H Toyota φέρνει την επανάσταση στα ηλεκτρικά

H Toyota φέρνει την επανάσταση στα ηλεκτρικά

Μια σημαντική εξέλιξη σε ό,τι αφορά στην τεχνολογία των μπαταριών προανήγγειλε η Toyota, αφήνοντας την υπόσχεση ότι σύντομα θα καταφέρει να κατασκευάσει συσσωρευτές με αυτονομία 1.200 χιλιομέτρων.

Μπροστά σε ένα τεχνολογικό «θαύμα» το οποίο θα αλλάξει τα μέχρι σήμερα δεδομένα στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται η Toyota.

H ιαπωνική φίρμα ανακοίνωσε ότι πολύ σύντομα θα είναι σε θέση να παράγει σε ευρεία κλίμακα μπαταρίες στέρεου τύπου (solid state), τα χαρακτηριστικά των οποίων θα αλλάξουν όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, βάζοντας οριστικό τέλος στους όποιους περιορισμούς σχετίζονται με την αυτονομία, την ταχύτητα φόρτισης, του βάρους και του όγκου.

Δια στόματος του επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης, Keiji Kaita, η Toyota προανήγγειλε την κατασκευή μπαταριών στέρεου τύπου, οι οποίες θα προσφέρουν αυτονομία 1.200 χιλιομέτρων, ενώ θα έχουν τη δυνατότητα να φορτίζουν μέσα σε μόλις 10 λέπτα.

Παράλληλα, οι Ιάπωνες φέρονται να έχουν μειώσει θεαματικά το κόστος παραγωγής των μπαταριών και αντιστοίχως να έχουν προχωρήσει στον περιορισμό του βάρους και του όγκου.

Ο συγκεκριμένος τύπος μπαταριών εξελίσσεται σε συνεργασία με την Panasonic και σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα θα είναι έτοιμος να περάσει στη γραμμή παραγωγής το 2027.

Φυσικά η δήλωση της Toyota δεν πέρασε απαρατήρητη με τους ειδικούς να δηλώνουν ότι αν και εφόσον οι Ιάπωνες βρίσκονται τόσο κοντά στην παραγωγή μπαταριών στερεού τύπου τότε είναι πολύ πιθανόν σε περίπου πέντε χρόνια από σήμερα να έχουν ξεπεραστεί όλες οι «παιδικές ασθένειες» των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία να αλλάξει οριστικά σελίδα.

Ενδεικτικό της σημαντικότητας των ανακοινώσεων είναι το γεγονός ότι αμέσως μετά τη δημοσιοποίησή τους, η αξίας της μετοχής της Toyota παρουσίασε αύξηση της τάξης του 13%.

Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι η Toyota θα συνεχίσει και την εξέλιξη των «συμβατικών» μπαταριών ιόντων λιθίου σε μια προσπάθεια να καλύψει το χαμένο έδαφος από τους βασικούς ανταγωνιστές της και ειδικότερα από την Tesla.

 


About the author


Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari