leasing: μένει πίσω στην ηλεκτροκίνηση

leasing: μένει πίσω στην ηλεκτροκίνηση

Τα τμήματα leasing ορισμένων από τις μεγαλύτερες γαλλικές τράπεζες και κατασκευαστές αυτοκινήτων υστερούν σε σχέση με την αγορά νέων αυτοκινήτων όσον αφορά την υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV), σύμφωνα με νέα έκθεση της T&E.

Κανείς από τους πέντε μεγαλύτερους παίκτες της γαλλικής αγοράς – οι θυγατρικές εταιρείες leasing των Renault, Stellantis, Volkswagen, BNP Paribas και Société Générale – δεν ξεπέρασε το 15% του εθνικού μέσου όρου υιοθέτησης BEV για τους πρώτους πέντε μήνες του 2023.

Μεταξύ των πέντε κορυφαίων εταιρειών, η Arval (θυγατρική της BNP Paribas) έχει τις χειρότερες επιδόσεις, με ποσοστό χρήσης BEV μόλις 8,5%. Η Volkswagen Financial Services και η ALD/Leaseplan (που προέκυψε από την πρόσφατη συγχώνευση της ALD και της Leaseplan της Société Générale) ακολουθούν από κοντά με ποσοστό απορρόφησης ηλεκτρικών οχημάτων 11% και 11,9% αντίστοιχα. Η Mobilize Financial Services (Renault Group) και η Stellantis Finance & Services πλησιάζουν τον εθνικό μέσο όρο με ποσοστό 14% και 14,9%.

Σύμφωνα με τη μελέτη μόνο δύο εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης – η Hyundai Capital France και η BMW Financial Services – έχουν μεγαλύτερη απορρόφηση από τον εθνικό μέσο όρο του 15%.

Αυτά τα στοιχεία καλύπτουν τους πρώτους πέντε μήνες του τρέχοντος έτους. Το πρόβλημα είναι ακόμη μεγαλύτερο στον τομέα της εταιρικής χρηματοδοτικής μίσθωσης, όπου το ποσοστό υιοθέτησης των BEV είναι μόλις 8,5%, επίδοση πολύ κάτω από τον εθνικό μέσο όρο του 15%.

Τα ευρήματα της μελέτης είναι ακόμη πιο σημαντικά επειδή ο τομέας της χρηματοδοτικής μίσθωσης είναι ο άγνωστος γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το 2023, πάνω από τα μισά (52%) καινούργια αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν στη Γαλλία ήταν μισθωμένα. Και οι μεγαλύτεροι παίκτες – οι 10 εταιρείες που αναλύθηκαν στη μελέτη – αντιπροσώπευαν το 41% όλων των νέων ταξινομήσεων στη Γαλλία. Αυτά τα brands έχουν να διαδραματίσουν κρίσιμο ρόλο στη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, αλλά επί του παρόντος υστερούν και δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη την υψηλή ρύπανση που προκαλούν.

Οι μεγαλύτερες εταιρείες leasing αποφεύγουν να αποκαλύψουν την αναλογία των BEV στο στόλο τους, ενώ ορισμένες αναφέρουν μεν το μερίδιο των «ηλεκτροκίνητων οχημάτων», αλλά αυτό περιλαμβάνει τα plug-in υβριδικά που έχουν υψηλές πραγματικές εκπομπές ρύπων. Ομοίως, καμία από αυτές δεν έχει δεσμευτεί για την πλήρη μετάβαση του στόλου σε οχήματα που κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά.


About the author


Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari