Honda Civic RS Prototype: Πότε θα μπει στην παραγωγή [Βίντεο]

Honda Civic RS Prototype: Πότε θα μπει στην παραγωγή [Βίντεο]

Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε το μοντέλο στο Tokyo Auto Salon αν και δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με τον κινητήρα που θα φοράει το σπορ hatchback.

Honda Civic RS Prototype: πότε θα μπει στην παραγωγή [Βίντεο]

Η Honda έφερε αρκετά εκθέματα στο Tokyo Auto Salon φέτος, αν και ένα από αυτά είναι πιο ενδιαφέρον για τους Ιάπωνες αγοραστές, καθώς σύντομα θα μπει στην παραγωγή.

Το Honda Civic RS Prototype του 2024, αποτελεί μια σπορ έκδοση hatchback, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, που θα καλύψει το κενό μεταξύ των κανονικών εκδόσεων και του σκληροπυρηνικού Civic Type R, παρόλο που το αμάξωμα και οι ζάντες αλουμινίου, μεταφέρονται από το στάνταρ Civic Hatchback.

Honda Civic RS Prototype: πότε θα μπει στην παραγωγή [Βίντεο]

Το Civic RS, παρουσιάστηκε με ένα ολόμαυρο χρώμα, ενισχύοντας την «stealth» εμφάνισή του. Το αποκορύφωμα στο εξωτερικό του, είναι ο επανασχεδιασμένος μπροστινός προφυλακτήρας, με πιο αιχμηρή επιφάνεια και πιο λεπτές πλευρικές εισαγωγές. 

Honda Civic RS Prototype: πότε θα μπει στην παραγωγή [Βίντεο]

 

Επιπλέον, η Honda πρόσθεσε κόκκινα εμβλήματα RS και στα δύο άκρα που έρχονται σε αντίθεση με τη μαύρη βαφή. 

Honda Civic RS Prototype: πότε θα μπει στην παραγωγή [Βίντεο]

Οι λεπτές οπτικές αναβαθμίσεις, κάνουν τη νέα έκδοση, να μοιάζει με μια έκδοση softcore του Civic, που είναι ήδη διαθέσιμο με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων στην αγορά των ΗΠΑ, αλλά οι Ιάπωνες αγοραστές, περιορίζονται στο αυτόματο CVT. Αυτό θα αλλάξει σίγουρα το φθινόπωρο του 2024, όταν το χειροκίνητο Civic RS, θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία.

Honda Civic RS Prototype: πότε θα μπει στην παραγωγή [Βίντεο]

Η εταιρεία δεν είπε τι κρύβεται κάτω από το καπό, αλλά οι πιθανότητες είναι ότι θα τροφοδοτείται από τον μη ηλεκτροκίνητο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των  1,5 λίτρων. Το πιο σημαντικό, η Honda υποσχέθηκε «περισσότερες βελτιώσεις στη χαρά της οδήγησης», υπονοώντας μια αναθεωρημένη διάταξη πλαισίου, που θα δικαιολογούσε την πιο σπορ εμφάνιση.

Μαντεύοντας ανάμεσα στις γραμμές, το Civic RS προδιαγραφής JDM, θα μπορούσε να αντικατοπτρίζει τις προδιαγραφές του Civic Si των Η.Π.Α. Το τελευταίο, επωφελείται από διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, πιο σκληρά ελατήρια και  αμορτισέρ, παχύτερες ράβδους σταθεροποίησης, μεγαλύτερα φρένα και 202 PS από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,5 λίτρων! Μένουμε συντονισμένοι.

Δείτε περισσότερα εδώ


About the author


Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari