Νέα απειλή: Οι Χούθι «παγώνουν» την αυτοκινητοβιομηχανία

Νέα απειλή: Οι Χούθι «παγώνουν» την αυτοκινητοβιομηχανία

Ένα νέο πρόβλημα αντιμετωπίζει η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, βλέποντας τις επιθέσεις των Χούθι σε φορτηγά πλοία να δημιουργούν ελλείψεις σε εξαρτήματα και ανυπέρβλητα εμπόδια στη μεταφορά οχημάτων.

Μπροστά σε μια νέα πρόκληση βρίσκεται η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία μετά και την κλιμάκωση που παρατηρείται στις επιθέσεις των Χούθι σε πλοία-φορτηγά τα οποία διασχίζουν την Ερυθρά Θάλασσα.

Οι επιθέσεις αυτές δημιουργούν ελλείψεις σε εξαρτήματα αναγκάζοντας πολλούς κατασκευαστές να αναζητήσουν νέα «κανάλια» τροφοδοσίας ή ακόμα και να διακόψουν την παραγωγική διαδικασία.

Ενδεικτική της κατάστασης είναι η απόφαση της Volvo να παγώσει την παραγωγή των XC40 και C40 στο εργοστάσιο που διατηρεί στη Γάνδη, εξαιτίας της έλλειψης συστημάτων μετάδοσης.

Νέα απειλή: Οι Χούθι «παγώνουν» την αυτοκινητοβιομηχανία

Η έλλειψη προκλήθηκε καθώς τα φορτηγά πλοία που μεταφέρουν τα συγκεκριμένα εξαρτήματα αναγκάστηκαν να αλλάξουν πορεία ώστε να αποφύγουν μια ενδεχόμενη επίθεση από τους Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα.

Ανάλογη ήταν και η απόφαση της Tesla, η οποία πρόκειται να παγώσει την παραγωγή του Model Y στο Βερολίνο από τις 29 Ιανουαρίου έως και τις 11 Φεβρουαρίου.

Ο όμιλος Volkswagen αναζητά λύσεις σε συνεργασία με τις πλοιοκτήτριες εταιρείες ενώ ο όμιλος Stellantis έχει ενεργοποιήσει την επιλογή της αερομεταφοράς ώστε να κρατήσει τα εργοστάσιά της ανοικτά.

Νέα απειλή: Οι Χούθι «παγώνουν» την αυτοκινητοβιομηχανία

Αποφεύγοντας την Ερυθρά Θάλασσα και κατ’ επέκταση τη διώρυγα του Σουέζ, τα φορτηγά πλοία είναι αναγκασμένα να κατευθύνονται προς το νοτιότερο άκρο της αφρικανικής ηπείρου και στη συνέχεια να κινούνται βόρεια με κατεύθυνση τα δυτικά παράλια της Ευρώπης. Αυτό κοστίζει τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα, μιας και τα πλοία καλούνται να διανύσουν μια μεγαλύτερη διαδρομή από και προς τον τελικό προορισμό τους.

Στην περίπτωση, λοιπόν, που οι επιθέσεις των Χούθι στην ερυθρά θάλασσα συνεχιστούν είναι πολύ πιθανόν οι καθυστερήσεις στην παραγωγή και στις παραδόσεις νέων οχημάτων να κάνουν και πάλι την εμφάνισή τους, βάζοντας φρένο στη σταθερά ανοδική τάση που παρατηρείται το τελευταίο έτος στα μεγέθη της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.    


About the author


Δείτε επίσης

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση

Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση

To smart #2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA

To smart #2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA