Η Hyundai σπάει τα κοντέρ με το Ioniq 6 N

Η Hyundai σπάει τα κοντέρ με το Ioniq 6 N

Την ισχυρότερη και την ταχύτερη πρόταση στην ιστορία της ετοιμάζει η Hyundai, χαρίζοντας τα διακριτικά «Ν» στο εντυπωσιακό σε σχεδίαση και διαστάσεις Ioniq 6.

Το φράγμα των 650 ίππων αναμένεται να σπάσει σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η έκδοση υψηλών επιδόσεων που εξελίσσει η Hyundai για το μέχρι σήμερα γνωστό Ioniq 6.

Hyundai Ioniq 6 N

Αν οι προβλέψεις επιβεβαιωθούν, τότε το Hyundai Ioniq 6 θα γίνει το ισχυρότερο μοντέλο της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας και πιθανότατα το ταχύτερο, αφήνοντας στη δεύτερη θέση το επίσης ηλεκτροκίνητο Ioniq 5 N.

Η κορυφαία έκδοση του Ioniq 6 θα εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα και με μπαταρίες ιόντων λιθίου που θα προσεγγίζουν σε ενεργειακή χωρητικότητα τις 90 kWh ώστε να εξασφαλίζουν αυτονομία μεγαλύτερη των 400 χιλιομέτρων.

Hyundai Ioniq 6 N

Την ισχύ των 650 plus ίππων θα συνοδεύουν τα απαραίτητα σε αυτές τις περιπτώσεις αεροδυναμικά βοηθήματα, όπως άλλωστε και ένα δυναμικότερο setup αναρτήσεων.

Από τη συνολική αναβάθμιση των προδιαγραφών του Ioniq 6 δεν θα εξαιρεθεί φυσικά το σύστημα πέδησης, με δαγκάνες και δίσκους εξελιγμένους από το N Division της Hyundai.

Στα πρότυπα του Ioniq 5 N, ένα ειδικό λογισμικό θα προσομοιώνει τη λειτουργία ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων, ενώ στα χέρια του οδηγού θα βρίσκεται και η επιλογή ενεργοποίησης του drift mode, το οποίο θα μεταβάλλει την κατανομή της ροπής προς όφελος του πίσω άξονα.

Hyundai Ioniq 6 N

Το κερασάκι στην τούρτα θα είναι ο τεχνητός ήχος, τον οποίο θα μπορεί να επιλέξει ο οδηγός ώστε να συνοδεύσει το εκρηκτικό ταμπεραμέντο μια πρότασης ικανής να κρατήσει ψηλά σημαία όχι μόνο της Hyundai αλλά και του τμήματος που εξελίσσεις τις προτάσεις υψηλών επιδόσεων της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Αν λάβει κανείς υπόψη το γεγονός ότι το Hyundai Ioniq 5 N λανσάρεται αυτή την περίοδο στις περισσότερες αγορές του πλανήτη, η αντίστοιχη έκδοση του Ioniq 6 αναμένεται να κάνει την είσοδό του στην Ευρώπη το δεύτερο εξάμηνο του 2024.

Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari