Η VW συμφωνεί με τους επικεφαλής των συνδικάτων για εξοικονομήσεις ύψους 10 δισ. ευρώ

Η VW συμφωνεί με τους επικεφαλής των συνδικάτων για εξοικονομήσεις ύψους 10 δισ. ευρώ

Η VW μειώνει τις βάρδιες στην παραγωγή και τους χρόνους εξέλιξης προϊόντων, ενώ ταυτόχρονα παγώνει τη δημιουργία μιας προγραμματισμένης νέας μονάδας Έρευνας & Ανάπτυξης στο Βόλφσμπουργκ προκειμένου να ενισχύσει την κερδοφορία.

Το VW Group και τα εργατικά της συνδικάτα που παραδοσιακά επηρεάζουν τις αποφάσεις του συμφώνησαν μέτρα για την εξοικονόμηση 10 δισεκατομμυρίων ευρώ, προκειμένου να βελτιωθούν οι χαμηλές αποδόσεις της εταιρείας.

Τα μέτρα περιλαμβάνουν την επιτάχυνση των χρόνων εξέλιξης και παραγωγής οχημάτων, τη μείωση του κόστους του προσωπικού και την εφαρμογή μιας πιο αποτελεσματικής στρατηγικής προμηθειών.

Σε σχετική δήλωσή της, η VW έθεσε στόχους εξοικονόμησης για κάθε ένα από αυτά τα μέτρα σε ένα πακέτο που ευελπιστεί ότι θα προσθέσει οφέλη ύψους 10 δισεκατομμυρίων ευρώ μέχρι το 2026 και περιθώριο λειτουργικού κέρδους 6,5%, από 3,4% που είναι τους πρώτους εννέα μήνες του τρέχοντος έτους.

Ειδικότερα, η εταιρεία στοχεύει στην εξοικονόμηση 320 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως μέσω μιας πιο αποδοτικής στρατηγικής προμηθειών και σε όφελος άνω των 250 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως από την βελτιστοποίηση των after-sales δραστηριοτήτων της. Επίσης, από τη βελτίωση των χρόνων παραγωγής υπολογίζει ότι θα εξοικονομήσει πάνω από 200 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.

Τέλος, θα μπορέσει να εξοικονομήσει επιπλέον 400 εκατομμύρια ευρώ με τη μείωση κατά το ήμισυ του αριθμού των οχημάτων δοκιμών που χρησιμοποιούνται για τεχνική ανάπτυξη, καθώς περισσότερες δοκιμές θα πραγματοποιούνται μέσω ψηφιακών διαδικασιών.

Οι μειώσεις κόστους αναμένεται να συνεισφέρουν κατά 4 δισ. ευρώ στα αποτελέσματά της VW το 2024.

Επιλεκτικές καταγγελίες συμβάσεων

Εάν είναι απαραίτητο, η αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε επίσης να προσφέρει επιλεκτικές συμφωνίες καταγγελίας συμβάσεων σε ολόκληρη την εταιρεία, χωρίς να γίνεται αναπλήρωση των κενών θέσεων ώστε να μειωθεί ο συνολικός αριθμός των εργαζομένων.  Είναι ένας τρόπος μείωσης του αριθμού του προσωπικού χωρίς να παραβιάζεται η συμφωνία της εταιρείας με το συμβούλιο εργαζομένων, η οποία απέκλειε τις απολύσεις.

Ο όμιλος ανακοίνωσε στο προσωπικό πριν λίγες μέρες ότι προγραμματίζει να μειώσει  το κόστος του διοικητικού προσωπικού της μάρκας VW κατά 20%, να εξοικονομήσει ένα δισεκατομμύριο ευρώ έως το 2028 μέσω της μείωσης του χρόνου εξέλιξης προϊόντων σε τρία χρόνια από 50 μήνες, να μειώσει τους χρόνους παραγωγής και να μην προχωρήσει στη δημιουργία μιας νέας μονάδας R&D αξίας 800 εκατομμυρίων ευρώ στο Βόλφσμπουργκ.

Η VW είναι η πρώτη από τις μάρκες του VW Group που εφαρμόζει ένα πρόγραμμα περικοπής κόστους, που στόχο έχει να πειστούν οι επενδυτές για την αξιοπιστία και την οικονομική σταθερότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ο όμιλος έχει ήδη προβεί σε πάγωμα προσλήψεων καθώς και σε απολύσεις συμβασιούχων, ενώ ταυτόχρονα μείωσε τις βάρδιες στην παραγωγή σε γερμανικά εργοστάσιά του, σε μία προσπάθεια βελτίωσης των κερδών της μάρκας VW, το οποίο καθίστανται όλο και δυσκολότερο καθώς η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα υπολείπεται της αναμενόμενης.

Η VW δέχεται μεγάλες πιέσεις ιδιαίτερα στην Κίνα, όπου έχασε την ηγετική της θέση στην αγορά από την εγχώρια εταιρεία BYD, αφού τα ηλεκτρικά μοντέλα της πρώτης δυσκολεύονται να κερδίσουν έδαφος στη μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη.

Πηγή: AUTOMOTIVE NEWS


About the author


Δείτε επίσης

Δίπλωμα αυτοκινήτου: 5 συμβουλές για να περάσετε με την πρώτη τις εξετάσεις

Δίπλωμα αυτοκινήτου: 5 συμβουλές για να περάσετε με την πρώτη τις εξετάσεις

Ποια αυτοκίνητα είναι κατηγορίας Εuro 6; Πού ανήκει το δικό σας

Ποια αυτοκίνητα είναι κατηγορίας Εuro 6; Πού ανήκει το δικό σας

Celestial Phantom: Η πιο σπάνια Rolls-Royce του κόσμου

Celestial Phantom: Η πιο σπάνια Rolls-Royce του κόσμου

Δες σε ποιον ανήκει η πινακίδα αυτοκινήτου – Όλες οι πληροφορίες με ένα κλικ

Δες σε ποιον ανήκει η πινακίδα αυτοκινήτου – Όλες οι πληροφορίες με ένα κλικ

Πώς να ελέγξετε την κίνηση στο Google Maps

Πώς να ελέγξετε την κίνηση στο Google Maps

Κουίζ: Είσαι “γκουρού” ή απλά θαυμαστής; Ελάχιστοι κάνουν το 3/3

Κουίζ: Είσαι “γκουρού” ή απλά θαυμαστής; Ελάχιστοι κάνουν το 3/3