MINI Aceman: Μικρό, ηλεκτρικό και συναρπαστικό

MINI Aceman: Μικρό, ηλεκτρικό και συναρπαστικό

Εκτιμώ ότι η νέα μεγάλη εμπορική επιτυχία της MINI και στην ελληνική αγορά, όταν θα ενισχυθεί σημαντικά το δημόσιο δίκτυο φόρτισης των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, θα είναι το ολοκαίνουργιο μοντέλο Aceman.

Πρόκειται για το πρώτο crossover στην κατηγορία των πολυτελών μικρών αυτοκινήτων που θα προσελκύσει και όσους υποψήφιους αγοραστές θεωρούν ότι η νέα γενιά του MINI Countryman, λόγω των μεγάλων διαστάσεών της, δεν τους εξυπηρετεί.

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Aceman συνδυάζει τις compact εξωτερικές διαστάσεις με τον μέγιστο δυνατό χώρο για τους επιβάτες. Είναι μια σύγχρονη ερμηνεία του βασικού οράματος του εφευρέτη του κλασικού MINI, σερ Αλεκ Ισηγόνη: μέγιστη αξιοποίηση του χώρου με ελάχιστο αποτύπωμα. Παρέχει χώρο για πέντε καθίσματα ενώ το μήκος του είναι κάτι περισσότερο από 4 μ. Με ευέλικτο χώρο αποσκευών χωρητικότητας 300-1.005 λίτρων.

Στο νέο μοντέλο, που τοποθετείται ανάμεσα στο Cooper και στο Countryman, η κλασική σχεδίαση τριών τμημάτων, το περίγραμμα των παραθύρων και η οροφή έχουν επαναπροσδιοριστεί. Σύμφωνα με τη φιλοσοφία περιορισμού όλων των στοιχείων στα απολύτως απαραίτητα, η απρόσκοπτη μετάβαση από το αμάξωμα στις γυάλινες επιφάνειες βελτιστοποιεί τις αεροδυναμικές ιδιότητες του αυτοκινήτου. Οι ενσωματωμένες χειρολαβές θυρών που δεν προεξέχουν τονίζουν την προοδευτική εμφάνισή του.

Η σχεδίαση του εσωτερικού έγινε πιο απέριττη. Ξεχωρίζουν το εργονομικό τιμόνι, η κεντρική οθόνη OLED και η αναδιαμορφωμένη μπάρα διακοπτών. Με καινοτόμες τεχνολογίες, η στρογγυλή οθόνη OLED διαμέτρου 240 χιλ. είναι το κεντρικό όργανο, με γυάλινη επιφάνεια υψηλής ποιότητας. Το Operating System 9 επιτρέπει τον διαισθητικό χειρισμό των λειτουργιών οδήγησης μέσω αφής ή φωνής. Η κεντρική μονάδα αλληλεπίδρασης Interaction Unit ελέγχεται με παρόμοιο τρόπο με ένα smartphone.

Διατίθεται αποκλειστικά με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Στην έκδοση E είναι εξοπλισμένο με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 184 ίππων, με ροπή 290 Nm, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9’’, τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα, μπαταρία 42,5 kWh, αυτονομία 294-310 χλμ. Η ισχυρότερη SE φέρει ηλεκτροκινητήρα ισχύος 218 ίππων, με ροπή 330 Nm, επιτάχυνση σε 7,1’’, τελική ταχύτητα 170 χλμ./ώρα, μπαταρία 54,2 kWh, αυτονομία 382-407 χλμ.

Προσφέρονται τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις. Η Essential είναι ιδιαίτερα λιτή με καθαρές γραμμές. Στην Classic, η οροφή και οι εξωτερικοί καθρέπτες μπορούν να επιλεγούν σε μαύρο ή λευκό χρώμα. Η Favoured προσφέρει περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης, περιλαμβάνοντας την επιλογή της χαρακτηριστικής multitone οροφής. Η σπορ αύρα είναι ιδιαίτερα εμφανής στην έκδοση JCW, η μάσκα φέρει πλαίσιο και το ειδικό για την παραλλαγή λογότυπο JCW σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα, ενώ η οροφή αντίθεσης σε chili red και οι κόκκινες λωρίδες στο καπό υπογραμμίζουν τη δυναμική συνολική εμφάνιση. Το πίσω μέρος έχει πιο μυώδες σχήμα, με γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα. Τιμές: E 184 ίππων, 35.450 ευρώ και SE 218 ίππων, 39.450 ευρώ.

Πηγή: Real.gr

Δείτε επίσης

F1: Το πρόγραμμα της σεζόν του 2025 – Πότε και πού το πρώτο GP

F1: Το πρόγραμμα της σεζόν του 2025 – Πότε και πού το πρώτο GP

Πώς να αλλάξω μπαταρία σε κλειδί αυτοκινήτου

Πώς να αλλάξω μπαταρία σε κλειδί αυτοκινήτου

Πρόβλημα στο κλιματισμό αυτοκινήτου: 3 σημάδια που δεν πρέπει να αγνοήσεις

Πρόβλημα στο κλιματισμό αυτοκινήτου: 3 σημάδια που δεν πρέπει να αγνοήσεις

Συντήρηση αυτοκινήτου: Τσέκαρε πάντα αυτά τα 10 πράγματα

Συντήρηση αυτοκινήτου: Τσέκαρε πάντα αυτά τα 10 πράγματα

Jaguar – Concept Car: Φουτουριστικό, πολύχρωμο και ηλεκτρικό το μέλλον της premium μάρκας

Jaguar – Concept Car: Φουτουριστικό, πολύχρωμο και ηλεκτρικό το μέλλον της premium μάρκας

Toyota Supra: Δεν θα είναι ηλεκτρική η νέα γένια – Σχέδια για 600 ίππους

Toyota Supra: Δεν θα είναι ηλεκτρική η νέα γένια – Σχέδια για 600 ίππους