Η σουηδική εταιρεία Koenigsegg αποκάλυψε για πρώτη φορά το Regera το 2015, πριν παρουσιάσει την παραλλαγή παραγωγής 12 μήνες αργότερα.
Είναι ένα μοντέλο ελαφρώς λιγότερο εστιασμένο στην πίστα από το Agera που πουλήθηκε την ίδια περίοδο και περιορίστηκε σε μόλις 80 αντίτυπα παγκοσμίως. Ο οίκος δημοπρασιών, προβλέπει ότι αυτό το αυτοκίνητο, θα πουληθεί μεταξύ 2 εκατομμυρίων ευρώ και 2,6 εκατομμύρια ευρώ.
Μηχανικά – Επιδόσεις
Εκτός από την ευκαιρία να κατέχει μία από τις μόλις 80 μονάδες που παράγονται, ο νικητής πλειοδότης, θα λάβει τα κλειδιά για ένα θαύμα της σύγχρονης μηχανικής. Στην καρδιά του Regera, βρίσκεται ένας διπλός στροβιλοσυμπιεστής με κινητήρα V8 των 5,0 λίτρων, που αποδίδει 1.084 ίππους και ενώ αυτή είναι μια υπεραρκετή ισχύ, η εταιρεία έχει συμπληρώσει τον V8 με τρεις ακόμα ηλεκτροκινητήρες, για να καταλήξει σε μια συνδυασμένη ισχύ 1.479 ίππων.
Αυτό που κάνει το Regera ακόμα πιο ενδιαφέρον, είναι το γεγονός ότι δεν διαθέτει συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων και αντ’ αυτού χρησιμοποιεί ένα σύστημα άμεσης μετάδοσης κίνησης μίας ταχύτητας, για τη μετάδοση της ισχύος στο έδαφος. Το αυτοκίνητο είναι τόσο γρήγορο που πέρυσι σημείωσε ρεκόρ στα 0-400, σε 28,81 δευτερόλεπτα, ξεπερνώντας το ρεκόρ που κατείχε για λίγο, το Rimac Nevera στα 29,94 δευτερόλεπτα.
Πινελιές
Είναι βαμμένο σε Moon Silver και έχει μια επιλογή από φωτεινές μπλε πινελιές, συμπεριλαμβανομένου του καπό και των δαγκανών του φρένου. Είχε μόλις έναν προηγούμενο ιδιοκτήτη και είχε διανύσει μόλις 522 χλμ, που σημαίνει ότι το θηριώδες V8, είναι απλά «άστρωτο»!
Δείτε επίσης

Φρένα: Πώς να καθαρίσεις μόνος σου τους δίσκους των φρένων

Ηλεκτρικό Dacia Duster: Έρχεται στο άμεσο μέλλον

Υβριδικά: Πως ακριβώς λειτουργεί το κιβώτιο e-CVT της Toyota;

Νέα Ferrari Amalfi με 640 ίππους: Ο διάδοχος της Roma είναι εδώ

Τι θα γίνει αν βάλω 100άρα βενζίνη ενώ έχω 95άρα στο ρεζερβουάρ(ή το αντίστροφο);
