέωση μέσης κύκλου της 8ης γενιάς 911 μετά το ντεμπούτο της το 2019. Το Car and Driver ανέφερε προηγουμένως ότι τα περισσότερα μοντέλα 911 θα διαθέτουν ηλεκτρική αρχιτεκτονική 48 volt και έναν ενσωματωμένο εκκινητή-γεννήτρια με τον επίπεδο εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα της.

Ωστόσο, υπάρχει και μια υβριδική 911 υψηλής τάσης 400 volt στα σκαριά με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο μπροστά (που φέρεται να αποδίδει 90 ίππους) και μια μπαταρία 2,0 kWh, μαζί με έναν επίπεδο εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα 3,0 λίτρων με διπλό τούρμπο 395 ίππων. Η συνολική ισχύς του συστήματος είναι περίπου 475 ίπποι, αλλά δεν υπάρχει τίποτα επίσημο προς το παρόν.

Το πιο ενδιαφέρον νέο είναι ένα πιο ισχυρό υβριδικό 520 ίππων και μια 911 Hybrid 700 ίππων με σήμα GT2 RS. Άλλες αλλαγές περιλαμβάνουν ένα ανανεωμένο εσωτερικό και μερικές μικρές τροποποιήσεις στυλ για να εκσυγρονιστεί η εμβληματική σχεδίαση της 911. Η Porsche πιθανότατα θα παρουσιάσει την 911 Hybrid αυτό το καλοκαίρι, οπότε σημειώστε το ημερολόγιό σας.

Δείτε επίσης

Κάλυμμα τιμονιού: Αυτό το κόλπο κάνει την τοποθέτηση «παιχνιδάκι»

Κάλυμμα τιμονιού: Αυτό το κόλπο κάνει την τοποθέτηση «παιχνιδάκι»

Η νέα γενιά του Nissan Leaf κάνει την πρώτη της εμφάνιση

Η νέα γενιά του Nissan Leaf κάνει την πρώτη της εμφάνιση

F1 – Villeneuve:«Κανείς δεν νοιάζεται για τον Verstappen, μεγαλύτερος οδηγός όλων των εποχών ο Hamilton»

F1 – Villeneuve:«Κανείς δεν νοιάζεται για τον Verstappen, μεγαλύτερος οδηγός όλων των εποχών ο Hamilton»

F1: «Βόμβα» από τα αγγλικά μέσα – Στην Aston Martin με συμβόλαιο 1 δις ο Verstappen;

F1: «Βόμβα» από τα αγγλικά μέσα – Στην Aston Martin με συμβόλαιο 1 δις ο Verstappen;

Ψυκτικό υγρό αυτοκινήτου: Τι κάνω αν εντοπίσω διαρροή – Κοινές αιτίες

Ψυκτικό υγρό αυτοκινήτου: Τι κάνω αν εντοπίσω διαρροή – Κοινές αιτίες

Επιστολή των κατασκευαστών στην Ευρωπαϊκή Ένωση: Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τις συνέπειες της Πράσινης Συμφωνίας

Επιστολή των κατασκευαστών στην Ευρωπαϊκή Ένωση: Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τις συνέπειες της Πράσινης Συμφωνίας