Tο Lexus RZ 300e «σνομπάρει» ένα σύστημα τετρακίνησης με διπλό κινητήρα, για έναν μόνο κινητήρα που βρίσκεται μπροστά.
Παράγει 204 PS και 26,6 κιλά ροπής. Η κίνηση παρέχεται από μια μπαταρία 71,4 kWh, η οποία επιτρέπει αυτονομία 599 χλμ., σύμφωνα με την παγκόσμια διαδικασία δοκιμών εναρμονισμένων ελαφρών οχημάτων, γνωστή ως (WLTC).
Αυτός ο αριθμός αυτονομίας, ισχύει για τα μοντέλα εξοπλισμένα με τροχούς 18 ιντσών, ενώ είναι σίγουρο ότι οι διαθέσιμες ζάντες των 20 ιντσών, θα μειώσουν σημαντικά αυτήν την απόσταση.
Εκτός από το νέο σύστημα μετάδοσης της κίνησης, το crossover έχει εξοπλιστεί με επαναρυθμισμένη ανάρτηση. Διαθέτει νέο πίσω σύστημα, με βελτιστοποιημένα ελατήρια, σταθεροποιητές και αμορτισέρ. Η Lexus είπε ότι οι αλλαγές διασφαλίζουν ότι το EV είναι άνετο και ευκίνητο, ενώ εκμεταλλεύεται επίσης τη διαφορά βάρους των 100 kg μεταξύ των 300e και 450e.
Η Lexus ανακοίνωσε συμπληρωματικά, ότι και τα δύο RZ, θα είναι εξοπλισμένα με σύστημα ταχείας θέρμανσης με μπαταρία. Έχει σχεδιαστεί έτσι, για να επιταχύνει τη διαδικασία επαναφόρτισης όταν οι εξωτερικές θερμοκρασίες είναι ψυχρές.
Η Lexus ανακοίνωσε επίσης σχέδια να φέρει το RZ σε εννέα νέες χώρες και περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής.
Δείτε επίσης

Αυτό είναι το βαθύτερο υποθαλάσσιο τούνελ στον κόσμο – Που βρίσκεται, πόσα χλμ. είναι και πόσο κοστίζει συνολικά το έργο;

Ελαστικά: Είναι όλες οι τάπες των βαλβίδων ίδιες— και πόσο σημαντικές είναι τελικά;
Lewis Hamilton: «Δεν θέλω να φτάσω στο σημείο να σας αγνοώ» – Αιχμές για τη στρατηγική της Ferrari στην F1

Αξίζει να αγοράσεις μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα με πολλά χιλιόμετρα; Τι πρέπει πάντα να προσέχω

Audi: «Ο κόσμος δεν θα αφήσει τους πολιτικούς να του επιβάλλουν τι αυτοκίνητα να οδηγεί»
