Η Alfa Romeo γυρνάει την πλάτη στις ψηφιακές οθόνες

Η Alfa Romeo γυρνάει την πλάτη στις ψηφιακές οθόνες

Αποφασισμένη να ακολουθήσει έναν διαφορετικό δρόμο, κρατώντας τις τεραστίων διαστάσεων οθόνες μακριά από τον θάλαμο επιβατών των μελλοντικών της προτάσεων δηλώνει η Alfa Romeo δια στόματος του επικεφαλής της, Jean Philip Ιmparato.

O Imparato ξεκαθάρισε ότι σέβεται την επιλογή της Mercedes και την παρουσία της Hyperscreen των 56 ιντσών στο εσωτερικό των μοντέλων της, ωστόσο, οι πελάτες της Alfa Romeo δεν αποζητούν οθόνες που φτάνουν σε μήκος το ένα μέτρο ή αναρίθμητα συστήματα υποβοήθησης τα οποία θα ενεργοποιούν και θα απενεργοποιούν.

Ο επικεφαλής της ιταλικής φίρμας αποκάλυψε ότι στα μελλοντικά μοντέλα της Alfa Romeo πρόκειται να διατηρηθεί ο κωνικός σχεδιασμός του πίνακα οργάνων, τις ενδείξεις του οποίου θα συμπληρώνει ένα Head-Up Display.

Παλαιότερα, ο Imparato είχε αναφερθεί και πάλι στο μέγεθος των ψηφιακών οθονών που θα φέρουν τα μελλοντικά μοντέλα της Alfa Romeo, δηλώνοντας ότι τα panel θα διαθέτουν διαγώνιο μεγαλύτερη των 13 ιντσών.

Η Alfa Romeo είχε δεχθεί κριτική στο παρελθόν για το μετριοπαθές τεχνολογικό υπόβαθρο των Giulia και Stelvio, οι οποίες παρά την πρόσφατη επικαιροποίηση των προδιαγραφών τους, παραμένουν σε ό,τι αφορά στα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας μακριά από το παράδειγμα των ανταγωνιστών τους.

Δεν ισχύει το ίδιο φυσικά για την Alfa Romeo Tonale, στις κορυφαίες εκδόσεις της οποίας μπορεί να συναντήσει κανείς μια κεντρικά τοποθετημένη οθόνη μεγέθους 10,25 ιντσών και έναν επίσης ψηφιακό πίνακα οργάνων, ο οποίος παραπέμπει με τα γραφικά του στις χαρακτηριστικές ενδείξεις του ταχύμετρου και του στροφόμετρου μιας κλασικής Alfa Romeo.

Αυτό που θα πρέπει να περιμένουμε, λοιπόν, από τη βιτρίνα της μιλανέζικης φίρμας και τα μοντέλα της είναι περισσότερη παράδοση και λιγότερη τεχνολογία, στο μέτρο του εφικτού καθώς δεν είναι λίγοι εκείνη που προβλέπουν ότι η αντίσταση των Ιταλών στην πλήρη ψηφιοποίηση των αυτοκινήτων δεν θα διαρκέσει πολύ.

 


About the author


Δείτε επίσης

Αυτό είναι το νέο, 100% ηλεκτρικό Kia EV4

Αυτό είναι το νέο, 100% ηλεκτρικό Kia EV4

Nissan: H Honda της είπε να εγκαταλείψει την υβριδική της τεχνολογία για να προχωρήσει η συμφωνία

Nissan: H Honda της είπε να εγκαταλείψει την υβριδική της τεχνολογία για να προχωρήσει η συμφωνία

Γιατί το αυτοκίνητο δεν ανεβάζει στροφές – Προβλήματα στην επιτάχυνση και το γκάζι

Γιατί το αυτοκίνητο δεν ανεβάζει στροφές – Προβλήματα στην επιτάχυνση και το γκάζι

Τα best seller αυτοκίνητα στην Ευρώπη ανά χώρα: Ποια ήταν τα πιο δημοφιλή μοντέλα το 2024;

Τα best seller αυτοκίνητα στην Ευρώπη ανά χώρα: Ποια ήταν τα πιο δημοφιλή μοντέλα το 2024;

Η ZF Lifetec φέρνει νέο αερόσακο για τα πόδια

Η ZF Lifetec φέρνει νέο αερόσακο για τα πόδια

Μετά από 43 χρόνια, η Toyota και το RAV4 έριξαν την Ford από τον θρόνο της στις ΗΠΑ

Μετά από 43 χρόνια, η Toyota και το RAV4 έριξαν την Ford από τον θρόνο της στις ΗΠΑ