Tο Lexus RZ 300e «σνομπάρει» ένα σύστημα τετρακίνησης με διπλό κινητήρα, για έναν μόνο κινητήρα που βρίσκεται μπροστά.
Παράγει 204 PS και 26,6 κιλά ροπής. Η κίνηση παρέχεται από μια μπαταρία 71,4 kWh, η οποία επιτρέπει αυτονομία 599 χλμ., σύμφωνα με την παγκόσμια διαδικασία δοκιμών εναρμονισμένων ελαφρών οχημάτων, γνωστή ως (WLTC).

Αυτός ο αριθμός αυτονομίας, ισχύει για τα μοντέλα εξοπλισμένα με τροχούς 18 ιντσών, ενώ είναι σίγουρο ότι οι διαθέσιμες ζάντες των 20 ιντσών, θα μειώσουν σημαντικά αυτήν την απόσταση.
Εκτός από το νέο σύστημα μετάδοσης της κίνησης, το crossover έχει εξοπλιστεί με επαναρυθμισμένη ανάρτηση. Διαθέτει νέο πίσω σύστημα, με βελτιστοποιημένα ελατήρια, σταθεροποιητές και αμορτισέρ. Η Lexus είπε ότι οι αλλαγές διασφαλίζουν ότι το EV είναι άνετο και ευκίνητο, ενώ εκμεταλλεύεται επίσης τη διαφορά βάρους των 100 kg μεταξύ των 300e και 450e.

Η Lexus ανακοίνωσε συμπληρωματικά, ότι και τα δύο RZ, θα είναι εξοπλισμένα με σύστημα ταχείας θέρμανσης με μπαταρία. Έχει σχεδιαστεί έτσι, για να επιταχύνει τη διαδικασία επαναφόρτισης όταν οι εξωτερικές θερμοκρασίες είναι ψυχρές.
Η Lexus ανακοίνωσε επίσης σχέδια να φέρει το RZ σε εννέα νέες χώρες και περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής.
Δείτε επίσης
Honda Prelude γίνεται Pick-Up; Δείτε το απίθανο σχέδιο που η Honda δεν θα τολμήσει ποτέ
Ανατροπή για το 2035: Η Γερμανία δίνει «φιλί ζωής» στους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου
Η Lotus Esprit του James Bond αναβιώνει: Με 400 ίππους και σώμα από carbon, είναι έτοιμη να κυνηγήσει supercars
Συναγερμός στην Kia: Το νέο αγροτικό Tasman απογοητεύει σε πωλήσεις – Τι πήγε στραβά;
Geely Galaxy V900: Το πολυμορφικό που έσπασε ρεκόρ Γκίνες χωρώντας 42 άτομα!