Η Volkswagen επαναφέρει τα φυσικά κουμπιά στην καμπίνα

Η Volkswagen επαναφέρει τα φυσικά κουμπιά στην καμπίνα

Volkswagen:Ο επικεφαλής σχεδίασης της μάρκας δεσμεύεται να μην επαναλάβει ποτέ ξανά το «λάθος» της πλήρης μετάβασης σε οθόνες αφής, άλλα να τα τις χρησιμοποιήσει συνδυαστικά με τα φυσικά κουμπιά.

Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι όλα τα μελλοντικά της μοντέλα θα διαθέτουν φυσικά κουμπιά για τις πιο βασικές λειτουργίες στο αυτοκίνητο, βάζοντας τέλος στην αμφιλεγόμενη πολιτική της μάρκας που μετέφερε σχεδόν όλους τους βασικούς χειρισμούς(κλιματισμός, αλάρμ κ.ο.κ.) στις οθόνες αφής.

Τα τελευταία χρόνια, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είχε δεχτεί έντονη κριτική για την απόφασή της να αφαιρέσει τους παραδοσιακούς διακόπτες και να τους αντικαταστήσει με απτικές επιφάνειες ή πλήρως ψηφιακές διεπαφές στις οθόνες infotainment. Η Volkswagen αντικατέστησε σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και τα κουμπιά στο τιμόνι με επιφάνειες αφής, κάτι που προκάλεσε δυσκολίες και δυσαρέσκεια σε πολλούς οδηγούς.

Volkswagen: «Δεν θα ξανακάνουμε ποτέ αυτό το λάθος»

Ο επικεφαλής σχεδίασης της Volkswagen, Αντρέας Μιντ, δήλωσε πως η εταιρεία έχει αναγνωρίσει το λάθος της και θα επαναφέρει τα φυσικά κουμπιά σε όλα τα μελλοντικά της οχήματα, ξεκινώντας από το ID 2all, το οποίο θα κυκλοφορήσει το 2026.

«Από το ID 2all και μετά, θα έχουμε φυσικά κουμπιά για τις πέντε πιο σημαντικές λειτουργίες: την ένταση του ήχου, τη ρύθμιση της θέρμανσης για τον οδηγό και τον συνοδηγό, τον έλεγχο του ανεμιστήρα και τα αλάρμ ,ακριβώς κάτω από την οθόνη», δήλωσε ο Μιντ. «Αυτά τα κουμπιά θα βρίσκονται σε κάθε νέο μοντέλο μας από εδώ και στο εξής. Καταλάβαμε το λάθος μας.

Στο τιμόνι, επίσης, θα επιστρέψουν τα φυσικά κουμπιά. «Δεν θα υπάρχει πλέον αβεβαιότητα. Τα κουμπιά έχουν πραγματική αίσθηση, έχουν απτική ανάδραση και οι άνθρωποι το αγαπούν αυτό. Ειλικρινά, το αυτοκίνητο δεν είναι κινητό τηλέφωνο. Είναι αυτοκίνητο».

Τα φυσικά κουμπιά επιστρέφουν, αλλά οι οθόνες αφής παραμένουν

Παρότι η VW θα επαναφέρει τα βασικά φυσικά κουμπιά, οι οθόνες αφής θα παραμείνουν, καθώς νέοι κανονισμοί απαιτούν συγκεκριμένες ψηφιακές λειτουργίες για τα νέα αυτοκίνητα και ανάλογα την περιοχή.

«Πολλές λειτουργίες πρέπει να βρίσκονται σε συγκεκριμένες περιοχές, οπότε η οθόνη θα είναι μεγάλη και θα περιλαμβάνει πολλές δυνατότητες χειρισμού», δήλωσε ο Μιντ. «Αλλά τα πέντε πιο σημαντικά στοιχεία θα είναι πάντα σε φυσικά κουμπιά. Αυτό είναι πολύ σημαντικό».

 

Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari